Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo trygt og godt, men problemet er jo da at jeg ser mange som kommer til sykehuset for å føde. De kommer gravide som meg, men de får ut barna og drar hjem igjen. Mens her går jeg bare å venter... Jeg er så misunnelig og vil også ha en liten baby nå!!
Jeg er også 10+ i dag og ef såååååå utrolig lei ventetiden. Blir satt i gang i morgen, men denne dagen kommer til å være superlabg10 dager OVER termin og kan godt si jeg er drittlei nå![]()
Du er heldig som bor i Norge og blir satt i gang i morgen, bor i Sverige så de venter til 2 uker over, altså på torsdag!! :-O men ble strippet på fredag og slimproppen gikk i går kveld så får håpe kroppen kommer i gang av seg selv!! Skal tilbake på føden på tirsdag og da tar de vannet OM jeg har åpnet meg mer. Masse lykke til i morgenJeg er også 10+ i dag og ef såååååå utrolig lei ventetiden. Blir satt i gang i morgen, men denne dagen kommer til å være superlabg![]()
Lykke tilJeg er også 10+ i dag og ef såååååå utrolig lei ventetiden. Blir satt i gang i morgen, men denne dagen kommer til å være superlabg![]()
Huff... Føler med deg. Kan nok kjennes som en evighet til torsdag. Men krysser fingrene for at du kommer i gang av deg selv før det! Du får be de røske enda litt mer på tirsdagDu er heldig som bor i Norge og blir satt i gang i morgen, bor i Sverige så de venter til 2 uker over, altså på torsdag!! :-O men ble strippet på fredag og slimproppen gikk i går kveld så får håpe kroppen kommer i gang av seg selv!! Skal tilbake på føden på tirsdag og da tar de vannet OM jeg har åpnet meg mer. Masse lykke til i morgen![]()
Takk! Kjenner sommerfuglene kommer mer og mer nå utover dagenLykke til![]()
Er ikke lei jeg heller, bare utrolig nyskjerrig2 uker igjen her også- selv om jeg ikke er lei enda er jeg veldig klar for at han skal komme![]()
Er ikke lei jeg heller, bare utrolig nyskjerrigfår håpe disse to ukene går fort for oss, og at vi ikke har en hel mnd igjen! :-/