1 time til ul

Maggie2015

Glad i forumet
Og jeg er så sykt nervøs! Ikke at jeg har noen grunn til det, men jeg har aldri vært gravid før, og en liten del av meg tenker at tenk om jeg bare innbiller meg alt sammen! Er 7+5 i dag, så burde jo hvertfall se bankende hjerte om alt er i orden.

Er sååå glad for at samboern er med meg og holder meg i hånda (selv om han var ganske skeptisk til innvendig ul når jeg forklarte han hva det var ;) ). Krysser fingrene!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Lykke til :)

Lykke til

Masse lykke til :)

Og jeg er så sykt nervøs! Ikke at jeg har noen grunn til det, men jeg har aldri vært gravid før, og en liten del av meg tenker at tenk om jeg bare innbiller meg alt sammen! Er 7+5 i dag, så burde jo hvertfall se bankende hjerte om alt er i orden.

Er sååå glad for at samboern er med meg og holder meg i hånda (selv om han var ganske skeptisk til innvendig ul når jeg forklarte han hva det var ;) ). Krysser fingrene!!

Jeg har det på akkurat samme måte - tenk om jeg bare innbiller meg det - og jeg har vært på 3(!) ultralyder :p Masse lykke til! Det var utrolig rart (på en positiv måte) å se hjertet banke hos det piiiiittelille knøttet:)

Masse lykke til :) Er i samme situasjon som deg. Første gang og det har ikke fått opp for meg enda. Jeg har ringerunden i dag og prøver nok en gang og på tidlig ul hos noen som faktisk ikke har stengt i disse dager. Min mann er også skeptisk til denne invendige ulen men det tror jeg går så bra :)

Tusen takk alle sammen!!!

Da var det gjort og her fins det liv!! Ble satt noen dager tilbake da, så er herved 7+2! Termindato flyttet to dager frem til 18. Mars :) Fantastisk å høre hjertet banke, og veldig herlig at samboern min var der sammen med meg :) Er fortsatt litt i sjokk, men det går nok innover etterhvert!

Hjertefrekvensen var på 145 slag :) Så nå er det bare å glede seg til ny kontroll i uke 12! Er dyrt, men syns det er verdt det jeg da ;)

Vedlegg

• 1406632386495.jpg
    1406632386495.jpg
    24,6 KB · Visninger: 80
Last edited:
Så deilig det må være å få det bekreftet. :)

Tusen takk alle sammen!!!

Da var det gjort og her fins det liv!! Ble satt noen dager tilbake da, så er herved 7+2! Termindato flyttet to dager frem til 18. Mars :) Fantastisk å høre hjertet banke, og veldig herlig at samboern min var der sammen med meg :) Er fortsatt litt i sjokk, men det går nok innover etterhvert! Her er et par bilder :)

Hjertefrekvensen var på 145 slag :) Så nå er det bare å glede seg til ny kontroll i uke 12! Er dyrt, men syns det er verdt det jeg da ;)

Åh så deilig!:)

♡02.03.2015♡

Og btw, det ble utvendig! Viste ikke at det gikk så tidlig jeg, men det gjorde vist det :)

Back
Topp