AB tusen takk for lykkeønskningen, jeg skal holde der oppdatert ja, det er sikkert og vist [;)]
Monicus tusen takk for gratulasjonen vennen. Syntes også det var gøy å sitte og skravle meg deg, så vi har mye gøy å se frem til nå [:)] Jeg ble sentimental i går selv jeg, men vi skal ikke avslutte noe, vi skal bare begynne. (den var dyp!!) Vi skal i allefall gjøre Lillestrøm utrygg fremover, det kommer til å bli såååå morsomt.
Ang kommentaren fra hun venninna min så viste jeg jo at hun ikke ville bli sentimental over nyheten, derfor ventet jeg til siste liten med å fortelle det til hennen da vi var ute på kafe. Sa det like før hun måtte, så slapp vi å sitte der og tørrsnakke om noe hun ikke delte med meg. Jaja, vi har ikke snakket så mye sammen disse månedene.
Scnhuppa denne venninne min, hun har i alle år sagt at hun ikke skal gifte seg og ikke ha noen barn nei. Selv om hun har vært i et fast forhold i 7 år nå, så har hun ikke forandret mening. Da vi var på en liten jentefest før jeg ble gravid, kom dette temaet opp. De andre jentene snakket om at de ikke var klar for noe bryllup og barn, huff nei. Da måtte jo jeg fortelle at jeg overhode ikke delte deres synspunkter, så jeg ville både ha barn og gifte meg innen ikke alt for mange år. Tenkte at det var lurt å forberede dem litt på at dette var noe ikke lagt unna for meg. Gleder meg som en unge til vi skal trille sammen [:D]
Vet du hva, da vi møttes på J and H treffet så hadde du en sånn trygg utstråling om det å være mor, at jeg tror deg på det du sier at å bli mamma gir hverdagen stor mening. Takk skal du ha for at du ståler sånn [:)]
FirstTime vi skal ikke la dette være slutten nei, tenk vi skal få til flere treff når alle babyene har kommet [:)] Sitter og planlegger jeg nå. Ser for meg en trilletur med en avslappende picknic etterpå. Skal tenke tenke på mer jeg [:)] Ang venner som ikke lenger er like gode venner, så er det kanskje noen ganger litt greit å vite hvem som er de ekte og ikke. Hun min hun tenker jeg får styre kontakten litt selv. Har bevist ikke tatt mye kontakt så kan jo hende det er litt min feil også. Men vi får se hvordan det går. Hun ringte nå for noen minutter siden. Vi skal prøve å få til et treff denne uka.
menemenem hvis du ikke tenker på at det er fire uker igjen og heller fyller de opp med noe du liker å holde på med, så går de ganske så fort. Klart en er litt mer utålmodig nå på slutten, men prøv å ikke tenke på tiden. Kos seg heller masse [:)] Snart er du ikke gravid lengre, tenk så rart dt vil bli da [;)]
Dorothy_1 Tusen takk for gratulasjonen. Tenk du har ikke langt igjen selv, dettte går for det [;)][:)]
Jas tusen takk for gratulasjonen og lykkeønskningene. Ja snart har du bursdag, har du lagt planer for dagen da? [:)] Tror på at den 3. er en fiiin dag å ha bursdag på altså [:D] Siden jeg har et sprik mellom Ul termin og menstermin så kan det jo godt hende ting skjer over tiden. Vi får vente i spenning. Skal i alle fall gjøre mitt for å holde henne der til lørdagen, vil så gjerne at pappaen skal få den ekstra uka, hadde vært så koselig.
2gang tusen takk for lykkeønskningen. Det skal bli koselig å trille med deg også. Vi har jo blitt en fin gjeng her inne så vi må prøveå holde kontaktet etter dette også ja. Vi kan bli en stor trillegjeng vi nå og det er jo kjempe koselig da. Vil tro at vi alltid kan få til en trilletur om ikke alle kan samtidig [:)] Forstår godt hvor skuffende det kan være når dere har vært så gode venner og plutselig var det over. Det er selvfølgelig skuffende og sårende. Men som du sier: Men da setter man desto mer pris på de vennenne som stiller opp! [;)]
Schnuppa jeg tror på det du sier at det er vanskelig å ha nært vennskap på de som ikke selv har barn, fordi de ikke vet hvordan det er. Sørgelig men sant. Klart ikke alle er sånn, men ting er i alle fall lettere når en kan søke råd, støtte og forståelse med sine likesinnede [:)] Kommer nok til å forandre meg når Thea kommer til verden.
Dette ble langt, men bare måtte svare dere en og en. Har i løpet av den tiden jeg har brukt på å svare snakket i telefonen en gang, svart på en mail og chattet litt med samboeren på msm. Får håpe det ikke føltes ut som en evighet før jeg fikk svart dere.
Stor klem til dere alle [:)][:)][:)]