Mitt 1.IVF-forsøk ble negativt. Rent praktisk lurer jeg på hva dere ville anbefalt meg å gjøre nå (jeg er jo ganske ny i "gamet"):
Jeg går privat, har betalt for 3 forsøk. Et forsøk kan byttes mot 2 fryseforsøk. Jeg har 3 blastocyster på frys (fikk 4 tilsammen), og hvis jeg får barn ønsker jeg muligheten for søsken, altså ha et par blasto igjen på frys etter endt forsøk, hvis mulig
Om jeg ikke blir gravid på 3 forsøk er det også fint å ha muligheten til å betale for innsett av fryste blastoer, billigere enn ny stimuleringsrunde.
Burde jeg ta et nytt uttak nå?
Eller kan jeg bruke ett fryseforsøk, ta ny stimulering om det forsøket og blir negativt, og så ha ett fryseforsøk igjen til slutt (hvis det er mulig da)?
Hva hadde dere gjort, som går privat og vil ha mulighet for søsken?
Jeg går privat, har betalt for 3 forsøk. Et forsøk kan byttes mot 2 fryseforsøk. Jeg har 3 blastocyster på frys (fikk 4 tilsammen), og hvis jeg får barn ønsker jeg muligheten for søsken, altså ha et par blasto igjen på frys etter endt forsøk, hvis mulig
![happy :happy: :happy:](/styles/default/xenforo/happy.png)
Burde jeg ta et nytt uttak nå?
Eller kan jeg bruke ett fryseforsøk, ta ny stimulering om det forsøket og blir negativt, og så ha ett fryseforsøk igjen til slutt (hvis det er mulig da)?
Hva hadde dere gjort, som går privat og vil ha mulighet for søsken?