1. Januar 2014!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Riktig godt nytt år til alle sammen!!
Håper alle hadde en fin feiring :)
Eskil ble så redd rakettene og slet veldig med p sovne igjen da vi kom hjem. Sluknet i vår seng etter kl 2 en gang og sov til ca 6.30. Prøvde en stund å legge han igjen, men til slutt stod vi opp :) kjekt å ikke ha store planer i dag. Vi har veldig lyst til å pakke bil, ski og pulk og kjøre oppover for å få en dose SNØ! Men spørs om det blir i dag!
Mamma var snill å kjøre oss hjem i natt slik jeg også fikk tatt vinglasset jeg har hatt lyst på hele julen :)

Jeg synes det er deilig å se at det ikke er så mange her inne nå :D
Enten dere sover lenge eller nyter tid med familien :)
Lillebror har sovnet nå.
Jeg er så sliten i dag.
Litt lei av å bare sitte inne og ikke komme oss ut.
Og det ser ikke ut til at det blir skitur heller, siden vi ikke allerede har kommet oss av gårde eller planlagt noen ting :(

God morgen og Godt nyttår!!!
Jeg fikk sove lenge i dag også.:D Mannen stod opp med Jenny 05.30, men så la de seg igjen etter noen timer begge to.;) Nå har alle tre spist frokost og vi skal snart ta oss en tur ut.

Skjønner god at du er sliten i dag, Fru H. Det er koselig å være sammen med familie, men av og til blir det i meste laget.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen og Godt nyttår!!!
Jeg fikk sove lenge i dag også.:D Mannen stod opp med Jenny 05.30, men så la de seg igjen etter noen timer begge to.;) Nå har alle tre spist frokost og vi skal snart ta oss en tur ut.

Skjønner god at du er sliten i dag, Fru H. Det er koselig å være sammen med familie, men av og til blir det i meste laget.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
En herlig sovedag, med andre ord :D
Jeg er mer litt sånn lei av å bare henge her hjemme, egentlig. Koser oss virkelig med ferie sammen, men jeg kunne ønske vi kom oss mer ut på noe :)

Godt nytt år alle sammen
Håper alle har hatt en koselig romjulstid Igår kveld kl 19 var vi på legevakten med Emmeth. Han har fått kraftig ørebetennelse, vi fikk heldigvis kjøpt medisin der. Han hadde 39.5 i feber og den ville ikke ned med paracet og han blei plutselig blå på leppene. Så er glad jeg ringte legevakten. Vi hadde ellers en koselig nyttårsfeiring med god mat. Pappa er her, så han passa hund, mat og jentene mens vi var på legevakten. Jentene satt oppe til 22 igår og var såå stolte

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Godt nytt år alle sammen
Håper alle har hatt en koselig romjulstid Igår kveld kl 19 var vi på legevakten med Emmeth. Han har fått kraftig ørebetennelse, vi fikk heldigvis kjøpt medisin der. Han hadde 39.5 i feber og den ville ikke ned med paracet og han blei plutselig blå på leppene. Så er glad jeg ringte legevakten. Vi hadde ellers en koselig nyttårsfeiring med god mat. Pappa er her, så han passa hund, mat og jentene mens vi var på legevakten. Jentene satt oppe til 22 igår og var såå stolte

Uff, stakars :(
Godt dere fikk han sjekket og fikk medisin fort!
Håper 2014 blir et friskere år for dere!!

God nyttårs-morgen og riktig godt nyttår! :D

Stakkar lille Eskil da:( ikke noe gøy med en redd unge! Synd det ikke ble noen tur på dere, med det kommer en ny dag i morgen ;):) hadde dere en fin feiring ellers da? :D

Her sto vi opp rundt 10:30 idag;)
Jeg og Emira sitter i sofan å ser på tv :P hun har fortsatt feber men lar meg ikke måle den! Vi kom hjem i 22-tiden igår, men Liana sov over hos mamma og sov til 8:30 :)
Skal snart få hentet henne ;)
Men vi hadde en fin feiring med god mat og skravel, og samboer dro tilbake for å skyte opp raketter der mens jeg ble hjemme å passet barna og så på fyrverkeri fra vinduet :D (er litt småredd for sånt, så gjør meg ingenting å faktisk ha en god grunn til å bli inne:P)

Idag har vi ingen planer og godt er det! Blir nok en innedag med pizza seinere idag :)

God nyttårs-morgen og riktig godt nyttår! :D

Stakkar lille Eskil da:( ikke noe gøy med en redd unge! Synd det ikke ble noen tur på dere, med det kommer en ny dag i morgen ;):) hadde dere en fin feiring ellers da? :D

Her sto vi opp rundt 10:30 idag;)
Jeg og Emira sitter i sofan å ser på tv :p hun har fortsatt feber men lar meg ikke måle den! Vi kom hjem i 22-tiden igår, men Liana sov over hos mamma og sov til 8:30 :)
Skal snart få hentet henne ;)
Men vi hadde en fin feiring med god mat og skravel, og samboer dro tilbake for å skyte opp raketter der mens jeg ble hjemme å passet barna og så på fyrverkeri fra vinduet :D (er litt småredd for sånt, så gjør meg ingenting å faktisk ha en god grunn til å bli inne:p)

Idag har vi ingen planer og godt er det! Blir nok en innedag med pizza seinere idag :)
Vi hadde det fint ellers =)
Men kunne gjerne vært hjemme også, sånn helt egentlig :p
God bedring til Emira!!

Godt nytt år alle sammen

Oj da! :( masse god bedring til Emmeth! Godt dere fikk kjøpt medisin til han;)

Men bra dere hadde en fin feiring forde:)

Vi hadde det fint ellers =)
Men kunne gjerne vært hjemme også, sånn helt egentlig :p
God bedring til Emira!!

Hehe skjønner det :) er også lettere å være hos seg selv når man har små barn ;) blir nok til det neste år her :)
Takk :)

Godt nyttår til alle :) Vi var borte i går og feira sammen med mamma og resten av familien. Vi kom hjem ca kl 01 i natt og begge ungene gikk rett i seng. junior våkna i 06.30 tiden og hadde den verste bleia ever, så tok den og og jeg ble beordret i seng igjen av kjæresten og da stod jeg opp i 09.30 tiden og det var godt :) Her blir det en rolig dag hjemme for både store og små :)

Godt Nytt År alle sammen:-)

Her ble det en rolig feiring, Anette fikk rangle til nesten halvåtte, og vi gikk å la oss kvart på elve.
Alle sov seg igjennom rakettene i år, trøtt gjeng.
Jeg er i elendig form i dag, skulle nesten tro jeg hadde hatt skikkelig fest i går;)

Dagen i dag blir bare rolig, nasse får lov til å se på babytv det er stor stas:p

Godt Nytt År alle sammen:-)

Her ble det en rolig feiring, Anette fikk rangle til nesten halvåtte, og vi gikk å la oss kvart på elve.
Alle sov seg igjennom rakettene i år, trøtt gjeng.
Jeg er i elendig form i dag, skulle nesten tro jeg hadde hatt skikkelig fest i går;)

Dagen i dag blir bare rolig, nasse får lov til å se på babytv det er stor stas:p
Høres deilig ut med en rolig dag og kveld i går :)
Håper formen din blir bedre da!!

God formiddag og godt nytt år! :)
Hermine sov seg gjennom hele rakettstyret, naboen fyrte av et enormt batteri 20meter fra soveromsvinduet og det slo inn på babycallen (vi sto på verandaen) men hun våkna ikke :eek::p
Hun sov til 08 og sto opp sammen med pappaen så sov jeg til 09.30:)
Idag har vi gått tur ute ved storhavet og Hermine har virkelig fått øvd seg på å gå tur i terrenget :p
1388585768790.jpg
1388585800910.jpg
1388585816156.jpg

Er iallfall fin natur, tross lite snø! ;)
*Surfer mobilt*

Jeg synes det er deilig å se at det ikke er så mange her inne nå :D
Enten dere sover lenge eller nyter tid med familien :)
Lillebror har sovnet nå.
Jeg er så sliten i dag.
Litt lei av å bare sitte inne og ikke komme oss ut.
Og det ser ikke ut til at det blir skitur heller, siden vi ikke allerede har kommet oss av gårde eller planlagt noen ting :(
Er det ikke bare å kle på seg og gå ut en tur da? :p;)

*Surfer mobilt*

Godt nytt år alle sammen

Stakkars Emmeth:( god bedring! Hermine er akkurat kommet seg ovenpå etter ørebetennelsen, men her hjalp Ibux bedre mot feber og øreverk enn paracet;)

*Surfer mobilt*

Uff, stakars :(
Godt dere fikk han sjekket og fikk medisin fort!
Håper 2014 blir et friskere år for dere!!

Ja, jeg er glad for at vi dro på legevakten:)
Han ligger og sover sein lur. Orker ikke og være våken mer enn noen timer, før han holder på og sovne i sofaen!<3 Virker heldigvis som at medisinen har begynt og virke, for han er ikke såå varm lenger! Kun 38.5 i feber nå:)
Haha, jo takk for det, du;):)

Back
Topp