Endeli, bare en mnd igjen til vår måned!
)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
☺ Synes det er deilig å tenke på at snart er de ute av magehulen og vi endelig kan få møtt de små☺ 5-6 uker igjen til en evt ks datoSpent på hvilken dag det blir og håper innkallingen kommer i posten om ikke så alt for lenge
![]()
Plutselig synes jeg tiden har gått så fortJeg skal også ha planlagt ks (dersom hun ikke har snudd seg), så mi kommer noen uker før din ser det ut til
Håper innkallingen din kommer snart i posten! Fikk heldigvis dato på sykehuset i overigår når det ble fastsatt
![]()
Ja, helt santhar mest sansynelig bare 2 uker til m jobb, å jobber bare 60% så går skremmende fort nå☺
Fikk det bekrefta i går på sykehuset, mn kunne dessverre ikke gi meg dato der å da pga ferietid osv, men regna me å få sendt ut iløpet av de neste 2 ukene) *spent*
Sist gikk jeg 12 dager over termin, så skal bli godt å slippe det igjen![]()
Du får i allefall ha lykke til når dagen er der☺
Godt du ikke har lenge igjen til permisjon daKrysser fingra ekstra for at du får brev me dato snart
Men samtidig så er det jo noe med den spenningen å ikke vite nøyaktig når. Er sært å tenke på at jeg plutselig har en fast dato, og den dagen er jeg plutselig mor
Takk, og det samme til deg
![]()
Takktakk☺
Helt sant det da, og har det ikke vært for at det ble som det ble sist så har jeg nok ønsket meg en vanelig fødsel som startet selv, men men☺
Værdens fineste følelse er uannsett det å få lille i hendene å tenke at den har man selv laget❤
☺
Har enda et bittelite håp om at hun kan snu seg tilbake til hodeleie, men vet ikke hvor stor sjansen er for det
Det er sant. Gleder oss sånn til den dagen kommer og vi endelig får treffe lille vi er blitt så uendelig glade i❤
Der er alltids håp, og det har skjedd mange☺ Sender litt lykkestøv å krysser det jeg kan krysse for at hun snur seg☺ Du får prøve noen kjerringråd, finnes garrantert noen på nett☺
TakkEr mest redd for at fødsel plutselig skal starte før dato for ks er her og hun fremdeles er i sete. da blir det nok hastesnitt og det vil jeg unngå
Er mest råd for hvordan modnes og starte fødsel, så får bare prøve å holde meg unna DE rådene
hahah. ingen runder i høyet med andre ord
![]()
Ser den ja... vært gjennom ett hastesnitt selv, å selv om det ikke er noe å ønske seg så kan jeg i allefall si at det gikk fint d også til slutt☺ å tiden etterpå gikk også veldig fint☺
Du får bare holde ut, hehe☺