1 uke til termin, mandag 3. juli

Love4two

Forumet er livet
Tenk da er det kun 1 uke igjen til termin. En skrekkblandet fryd melder seg [:)]

Kan ikke forstå at det er gått så mange måneder siden jeg fortalte familie og venner om nyheten [:)] Husker det likevel som om det var i går[:D][:D][:D]
Da jeg fortalte det til ei god venninnne, spurte hun først om det var planlagt, om vi viste hva vi gikk til, før det så kom et gratulerer... og samboer hennes sendte meg senere på kvelden en meldingen om mye bleieskift og nattevåking [8|] Kan vel si nå at vi har hatt litt sporadisk kontakt etter at jeg slapp nyheten [;)] Det har vært godt å ha dere her inne på BV å snakke med gjennom disse månedene. Svangerskapet har åpnet for nye vennskap [:)][:D] Noe som jeg setter stor pris på. Nå må jeg stoppe før jeg blir alt for sentimental her [;)]

Takk for alt jenter, måtte bare si det altså [:)]

tida går ja... er bare 3 dager etter deg... spennende[:D]

LYKKE TIL!! Gleder meg til å høre hva som skjer med deg de neste dagene...

god klem

God morgen Hege.

Det var litt av noen venner??
Herregud at det går ann å si noe sånt! Kjente at jeg begynte å koke i pappen her jeg sitter[:@]
Sånne kan man kanskje klare seg uten. eller?
Nei... tenk å si noe sånt..hmfr..

Syns det var så artig å sitte å skravle med deg på treffet, du er ei jente med god humor. Det er sikkert og visst!![:D]

Du har bare en uke igjen her du.
Blir nesten sentimental av det jeg da.. tenk nå er snart hele svangerskapet over. Men, guuuud så deilig det skal bli!
Vi hopper over til født juli også skal vi gjøre lillestrøm utrygg[:D]

Grattis med en uke igjen!!

ORIGINAL: Hege77

Tenk da er det kun 1 uke igjen til termin. En skrekkblandet fryd melder seg [:)]

Kan ikke forstå at det er gått så mange måneder siden jeg fortalte familie og venner om nyheten [:)] Husker det likevel som om det var i går[:D][:D][:D]
Da jeg fortalte det til ei god venninnne, spurte hun først om det var planlagt, om vi viste hva vi gikk til, før det så kom et gratulerer... og samboer hennes sendte meg senere på kvelden en meldingen om mye bleieskift og nattevåking [8|] Kan vel si nå at vi har hatt litt sporadisk kontakt etter at jeg slapp nyheten [;)] Det har vært godt å ha dere her inne på BV å snakke med gjennom disse månedene. Svangerskapet har åpnet for nye vennskap [:)][:D] Noe som jeg setter stor pris på. Nå må jeg stoppe før jeg blir alt for sentimental her [;)]

Takk for alt jenter, måtte bare si det altså [:)]

Ja nå nærmer deg seg for oss alle Hege og du er en av de det nærmer seg mest for.. At de gav deg/dere en sånn tilbakemelding er kanskje litt p.g.a sjalusi?? Ikke vet jeg , men å bli foreldre er iallefall noe av det største i verden.[:)] Hverdagen min gir nå en stoor mening, nemlig å være mamma. Og jeg gleder meg sånn til å bli det igjen. Til å ha min egen lille baby igjen. Å gudamei så herlig det skal bli.
Du skal bare glede deg over dette og til den lille jenta deres kommer og selvsagt er dere klare( bare vent å se når hun er født). Du er ikke akkuratt 15 år heller og du har jo funnet mannen i ditt liv [;)][;)][;)]
Dette vil dere greie helt supert.

Er også helt enigmed deg at jentene her på BV Har gitt mye. Og jeg er glad for dette forumet. I tillegg gleder jeg meg vilt til å trille med dere når de små har kommet.. Å så morro jenter..

Stoooor klem fra meg

Spennede med bare en uke igjen! Er jo meeget stor sannsynlighet noe skjer. Er så enig med deg det med vennskap,,,har merket mer hvem som er mine venner under gravidieteten. Blitt litt lei meg og, noen tar ikke kontakt, sikkert fordi nå kan jeg ikke ut "ralle" mer, så så mye betydde jeg. Jaja....men noen gode venner her jeg. Og ikke minst dere her som du sier! Men vi må da ikke la det bli slutt etter fødsel...selv om vi ikke har så mye chattetid... håper det blir både chat og treff jeg[:D]

Klems fra meg

går dej siste 4 vekene like fort so resten ????

Grattis med 1 Uke til... Jeg har selv I Uke og 6 dager.... [:D]

ORIGINAL: menemenem

Jeg synes egentlig at hele svangerskapet har gått ganske fort Jah.... [:D]

ORIGINAL: Dorothy_1

ORIGINAL: menemenem

Jeg synes egentlig at hele svangerskapet har gått ganske fort Jah.... [:D]

oki , kjekt å høre [:D]

Gratulerer med bare en uke igjen til termin [:D] - det betyr at jeg har bursdag snart [:D]- håper du får på termin da, for det er en utrolig fin dag å ha bursdag på [:D]

Det er helt sprøtt å tenke på at vi skal begynne å føde snart, og at vi skal begynne å diskutere bleier, amming og alt det som følger med.. [;)]

Skjønner godt at du er glad for kontaktene gjennom bv, den er bare gull verdt innimellom [:D]

Du må ha masse lykke til fremover, og håper at du holder ut til lørdag hvertfall [;)]

kos og klem

BV er uvurderlig. I hvert fall juligjengen (har liksom fått med meg at det er mye krangling andre steder, uten at jeg helt har fått med meg om hva).
FirstTime, jeg så virkelig hvem som var mine ekte venner da jeg fikk sønnen min. Jeg har INGEN kontakt med hun som tidligere var min bestevenninne. Utrolig skuffende, som å miste en kjærste uten å vite hvorfor (vi hadde bodd sammen, og delt alt i mange år).
Men da setter man desto mer pris på de vennenne som stiller opp!
Lykke til Hege77, gleder meg til å trille med deg!

ORIGINAL: 2gang

BV er uvurderlig. I hvert fall juligjengen (har liksom fått med meg at det er mye krangling andre steder, uten at jeg helt har fått med meg om hva).
FirstTime, jeg så virkelig hvem som var mine ekte venner da jeg fikk sønnen min. Jeg har INGEN kontakt med hun som tidligere var min bestevenninne. Utrolig skuffende, som å miste en kjærste uten å vite hvorfor (vi hadde bodd sammen, og delt alt i mange år).
Men da setter man desto mer pris på de vennenne som stiller opp!
Lykke til Hege77, gleder meg til å trille med deg!

2gang:Kan være noen ikke takler være nr 1......må jo være noe sånt noe. Fostår ikke helt det selv men.... Hun forstår nok når hun får barn selv....

Man kan nesten ikke ha venner som ikke har barn[:@].. De fatter fint lite om hva det dreier seg om.. Sleit masse når jeg fikk nr 1. Har en storesøster som ikke fikk barn før nå og hun har aldri skjønt noe innen dette, men nå plutselig skal alle skjønne henne??? Ja ja sier nå jeg.. Nå har de fleste rundt meg fått barn så nå kan man begynne å snakke om ting[;)], men de kommer med ting jeg kom med for 5 år siden...[8|][8|] Skal ikke være enkelt nei...

Så koselige tilbakemeldinger da, ble kjempe rørt jeg nå [:(][:)]
Må summe meg litt før jeg kan svare noe mer fornuftig

AB tusen takk for lykkeønskningen, jeg skal holde der oppdatert ja, det er sikkert og vist [;)]

Monicus tusen takk for gratulasjonen vennen. Syntes også det var gøy å sitte og skravle meg deg, så vi har mye gøy å se frem til nå [:)] Jeg ble sentimental i går selv jeg, men vi skal ikke avslutte noe, vi skal bare begynne. (den var dyp!!) Vi skal i allefall gjøre Lillestrøm utrygg fremover, det kommer til å bli såååå morsomt.
Ang kommentaren fra hun venninna min så viste jeg jo at hun ikke ville bli sentimental over nyheten, derfor ventet jeg til siste liten med å fortelle det til hennen da vi var ute på kafe. Sa det like før hun måtte, så slapp vi å sitte der og tørrsnakke om noe hun ikke delte med meg. Jaja, vi har ikke snakket så mye sammen disse månedene.

Scnhuppa denne venninne min, hun har i alle år sagt at hun ikke skal gifte seg og ikke ha noen barn nei. Selv om hun har vært i et fast forhold i 7 år nå, så har hun ikke forandret mening. Da vi var på en liten jentefest før jeg ble gravid, kom dette temaet opp. De andre jentene snakket om at de ikke var klar for noe bryllup og barn, huff nei. Da måtte jo jeg fortelle at jeg overhode ikke delte deres synspunkter, så jeg ville både ha barn og gifte meg innen ikke alt for mange år. Tenkte at det var lurt å forberede dem litt på at dette var noe ikke lagt unna for meg. Gleder meg som en unge til vi skal trille sammen [:D]
Vet du hva, da vi møttes på J and H treffet så hadde du en sånn trygg utstråling om det å være mor, at jeg tror deg på det du sier at å bli mamma gir hverdagen stor mening. Takk skal du ha for at du ståler sånn [:)]

FirstTime vi skal ikke la dette være slutten nei, tenk vi skal få til flere treff når alle babyene har kommet [:)] Sitter og planlegger jeg nå. Ser for meg en trilletur med en avslappende picknic etterpå. Skal tenke tenke på mer jeg [:)] Ang venner som ikke lenger er like gode venner, så er det kanskje noen ganger litt greit å vite hvem som er de ekte og ikke. Hun min hun tenker jeg får styre kontakten litt selv. Har bevist ikke tatt mye kontakt så kan jo hende det er litt min feil også. Men vi får se hvordan det går. Hun ringte nå for noen minutter siden. Vi skal prøve å få til et treff denne uka.

menemenem hvis du ikke tenker på at det er fire uker igjen og heller fyller de opp med noe du liker å holde på med, så går de ganske så fort. Klart en er litt mer utålmodig nå på slutten, men prøv å ikke tenke på tiden. Kos seg heller masse [:)] Snart er du ikke gravid lengre, tenk så rart dt vil bli da [;)]

Dorothy_1 Tusen takk for gratulasjonen. Tenk du har ikke langt igjen selv, dettte går for det [;)][:)]

Jas tusen takk for gratulasjonen og lykkeønskningene. Ja snart har du bursdag, har du lagt planer for dagen da? [:)] Tror på at den 3. er en fiiin dag å ha bursdag på altså [:D] Siden jeg har et sprik mellom Ul termin og menstermin så kan det jo godt hende ting skjer over tiden. Vi får vente i spenning. Skal i alle fall gjøre mitt for å holde henne der til lørdagen, vil så gjerne at pappaen skal få den ekstra uka, hadde vært så koselig.

2gang tusen takk for lykkeønskningen. Det skal bli koselig å trille med deg også. Vi har jo blitt en fin gjeng her inne så vi må prøveå holde kontaktet etter dette også ja. Vi kan bli en stor trillegjeng vi nå og det er jo kjempe koselig da. Vil tro at vi alltid kan få til en trilletur om ikke alle kan samtidig [:)] Forstår godt hvor skuffende det kan være når dere har vært så gode venner og plutselig var det over. Det er selvfølgelig skuffende og sårende. Men som du sier: Men da setter man desto mer pris på de vennenne som stiller opp! [;)]

Schnuppa jeg tror på det du sier at det er vanskelig å ha nært vennskap på de som ikke selv har barn, fordi de ikke vet hvordan det er. Sørgelig men sant. Klart ikke alle er sånn, men ting er i alle fall lettere når en kan søke råd, støtte og forståelse med sine likesinnede [:)] Kommer nok til å forandre meg når Thea kommer til verden.

Dette ble langt, men bare måtte svare dere en og en. Har i løpet av den tiden jeg har brukt på å svare snakket i telefonen en gang, svart på en mail og chattet litt med samboeren på msm. Får håpe det ikke føltes ut som en evighet før jeg fikk svart dere.

Stor klem til dere alle [:)][:)][:)]

Du er sååååå søt

ÅÅÅ takk For at du sier det. Du er sååå søt ja... Det er fantastisk å bli mamma og alle dere jenter kan bare glede dere til denne begivenheten. Når man har fått barn da starter virkelig livet... [;)][;)]

KLem

Monicus og Schnuppa nå kommer det tårer i øyekroken her altså, det er jo dere som er søte

Back
Topp