1. Juni

Anniegirl83

Hestejente til hjerterota :-)
Junibarna 2015
Og 10 dager til termin... Helt uvirkelig og virker enda som det er minst 1 mnd igjen selv om jeg kjenner godt at baby holder på å gjøre seg klar. Hun begynner å bli klar, men det er ikke jeg :-o 10 dager er ingenting det, og kan jo like fort komme idag også! Hvor langt går man over max egentlig før man blir satt igang?

Det varierer litt fra sykehus til sykehus, og hvordan form du er i.. Men max rundt 12 dager over termin.

Hurra for juni :D ENDELIG er måneden vår her :D

Termin i dag! Trodde kanskje ting var på vei til å skje i går, så alt var pakka og klart da vi la oss. Men nei, alt hatt vært rolig i natt. Får se hva dagen vil bringe.

Hurra! Siste dag på jobb :)

Og 10 dager til termin... Helt uvirkelig og virker enda som det er minst 1 mnd igjen selv om jeg kjenner godt at baby holder på å gjøre seg klar. Hun begynner å bli klar, men det er ikke jeg :-o 10 dager er ingenting det, og kan jo like fort komme idag også! Hvor langt går man over max egentlig før man blir satt igang?
Tror det er max 11 dager, for det kan ta 3 dager i fra de begynner igangsettingen.

Inngangen til Juni ble ikke helt som forventet for min del.. :-( Jeg har bortimot hatt en søvnløs natt... Juni måned og termin har vært et stykke unna...-helt til nå! Dette kom innover meg i går kveld, og jeg fikk plutselig kjenne på følelser som jeg trodde jeg ikke hadde! Jeg som har vært så klar! Nå er jeg ikke klar, gruer meg til fødsel, og er livredd for at ting skal starte! Skal si realiteten brått tok meg gitt..:wideyed:

Det varierer litt fra sykehus til sykehus, og hvordan form du er i.. Men max rundt 12 dager over termin.
"Desverre" er formen min kjempebra, har vært det hele svangerskapet også, så kommer sikkert på maxtid isåfall :-P For meg er det kun 1 dato som eksisterer, og det er 10.juni. Akkurat nå gruer jeg meg og håoer ho venter, men når vi passerer 10. og ingen baby blir jeg sikkert kjempeskuffa... Hadde dog vært greit å fått overtatt nyhuset slik at vi hadde kunnet montert opp babysenga der istedet for oppe på soverommet i gamlehuset. Bratt trapp, ikke plass til noen ting inkl. stellebord og generelt ganske tungvindt.. Meen, vi får vel se da.. Skrekkblanda fryd her også! :-o

Inngangen til Juni ble ikke helt som forventet for min del.. :-( Jeg har bortimot hatt en søvnløs natt... Juni måned og termin har vært et stykke unna...-helt til nå! Dette kom innover meg i går kveld, og jeg fikk plutselig kjenne på følelser som jeg trodde jeg ikke hadde! Jeg som har vært så klar! Nå er jeg ikke klar, gruer meg til fødsel, og er livredd for at ting skal starte! Skal si realiteten brått tok meg gitt..:wideyed:
Ånei :( Jeg håper ikke jeg får angst sånn plutselig.. Hvor lenge til termin?

Ånei :( Jeg håper ikke jeg får angst sånn plutselig.. Hvor lenge til termin?

Termin om drøye to uker, og startet på uke 38 i dag.. Så i praksis kan det starte når som helst nå.. Har egentlig ikke tenkt noe over fødsel i det hele tatt gjennom svangerskapet, men det kom i går kveld... Vet ikke hva som utløste det, og hvorfor det kom..

Back
Topp