Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En forsinket morgenhilsen fra det varme vestlandet:) Vi har sommer og sol:) Men litt vind i dag:)
Har akkuratt hengt ut en maskin med klær til tørk, godt tørkevær i varm vind:) Nå¨vasker jeg dressene til jentene for å få dem rene til bhg:)
Får besøk av tantungen min i dag. hun har nemlig fått seg en type og vil vise han fram for oss hehe:) kan bli kjekt
merkelig bv har blitt da. Har forandret på layoten. Og jeg fikk ikke logget meg inn i starten, har såklart glemt passordet.
Vi er hjemme fra påskeferie, og godt var det. Har hatt det trivelig, men det var godt å komme hjem igjen. Noe av det første jeg gjorde var å dra å trene. Har jo ikke fått trent siden onsdag. Gubben og jeg var en snartur hjemme da.
Buffi skrev:Ting tar veldig lang tid!Skrållan skrev:
Jeg er forresten helt uten smertestillende i dag! Første dagen på 1 mnd! Wuhu!
... i morgen er jeg sikkert sengeliggende ;)
Så bra da:) satser på at morgendagen blir fin:):)
Men når ble bv forandret?
Hjemme fra påskefjellet viLooney skrev:Men når ble bv forandret?
Jeg liker foreløpig ikke den nye layouten nemlig![]()
Hatt det helt topp på fjellet. Vært ute hele dagen. Gått turer, kost oss i solen, stått på ski, badet i basseng inne, og spist masse god mat.
Har forresten verdens stolteste fireåring i hus for han har nemlig lært å sykle uten støttehjul på den nye sykkelen sin![]()
Ikke begreistra selv for nye BV. Men tror forandringen kom på langfredag? eller er jeg fjern her:)
Så flink han er:)
Morsomt bilde av jenta di buffi! :)suki skrev:
Jeg følger spent med på online bookingen på spenst. Er nr.2 på venteliste på en time i morgen. Ikke at jeg har veldig lyst på denne timen sånn egentlig. Men vil så gjerne prøve meg på noen av timene istedet for å trene for meg selv alltid. Tenkte å prøve litt forskjellig og velge ut et par som jeg skal fortsette med.
Regner med at det blir energy og flyt kjenner jeg meg selv rett. Hater aerobic og mange trinn/kombinasjoner.
Fikk foresten tatt en sprø film av jentene i kveld, men spørs om jeg tørr å legge den inn her da samboern midt i filmen kommer "dansende" inn i stua med pippi langstrømpe parykk. Jentene lo seg ihjel mens de dansa til favorittsangen sin. (En Mr.Bungle låt).