1 svangerskapkontroll

Lillenurkmars2015

Betatt av forumet
Var på min første svangerskap kontroll i går. Han regna fram til 7. Mars. Så 1 dag lengre på vei :D han bare skreiv helsekosten og tok blodprøver. Ikke så spennende. MEN her i Bjerkreim vil dei vist at me kun ska gå til jordmor.. Men!! Kor er den jordmoren? Dei har ikke fått noen enda etter sist flyttet. Andre som har vært på kontroll?

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Oversikt av kontroller i Bjerkreim..

Vedlegg

• 1407992619143.jpg
    1407992619143.jpg
    58 KB · Visninger: 25
Skal 26.aug. Til lege pga blodprøvene som skal taes,men resten velger jeg selv til jordmor :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Var på 1 kontroll i går. Her holder jordmora til i samme bygget. Faktisk i rommet like ved legen, så han sendte meg bare rett inn :)

Skal hos legen 4 sept :) gruer meg litt kjenner jeg, vet ikke hvorfor.. Lurer på hva han/hun sier og gjør osv

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal til legen om to uker jeg. Etterpå tenker jeg det blir for det meste jordmor. Men det er ikke lett å få time hos henne da, for hun er der bare en dag i uka...

Sent from my iPhone using BV Forum

Vil og bare til jordmor denne gang. Men der eg bodde før var det mest vanlig og gå annen hver til lege og jordmor. Blei litt forsjellige synfyse(?) mål då men. :D ringte hs i dag og då sko Hu på møde i stvg seinere og sko få veda mer om det jordmor styret. Håpe det komme ei innen vertfall 5 veker :p då er neste kontroll :p

Back
Topp