1 ul..

siwro

Gift med forumet
ja da var jeg ferdig med første ul.gikk ikke som vi håpte på.
Var veeeldig lite å se, noen få på hver side, så jeg begynner ikke på den andre sprøyta i dag, skal fortsette med 100ie til fredag, da skal jeg tilbake på ul, og er det ikke blitt bedre til da så blir det vel avbrutt[:(]
jeg er ikke særlig opptimistisk nå jeg, og det virket ikke som di heller var det. di sa bare på slutten, jaja vi får håpe vi får noen egg å jobbe med i allefall[&:][:(][:(][:(] di diskuterte seg i mellom om jeg ikke skulle på ul før fredag..ho eine meinte at jeg burde det, mens hun som tok ul sa neida der var ingen vits at jeg kom før fredag[&:]
slimhinna var dessuten tykk. skal jo ikke være det jo[&:] hvorfor er den det da?? spurte ikke nemlig, va så forberedt at dette skulle gå veeeldig bra jo..
nå skal jeg gå her i tromsø til fredag før jeg får vite noe mer[:@] kjedelig... har ikke noe god dag jeg[:(]

spurte om det var viktig at sprøytene lå kaldt og det sa hun at det var.. er jo ikke kjøleskap på rommet mitt, så vet liksom ikke hvor jeg skal gjøre av det, har fåråløbli lagt det i vinduskarmen..
åååh tv har sånne piplyder, irriterende...

Mange tanker og ønsker om at alt kommer til å ordne seg...
Der er jo ikke over enda og jeg tror nok at ved neste ul så har ting vokst og du kan fortsette drømmen din...

alt for det og at det går den rette veien...

hummm... Kan du ikke spørre om en bøtte is og finner på noe lurt der? For å holde det kaldt mener jeg??[8|]

mhm ante ikke hvordan jeg skulle gjøre det der.. hun sa jo at jeg kunne vel få en pose med isbiter i for å holde kaldt, men den tåler jo ikke frost så den måtte ligge i nærheta at bare.. men da må jeg jo ha nye isbiter hele tiden, di smelter jo..irriterende..

kan du ikke tulle posen med isbiter inn i ett håndkle også pakke sprøyta rundt den? Da får den ikke frost pga håndleet beskytter jo??

ORIGINAL: siwro

mhm ante ikke hvordan jeg skulle gjøre det der.. hun sa jo at jeg kunne vel få en pose med isbiter i for å holde kaldt, men den tåler jo ikke frost så den måtte ligge i nærheta at bare.. men da må jeg jo ha nye isbiter hele tiden, di smelter jo..irriterende..

joda skal høre med di i resepsjonen hva di sier, men nå har di jo ikke logge kaldt på langt over 1 døgn..jaja..

Håper du får ett helt annet resultat på UL fredagen.

Det er mange som må stikke lengre enn de hadde trodd, fordi at eggene ikke utviklet seg nok, så du er nok ikke alene om dette. Satser på at ett par dager til med sprøytene gjør susen[:)]
Men jeg skjønner fortvilelsen din.

Masse lykke til på fredagen, kansje vi sees på UNN[;)]

takk..neida vet at jeg ikke er den første, var jo ikke det, men di så ikke eggposer engang. siste måtte jeg jo også gå xtra lenge, med da såg di jo masse, men var bare noen som utvikla seg godt nok.. det sa di ikke denne gang, synes di virka så negativ..
får virkelig håpe det er mange på fredag og at di utvikler seg bra..

jeg fikk veldig tili time, så det er ikke sikkert.. men jeg kan da håpe...jeg skal på blodprøve kl 8 då skulle hun ta meg inn xtra tidlig.. kl halv 9 på fredagsmorran...

er så kjedelig her når man ikke kjenner noen, er jo ganskje så sjenert av meg da[&:] har lyst å gå ut å spise men det er bare kjedelig aleine..[8D]

mm *snufs* nu går e barer å trur at sprøyten e ødelagt pga di ik har kjøleskap å vær i, å har forsåvidt ik vært i kjskap di siste dagan..
uff....dumme kropp altså, sku ha hatt nesspraybehandlinga, dn gav mere håp...
ORIGINAL: GunnElin

Sku ha vært i Tromsø i lamme dæ...[:(] så du slapp å være aleina

takk snuppis..klemtilbake..
ORIGINAL: snuppis!

*klemmekjempemassepåsiwrosnuppa*

gå innom apoteket i morra så får du sånn kjøleboks, er med pant på så du får igjen etterpå og:) hvilke sprøyter er det du går på forresten? jeg trodde nemlig at puregonen skulle ligge kaldt hele tiden, men det var vist ikke så viktig etter at de var åpna... samme med cetrotiden, den hadde de ikke på kjøl på apoteket en gang...

humm det var rart, at hun sa det var viktig at den lå kaldt..er puregon jeg går på... og har egenlig ikke ligget i kj.skap siden lørdag, har hatt den i en kald bod og i noen dager, ja jeg tror jeg skal ringe apoteket i morra å høre hva di sier.. jeg var å hentet en mugge med isbiter i baren, men aner ikke hvordan jeg skal gjøre det med tanke på å oppbevaring av den, ei mugge er jeg liksom ikke så hjelpen med, men men..
ORIGINAL: simare

gå innom apoteket i morra så får du sånn kjøleboks, er med pant på så du får igjen etterpå og:) hvilke sprøyter er det du går på forresten? jeg trodde nemlig at puregonen skulle ligge kaldt hele tiden, men det var vist ikke så viktig etter at de var åpna... samme med cetrotiden, den hadde de ikke på kjøl på apoteket en gang...

ja d må d bærre....prata m k i sta..han sa jaja du skal nu itje ta sorgan på forskudd....
men e jør da i hvertfall når di på sykhuset virke så negativ...

nei guri d ska ikke være lett å d e noka vi jenten her inn på asb kan skrive under på..
Vi får bare krysse alt siw. d skal gå dokkers vei.

mm *snufs* nu går e barer å trur at sprøyten e ødelagt pga di ik har kjøleskap å vær i, å har forsåvidt ik vært i kjskap di siste dagan..
uff....dumme kropp altså, sku ha hatt nesspraybehandlinga, dn gav mere håp...

Sku ha vært i Tromsø i lamme dæ...[:(] så du slapp å være aleina

Puregon kan ligge i romtemperatur ganske lenge.
Fikk beskjed om at når jeg begynte at den ikke trengte å ligge i kjøleskapet lengre.
Så lenge den ligger under 25 grader så går det bra.
Står noe om det i bruksanvisningen vist du har den? Jeg hugser ikke...[:)]

Lykke til!! Håper det går bra og at det dukker opp egg![:)]

I pakningsvedlegget til puregon så står det at at enten så skal den ligge i kjøleskap hele tiden eller så kan den ligge i kjøleskap. Ligger den ikke i kjøleskap så er holdbarheten kun 28 dager.

Går nok bra at den er utenfor kjøleskapet siwro [:)]

Håper virkelig at du får positivt svar på fredag! [:D]

Stor klem

d står.oppbevares kjølig.2-8grader til den skal utleveres.etter utlevering kan preperatet oppbevares hos hastenten ved 2-8 grader inntil utløpsdatoen, eller ved under 25 grader i 3 mnd.
så da e d jo greit...e vel kanskje ikke så falig da..dumt at hun sa sånn da, hormonene trives best når di har det kaldt sa hun...
ORIGINAL: SavnerBarn!

Puregon kan ligge i romtemperatur ganske lenge.
Fikk beskjed om at når jeg begynte at den ikke trengte å ligge i kjøleskapet lengre.
Så lenge den ligger under 25 grader så går det bra.
Står noe om det i bruksanvisningen vist du har den? Jeg hugser ikke...[:)]

Lykke til!! Håper det går bra og at det dukker opp egg![:)]

tusen takk...håpe virkelig på positivt svar om fredag....det mååå bare gå denne gang..

klem.
ORIGINAL: 11Giggs

I pakningsvedlegget til puregon så står det at at enten så skal den ligge i kjøleskap hele tiden eller så kan den ligge i kjøleskap. Ligger den i kjøleskap så er holdbarheten kun 28 dager.

Stor klem

tusen takk...håpe virkelig på positivt svar om fredag....det mååå bare gå denne gang..

klem.

I pakningsvedlegget til puregon så står det at at enten så skal den ligge i kjøleskap hele tiden eller så kan den ligge i kjøleskap. Ligger den ikke i kjøleskap så er holdbarheten kun 28 dager.

Stor klem

Skrev litt feil. Mente jo at holdbarheten var en mnd om den ikke lå i kjøleskap.

Dumt at legen sa det så teit da. Følg pakningsvedlegget og fokuser fremover! [:D]

ORIGINAL: snuppis!

Stor klem

Den der skjønte jeg ikke [&:][&:][&:][&:][&:]

Usj da. mer skrivefeil [&:] Jeg er virkelig ikke våken nå [&:]

I pakningsvedlegget til puregon så står det at at enten så skal den ligge i kjøleskap hele tiden eller så kan den ligge i romtemperatur. Ligger den ikke i kjøleskap så er holdbarheten kun 28 dager.

Stor klem

Slik skulle det egentlig være.

takk jenter, dere er gode å ha alle sammen..

skulle vært noe mer jeg kunne gjort selv, men vet ikke va annet enn å ta sprøytene[;)] håper vikelig må mye bedringe altså...

blir bare så lange dager her å gå å vente aleine...men men[;)]

Back
Topp