1 ul..

ORIGINAL: siwro

takk jenter, dere er gode å ha alle sammen..

skulle vært noe mer jeg kunne gjort selv, men vet ikke va annet enn å ta sprøytene[;)] håper vikelig må mye bedringe altså...

blir bare så lange dager her å gå å vente aleine...men men[;)]

Tenk positivt snuppa [:D] Godsnakk med eggposene dine [;)] Kan jo hende det hjelper på vettu [;)]

Ja, også er du jo ikke helt aleine - Du har jo alle oss [:D]

hehe tja...kanskje det hehe..
synes jo og det er rart at dosen ikke ble økt siden det ikke var noe der, men men di vet vel hva di gjør[:D]

synes jo og det er rart at dosen ikke ble økt siden det ikke var noe der, men men di vet vel hva di gjør[:D]

Får håpe de vet hva de gjør ja [8D] he he

ja å det er ikke bare bare det.., det er jo den supreste gjengen ever....men dere kunne da vært her å dratt ut å spist middag sammen med meg og gått på kino får meg ikke til å gjøre sånt alene...gå helt alene ut å spise er jo trist[;)]

ja å det er ikke bare bare det.., det er jo den supreste gjengen ever....men dere kunne da vært her å dratt ut å spist middag sammen med meg og gått på kino får meg ikke til å gjøre sånt alene...gå helt alene ut å spise er jo trist[;)]

ÅJA mange av oss skulle vært oppi nord nå. [:D] Da hadde du sikkert bare lengtet tilbake til hotellrommet [8D] hi hi

takk..neida vet at jeg ikke er den første, var jo ikke det, men di så ikke eggposer engang. siste måtte jeg jo også gå xtra lenge, med da såg di jo masse, men var bare noen som utvikla seg godt nok.. det sa di ikke denne gang, synes di virka så negativ..
får virkelig håpe det er mange på fredag og at di utvikler seg bra..

jeg fikk veldig tili time, så det er ikke sikkert.. men jeg kan da håpe...jeg skal på blodprøve kl 8 då skulle hun ta meg inn xtra tidlig.. kl halv 9 på fredagsmorran...

er så kjedelig her når man ikke kjenner noen, er jo ganskje så sjenert av meg da[&:] har lyst å gå ut å spise men det er bare kjedelig aleine..[8D]

Jeg skal også ta blodprøve kl åtte på fredags mårra.

tøfft[:D]kanskje e ser d da, tar jo sikkert hal 8 bussen dit e[:)]
ORIGINAL: Gjørdis

takk..neida vet at jeg ikke er den første, var jo ikke det, men di så ikke eggposer engang. siste måtte jeg jo også gå xtra lenge, med da såg di jo masse, men var bare noen som utvikla seg godt nok.. det sa di ikke denne gang, synes di virka så negativ..
får virkelig håpe det er mange på fredag og at di utvikler seg bra..

jeg fikk veldig tili time, så det er ikke sikkert.. men jeg kan da håpe...jeg skal på blodprøve kl 8 då skulle hun ta meg inn xtra tidlig.. kl halv 9 på fredagsmorran...

er så kjedelig her når man ikke kjenner noen, er jo ganskje så sjenert av meg da[&:] har lyst å gå ut å spise men det er bare kjedelig aleine..[8D]

Jeg skal også ta blodprøve kl åtte på fredags mårra.

Håper på et heeelt annet resultat av UL til fredag - kan skje mye på de dagene[:)]

*Er-optimistisk-på-dine-vegne-for-deg*

æsj, det var ikke noe positive nyheter! [:(]
meeeeeeeeeeeeeeen[8D] alt kan endre seg!!![:D]
jeg har troa på at dette ender positivt til slutt, så ikke mist håpet[:D]

krysser fingrene for et helt annet resultat på fredag [:)]

*klem*

takk jenter...

håper det blir bedre til fredag, det må det bare...ellers vet jeg ikke hva jeg gjør..

aaaw takk nesing... dette var godt å høre..*takktakktakktakktakktakktakk* er bare så trist når di ikke virkeler så opptimistiske, dermed blir jo jeg dratt med....

Krysser alt for deg snuppa.. Jeg hadde heller ikke saa mange follikler til aa starte med, og naar de til slutt bestemte seg for uttak var bare noen faa store nok i maa egentlig..Men de gjorde uttak likevel..Og jeg fikk ut 8 egg [:)] Ikke det stoerste antallet i verden, men trodde det ble faerre..

Saa dette SKAL gaa bra.. Sender deg en klem Siwro og haaper det ordner seg

De er vel litt redd for overstimulering og kanskje?

ååååh..tusen takk liker å høre andre sine erfaringer og at det faktisk går..hadde du sto dose eller?? og var slimhinna di tykk til å starte med?sist fikk jo jeg ut bare 5, men 1 var bra nok til å sette inn..
om di var redd for overstimulering aner jeg ikke, men skulle jo ikke tro det siden der var så få der..,men hvem vet?
håper det er kjempebedring på fredag, jeg er kjemperedd og kjempespendt...det skal bli min tur.. har jo blidd spådd graviditet md tvillinger hehe håper det stemmer..[:D]
ORIGINAL: Kanskje snart?

Krysser alt for deg snuppa.. Jeg hadde heller ikke saa mange follikler til aa starte med, og naar de til slutt bestemte seg for uttak var bare noen faa store nok i maa egentlig..Men de gjorde uttak likevel..Og jeg fikk ut 8 egg [:)] Ikke det stoerste antallet i verden, men trodde det ble faerre..

Saa dette SKAL gaa bra.. Sender deg en klem Siwro og haaper det ordner seg

Håpar sånn at alt har bedra seg til i morgon siwro! Utrulig kjipt om du får eit avbrutt forsøk no. Det MÅ berre ikkje skje! Får håpa at det skjuler seg nokre gullegg inni der! Kryssar fingrane for deg! [:)]

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Håpar sånn at alt har bedra seg til i morgon siwro! Utrulig kjipt om du får eit avbrutt forsøk no. Det MÅ berre ikkje skje! Får håpa at det skjuler seg nokre gullegg inni der! Kryssar fingrane for deg! [:)]

Signerer [:)]

takk jenter..

Back
Topp