Inlovewiththedream<3
Forelsket i forumet
Hehe spennende å se om hun har rett![]()
Hun pleier visstnok å ha ganske rett på sånne ting. Gubben har kun lagt til at ungen ikke får bli født den 21. Oktober, da måtte jeg bare knipe igjen til den 22.. :-D haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe spennende å se om hun har rett![]()
Hva er det med den datoen?Hun pleier visstnok å ha ganske rett på sånne ting. Gubben har kun lagt til at ungen ikke får bli født den 21. Oktober, da måtte jeg bare knipe igjen til den 22.. :-D haha
Uff nei da får han holde seg inne den dagenX'n hans har bursdag 21. Oktober og det kommer ikke på tale at ungen hans skal ha samme fødselsdag som hu..så jeg har fått forbud mot å føde den dagen og ungen har fått forbud mot å ville ut den dagen
stemmer det at jm så gutt på oul så blir han oppkalt med mellomnavn etter min fetter som på tragisk vis forlot oss i 07.
Uff nei da får han holde seg inne den dagen![]()
Det er en fin ting å kalle opp etter de vi er glade i <3
Håper hun syntes det er fint <3Kusina mi (søstra til fetteren)skulle kalle opp sønnen sin etter han, men på ul var det ei jente og ikke gutt, så da ble planen hennes ødelagt.. Så derfor tar jeg et av navnene hans isteden![]()
Ikke santNå begynner det å bli virkelig. Det kommer faktisk et barn snartog nå når vi har satt i gang med å ordne babytingene blir det bare mer virkelig
![]()
Sånn hadde vi det med førstemann. Hadde termin 7/10 og pappa døde 3/10 en del år tidligere. Vet ikke hvordan jeg ville tatt det om han valgte å bli født den dagen. Men så kom han 29. sept i stedet da. Men han er oppkalt etter pappa. Pappa het Ivar og sønnen min heter Iver <3Hva er det med den datoen?
Vår lille skal bli oppkalt etter kompisen til sambo. Han døde 26 okt 2013.. 0 med termin 4 nov er det ikke usannsynlig at vi treffer den datoen heller :/ vet ikke helt hva jeg syntes om det
Nei det er ikke lett p vite hvordan man tar det.Sånn hadde vi det med førstemann. Hadde termin 7/10 og pappa døde 3/10 en del år tidligere. Vet ikke hvordan jeg ville tatt det om han valgte å bli født den dagen. Men så kom han 29. sept i stedet da. Men han er oppkalt etter pappa. Pappa het Ivar og sønnen min heter Iver <3
Det er n god tanke daNei det er ikke lett p vite hvordan man tar det.
Jeg fikk desverre aldri bli kjent med han. Men kan bli tøft for sambohan sier selv han faktisk håper på den dagen men jeg er litt usikker
.
Iver er ett nydelig navn da <3
Det er detDet er n god tanke da![]()
Iver er så fint! Og passer den ivrige gutten![]()
Håper hun syntes det er fint <3
Så braHun lurte på om vi hadde bestemt navn, og hun syns det var kjempe fint. I allefall det hun sa![]()
Litt sånn var det med jenta vår! Jeg hadde termin 26.juli 2011, og min pappa døde 29.juli 2006. Var litt redd for at hun skulle bli født da, føler liksom den datoen skal være en dato det er lov å sørge og ikke "må" være gladSånn hadde vi det med førstemann. Hadde termin 7/10 og pappa døde 3/10 en del år tidligere. Vet ikke hvordan jeg ville tatt det om han valgte å bli født den dagen. Men så kom han 29. sept i stedet da. Men han er oppkalt etter pappa. Pappa het Ivar og sønnen min heter Iver <3
Man kan alltids forbinde positive og negative tinge med ulike datoer, men jeg tror 22.juli er letter for deg å takle enn den datoen som pappaen din døde... Har venninner med unger født både 22.juli og 11.september, men man kan jo ikke la slike ting overskygge bursdagsglede...Litt sånn var det med jenta vår! Jeg hadde termin 26.juli 2011, og min pappa døde 29.juli 2006. Var litt redd for at hun skulle bli født da, føler liksom den datoen skal være en dato det er lov å sørge og ikke "må" være gladIkke så lett å forklare.. Hun ble heldigvis født før. 22.juli, på min bestemors fødselsdag
..nå skjedde det jo helt andre grusomme ting den dagen, men for oss ble det jo en gledens dag. Må bare prøve å skille det fra hverandre..