1.påskedag

Sooool i dag også! :):)

Skal hive oss rundt og ta husvasken snart nå, vet det er helligdag og alt det der, men det må jo gjøres ;) Og om vi gjør det så tidlig som mulig, så får vi masse timer i sola etterpå! :) 

Ingen andre planer i dag, bare kose oss hjemme i finværet. 

Ha en fin dag alle sammen! 

En forsinket morgenhilsen fra det varme vestlandet:) Vi har sommer og sol:) Men litt vind i dag:)

Har akkuratt hengt ut en maskin med klær til tørk, godt tørkevær i varm vind:) Nå¨vasker jeg dressene til jentene for å få dem rene til bhg:)

Får besøk av tantungen min i dag. hun har nemlig fått seg en type og vil vise han fram for oss hehe:) kan bli kjekt

merkelig bv har blitt da. Har forandret på layoten. Og jeg fikk ikke logget meg inn i starten, har såklart glemt passordet. 

Vi er hjemme fra påskeferie, og godt var det. Har hatt det trivelig, men det var godt å komme hjem igjen. Noe av det første jeg gjorde var å dra å trene. Har jo ikke fått trent siden onsdag. Gubben og jeg var en snartur hjemme da.

Funka jo fint det, men det tok jo 15 år før det ble postet da. 

Vi har kosa oss skikkelig i dag! :) Etter husvasken rydda jeg i klesskapet mitt, ble kvitt 4 poser med klær som har blitt for store. Så dro vi til mamman min, og kosa oss i solveggen der. Nevøen min var der også, så ungene lekte så fint sammen. Is spiste vi også. Jeg satt i bare bhn og en kort shorts til slutt, driiiitvarmt! :D Fått masse farge i dag, alle fire! 
Tobias fikk årets sommerklipp da vi kom hjem igjen. Han blir så fort svett i håret, så nå tok vi frem maskina og han ser ut som om han er klar for army'n... Men det vokser heldigvis fort, håret hans. 

Ting tar veldig lang tid!

Jeg er forresten helt uten smertestillende i dag! Første dagen på 1 mnd! Wuhu! 

... i morgen er jeg sikkert sengeliggende ;)

Skrållan skrev:

Så bra da:) satser på at morgendagen blir fin:):)

Buffi skrev:
Skrållan skrev:

Så bra da:) satser på at morgendagen blir fin:):)

Ja, håper det :) Regner egentlig den blir fin også, blir nok verre senere i uka når jeg skal på jobb igjen tenker jeg... 

Hjemme fra påskefjellet viemoticon  Men når ble bv forandret?

Jeg liker foreløpig ikke den nye layouten nemligemoticon

Hatt det helt topp på fjellet. Vært ute hele dagen. Gått turer, kost oss i solen, stått på ski, badet i basseng inne, og spist masse god mat.

Har forresten verdens stolteste fireåring i hus for han har nemlig lært å sykle uten støttehjul på den nye sykkelen sinemoticon

Slik så Heidi ut en av dagene før påsken:)

Søt? hehe

Looney skrev:
Hjemme fra påskefjellet viemoticon  Men når ble bv forandret?

Jeg liker foreløpig ikke den nye layouten nemligemoticon

Hatt det helt topp på fjellet. Vært ute hele dagen. Gått turer, kost oss i solen, stått på ski, badet i basseng inne, og spist masse god mat.

Har forresten verdens stolteste fireåring i hus for han har nemlig lært å sykle uten støttehjul på den nye sykkelen sinemoticon

Ikke begreistra selv for nye BV. Men tror forandringen kom på langfredag? eller er jeg fjern her:)

Så flink han er:)

suki skrev:
Morsomt bilde av jenta di buffi! :)

Jeg følger spent med på online bookingen på spenst. Er nr.2 på venteliste på en time i morgen. Ikke at jeg har veldig lyst på denne timen sånn egentlig. Men vil så gjerne prøve meg på noen av timene istedet for å trene for meg selv alltid. Tenkte å prøve litt forskjellig og velge ut et par som jeg skal fortsette med.
Regner med at det blir energy og flyt kjenner jeg meg selv rett. Hater aerobic og mange trinn/kombinasjoner.

Fikk foresten tatt en sprø film av jentene i kveld, men spørs om jeg tørr å legge den inn her da samboern midt i filmen kommer "dansende" inn i stua med pippi langstrømpe parykk. Jentene lo seg ihjel mens de dansa til favorittsangen sin. (En Mr.Bungle låt).

kom igjen da, suki! la oss se!!!

Jaaaa, suki - få se! Vi lover å ikke fortelle gubben din at vi har sett han med Pippi-hår! ;)

og buffi; skjønne jenta di!! :)

Back
Topp