1. Januar 2014!

Godt nytt år til alle!
Mine våknet 1205 så vi satt i vinduet og tittet til 1230, ikke noe problem å legge de igjen etterpå :)

Idag har vi vært en runde i borettslaget og plukket opp restene etter nattens festing, ifjor lå det ute til dugnaden i Mai :/ Senere dro vi en tur til Gardermoen for å få oss litt mat, se på togene og flyene og for å leke på lekeflyet :)

Gleder meg til jobb og bhg imorgen, selv om det har vært noen fantastiske uker hjemme :)

Godt nytt år til alle!
Mine våknet 1205 så vi satt i vinduet og tittet til 1230, ikke noe problem å legge de igjen etterpå :)

Idag har vi vært en runde i borettslaget og plukket opp restene etter nattens festing, ifjor lå det ute til dugnaden i Mai :/ Senere dro vi en tur til Gardermoen for å få oss litt mat, se på togene og flyene og for å leke på lekeflyet :)

Gleder meg til jobb og bhg imorgen, selv om det har vært noen fantastiske uker hjemme :)
Så herlig at de sovnet greit igjen!
Jeg tror nok Lillebror hadde sovnet greit om vi var hjemme, men vi var jo ikke det og hadde en liten kjøretur hjem etter at han ble redd også.
T sovnet på et blunk - men det visste jeg at han kom til å gjøre :p
To forskjellige unger der gitt!

Eskil bare sklir og sklir... Vi var ute litt i dag men det var helt håpløst :(
Huff, nei det er ikke godt nei!
...jeg har vurdert sånne to-piggsbrodder på Hermine når vi har hatt skikkelig isholke :p ;) Synes også stonzene har bedre feste på glatt føre enn sko! :)

Godt nytt år, herlige damene! :D
Asle var i seng til vanlig tid i går kveld og sov seg gjennom alt bråket, men våknet full av pep rundt kvart på 2 og holdt det gående til nærmere 5 før jeg fikk han til å sove igjen. Vi har vært litt reduserte her i dag alle mann ;):p
Masse god bedring til Emira og Emmeth!!
Huffda, det var da også et tidspunkt å våkne på :eek: :p

Ja,
Huff, nei det er ikke godt nei!
...jeg har vurdert sånne to-piggsbrodder på Hermine når vi har hatt skikkelig isholke :p ;) Synes også stonzene har bedre feste på glatt føre enn sko! :)
Stonz var lurt, jeg hadde helt glemt de bort akkurat nå! :o
Men vi fikk testet balansen hans da! Haha, selvom han skled var det veldig ofte han fikk igjen balansen og holdt seg oppreist :p
Har forresten hørt at raggsokker utenpå sko kan vøre lurt. Det skal jeg prøve på han i morgen :D

Ja,

Stonz var lurt, jeg hadde helt glemt de bort akkurat nå! :o
Men vi fikk testet balansen hans da! Haha, selvom han skled var det veldig ofte han fikk igjen balansen og holdt seg oppreist :p
Har forresten hørt at raggsokker utenpå sko kan vøre lurt. Det skal jeg prøve på han i morgen :D
Det var ikke dumt! Synes Kavat skoene har veldig hard såle, så de blir ganske glatte. Idag tok vi stonzene og da skled hun ikke så mye der det var isete, de har jo nesten antiskli under :) ...hun fikk virkelig testa balansen da vi gikk på en nedgrodd traktorvei, over tuer og gress. Først falt hun hele tiden men så fikk hun liksom dreisen på det, god balansetrening :p ;)

Back
Topp