1.IVF-forsøk negativt: Hva bør jeg gjøre videre rent praktisk

For klinikken vil det lønne seg økonomisk at man tar fryseforsøk eller bytter ferskforsøk mot fryseforsøk dersom man i utgangspunktet har betalt for trepakning. Så greit å ha det i bakhodet også.

Så fint å høre at dere ble gravide, og masse lykke til med søskenforsøket :)
Ahh, det visste jeg ikke, takk! Da får jeg være litt obs om de "presser på" med nytt fryseforsøk. Når jeg først har betalt for tre forsøk, så ønsker jeg å få utnytta de best mulig.
 
Da blir det ny stimuleringsrunde og uttak på meg, klinikken var visst enig:happy: Vi skal også starte med bittelitt høyere dose fra start, og fortsette med denne og stimulere lengre, i stedet for å øke dosen. Var jo derfor jeg ikke fikk fersk innsett sist (overstimulering).

Kunne startet opp nå om mensen kom til førstkommende helg, men mensen kommer visst nå den :p Så da blir det oppstart ved neste menstruasjon, i oktober.

Får bare gå på med nytt mot, kan vel ikke gi seg etter kun ett innsett, hehe
 
Lykke til! :) Det er skikkelig tøft å gå gjennom, særlig når man ikke vet om man kommer i mål. Men får bare holde motet oppe! :Heartred
 
Lykke til! :) Det er skikkelig tøft å gå gjennom, særlig når man ikke vet om man kommer i mål. Men får bare holde motet oppe! :Heartred
Takk!! Ja, det her føler jeg er å leve i en slags "krise", rett og slett... Og spesielt når jeg i løpet av de to siste dagene har fått bilder av positive tester, fra de jeg kunne hatt termin samtidig som. Det var heavy, og stakk rett og slett
 
Takk!! Ja, det her føler jeg er å leve i en slags "krise", rett og slett... Og spesielt når jeg i løpet av de to siste dagene har fått bilder av positive tester, fra de jeg kunne hatt termin samtidig som. Det var heavy, og stakk rett og slett

Ja, sånn føler jeg det også. Tungt å se venners barn nærme seg året, når vi startet prøvingen samtidig. Forhåpentligvis kommer vi snart i mål vi også. :Heartred
 
Ja, sånn føler jeg det også. Tungt å se venners barn nærme seg året, når vi startet prøvingen samtidig. Forhåpentligvis kommer vi snart i mål vi også. :Heartred
Skjønner jeg godt, virkelig, jeg skjønte ikke hvor sårt det kunne være før jeg nå står her selv :(

Ja, vi får håpe det:Heartpink
 
Back
Topp