1 uke til termin

Jeg forstår deg godt! Jeg har 3 uker til terminen, men bare 1-2 uker til ks. Men jeg er på pasienthotellet på sykehuset i tilfelle fødselen starter før ks. Det er jo trygt og godt, men problemet er jo da at jeg ser mange som kommer til sykehuset for å føde. De kommer gravide som meg, men de får ut barna og drar hjem igjen. Mens her går jeg bare å venter... Jeg er så misunnelig og vil også ha en liten baby nå!!

10 dager OVER termin og kan godt si jeg er drittlei nå :P

Det er jo trygt og godt, men problemet er jo da at jeg ser mange som kommer til sykehuset for å føde. De kommer gravide som meg, men de får ut barna og drar hjem igjen. Mens her går jeg bare å venter... Jeg er så misunnelig og vil også ha en liten baby nå!!

Så enig her!!
Selv er jeg innlagt på sykehotellet fordi.jeg allerede er 8 dager over terminen :( Har vært meget tålmodig og har faktisk håpet på å ikke føde før terminen, men NÅ kan jeg trygt si at jeg er lei.

Jeg er også 10+ i dag og ef såååååå utrolig lei ventetiden. Blir satt i gang i morgen, men denne dagen kommer til å være superlabg :(
Du er heldig som bor i Norge og blir satt i gang i morgen, bor i Sverige så de venter til 2 uker over, altså på torsdag!! :-O men ble strippet på fredag og slimproppen gikk i går kveld så får håpe kroppen kommer i gang av seg selv!! Skal tilbake på føden på tirsdag og da tar de vannet OM jeg har åpnet meg mer. Masse lykke til i morgen :)

Du er heldig som bor i Norge og blir satt i gang i morgen, bor i Sverige så de venter til 2 uker over, altså på torsdag!! :-O men ble strippet på fredag og slimproppen gikk i går kveld så får håpe kroppen kommer i gang av seg selv!! Skal tilbake på føden på tirsdag og da tar de vannet OM jeg har åpnet meg mer. Masse lykke til i morgen :)
Huff... Føler med deg. Kan nok kjennes som en evighet til torsdag. Men krysser fingrene for at du kommer i gang av deg selv før det! Du får be de røske enda litt mer på tirsdag ;) Masse lykke til deg også! :)

Uff ja. Kjenner meg igjen.
Nr 1 kom 9 dager over tiden.
Nr 2 kom 8 dager før.
Så denne gangen trodde jeg ikke at jeg kom til å gå til termin. Termin er i morgen. Har fått time på sykehuset for sjekk og for å avtale igangsettelse. Fikk beskjed om at jeg ikke får gå mer en en uke over. Mest sannsynlig igangsettelse i morgen. Bor 3 timer unna sykehuset. Men er en annen lege i morgen, så forventer å få en annen beskjed. Siste fødselen var unnagjort fort. Startet med at vannet gikk og 5 1/2 time etterpå var han ute. Så håper virkelig ikke at jeg blir hjemsendt. Lykke til til dere alle som går å tripper

2 uker igjen her også- selv om jeg ikke er lei enda er jeg veldig klar for at han skal komme :)

2 uker igjen her også- selv om jeg ikke er lei enda er jeg veldig klar for at han skal komme :)
Er ikke lei jeg heller, bare utrolig nyskjerrig :-) får håpe disse to ukene går fort for oss, og at vi ikke har en hel mnd igjen! :-/

Eg har fått 8 dager før og 3 uker før,så hadde trodd eg fikk tidelig no og. Men der blei eg lurt gitt ;) 5 dager til termin

Back
Topp