1. Januar 2014!

Hva fikk dere i julegaver, alle sammen?:)
Jeg fikk samsung galaxy S4 og ring av gult og hvitt gull med 5 diamanter(1 diamant for hver av oss) av mannen og barna:)Tydeligvis vært snill i år;) hehe! Mannen fikk PS4 av meg og barna!:)

Stakkars Emmeth:( god bedring! Hermine er akkurat kommet seg ovenpå etter ørebetennelsen, men her hjalp Ibux bedre mot feber og øreverk enn paracet;)

*Surfer mobilt*

Takk for gode tips:) er det flytende ibux du brukte? Kanskje ibux funker bedre, for paracet funka dårlig denne gang merker jeg!Så godt Hermine endelig er frisk igjen, hu har vært mye syk i vinter!

Takk for gode tips:) er det flytende ibux du brukte? Kanskje ibux funker bedre, for paracet funka dårlig denne gang merker jeg!Så godt Hermine endelig er frisk igjen, hu har vært mye syk i vinter!
Ja, flytende ibux med bringebærsmak er visst tingen mot ubehag ved ørebetennelse! Hermine fikk sove godt først da hun fikk det, og da gikk også feberen ned. Men tok to dager fra hun begynte på antibiotika til hun ble feberfri!

*Surfer mobilt*

Ja, flytende ibux med bringebærsmak er visst tingen mot ubehag ved ørebetennelse! Hermine fikk sove godt først da hun fikk det, og da gikk også feberen ned. Men tok to dager fra hun begynte på antibiotika til hun ble feberfri!

*Surfer mobilt*

Han har snart gått på medisinen ett døgn nå, så mulig han er feberfri i morgen:)
Da skal jeg kjøpe det i morgen:) Emmeth sover en del han altså, men merker godt han ikke er i form. Han orker ikke og gjøre noenting annet enn og sitte og slappe av i sofaen!

Jeg fikk samsung galaxy S4 og ring av gult og hvitt gull med 5 diamanter(1 diamant for hver av oss) av mannen og barna:)Tydeligvis vært snill i år;) hehe! Mannen fikk PS4 av meg og barna!:)
Så flotte julegaver da! :D
Vi kjøpte oss LED tv sammen, så fikk jeg ulltrøye av Hermine og undertøy og en cardigan av mannen på julaften:) Fikk Kari Traa ullsett av svigers, ullpledd og sengetøysett av pappa og de, 1,5l presskanne, eggekoker og elektrisk tannbørste av svigers, pysjamas og tunika av mamma:)

*Surfer mobilt*

Ja, det går skremmende fort dette her synes jeg. Sist gang gikk det så treigt:eek:

Har gått veldig fort! Men sånn er det når man har mye annet å styre med om dagen ;) syns jeg gikk gravid med Leoh i bare 3 mnd :P

Av sambo og barna fikk jeg et fint hjertesmykke som han har betalt for inngravering på :D og der skal det selvfølgelig stå navnene på barna :) så jeg trenger bare å levere det :) + gavekort hos frisørsalongen jeg pleier å bruke og øredobber.. fikk også mye annet fint :D og barna fikk masse klær!:D og noe leker:) jeg ga samboer også gavekort hos samme frisørsalong :P haha og han fikk litt klær, en ny kortholder fra meg, og litt småtteri fra barna :)

Ja, du har virkelig glimta til i 2013.:)
Jeg fikk perleøredobber av mannen og Jenny, penger fra foreldre og besteforeldre, nye kjøkkenglass fra Rosendahl fra svigers, kaffe til espressomaskina vår og håndkrem fra noen venninner, OG det jeg vil kalle ei litt klein gave fra tante og onkel (spesielt når den religiøse svigerfamilien er på besøk), nemlig to kubbelys, to sjokolader og ei bok om kinesisk elskovskunst! Alt som skal til for å få en helaften?Hahahaha!!!:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har gått veldig fort! Men sånn er det når man har mye annet å styre med om dagen ;) syns jeg gikk gravid med Leoh i bare 3 mnd :p

Hehe, det er jo litt vemodig, men nå begynner jeg å glede meg litt til å få det overstått også. Helt utrolig hvor stor den magen er denne gangen synes jeg. Tror denne babyen blir tyngre enn nasse.

Er det ikke bare å kle på seg og gå ut en tur da? :p;)

*Surfer mobilt*
Eskil bare sklir og sklir... Vi var ute litt i dag men det var helt håpløst :(

Hehe, det er jo litt vemodig, men nå begynner jeg å glede meg litt til å få det overstått også. Helt utrolig hvor stor den magen er denne gangen synes jeg. Tror denne babyen blir tyngre enn nasse.

Åååh det blir så spennede å se :D husker jeg begynte å få litt angst med tanke på fødselen og ville IKKE gå igjennom det enda engang! Men plutselig snudde det helt og jeg bare gleda meg til å bli ferdig :P

Åååh det blir så spennede å se :D husker jeg begynte å få litt angst med tanke på fødselen og ville IKKE gå igjennom det enda engang! Men plutselig snudde det helt og jeg bare gleda meg til å bli ferdig :p

Jeg kjenner litt på det selv, men ut må dem så det får gå som det går, bare det går godt:D

Mannen og jeg kjøpte ikke gaver til hverandre til jul for første gang.
Var sååå mye utgifter i desember.

Jeg fikk en arabisk lykt,beige myk cardigan med gjennomsiktig sommerfugl over hele ryggen,lavendel håndsåpe og håndkrem,pysjbukse,smykke,undertøy,et maleri av tantebarnet på 6 år,mascara,tights,og penger. Tror det var alt :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Godt nytt år, herlige damene! :D
Asle var i seng til vanlig tid i går kveld og sov seg gjennom alt bråket, men våknet full av pep rundt kvart på 2 og holdt det gående til nærmere 5 før jeg fikk han til å sove igjen. Vi har vært litt reduserte her i dag alle mann ;):p
Masse god bedring til Emira og Emmeth!!

Ja, jeg er glad for at vi dro på legevakten:)
Han ligger og sover sein lur. Orker ikke og være våken mer enn noen timer, før han holder på og sovne i sofaen!<3 Virker heldigvis som at medisinen har begynt og virke, for han er ikke såå varm lenger! Kun 38.5 i feber nå:)
Haha, jo takk for det, du;):)
Godt han er bedre allerede!

Vi fikk også masse fint til jul!
Jeg fikk en deilig joggebukse i ull av mannen og gutta. Fikk også lammeskinnsvotter og mineralpudder av dem :)
Husker ikke alt i farta nå, men fikk mye jeg hadde ønsket meg; spiselige, hjemmelagede gaver, mer ulltøy, strikkeutstyr osv :D :D

Jeg kjenner litt på det selv, men ut må dem så det får gå som det går, bare det går godt:D

Hehe men merkelig nok så skjer det bare noe med psyken, og man føler seg ganske klar for både fødsel og smertene :P en av jordmødrene mine sa det at den siste ventetiden er vel de eneste gangen man ønsker smerte "velkommen" :P;) gleder meg til å se bilder av den lille :D

Hehe men merkelig nok så skjer det bare noe med psyken, og man føler seg ganske klar for både fødsel og smertene :p en av jordmødrene mine sa det at den siste ventetiden er vel de eneste gangen man ønsker smerte "velkommen" :p;) gleder meg til å se bilder av den lille :D

Det er enda litt uvirkelig at hun skal komme synes jeg, hehe:-)

Det er enda litt uvirkelig at hun skal komme synes jeg, hehe:-)

Hehe ja.. kjenner den følelsen ;) til nå så er det bare noe som romsterer i magen :P for meg så har det virkelig gått opp når barna har kommet ut ;) hvertfall med Emira :)

Back
Topp