1 Februrar 2012 Skravletråd :)

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3
Hva skal septemberdamene fornoe i dag da? :)

Tenk at det er 1. februar alt! :O Syns mnd bare flyr avgårde jeg.. Er jo ikke så lenge siden det var jul! 
Uansett,
Selv skal jeg strax på skolen.. Skal få utgitt en case som vi skal jobbe med.. Nesten som ved en eksamen.. Kjenner jeg gleder meg til å bli ferdig med skole og hele pakken. :)

Så står middag og husarbeid på planen etter skolen, og deretter skal jeg kaste meg nedpå sofaen å slappe av! Kvalmen henger fortsatt i.. Men blir verre når jeg stresser eller overanstrenger meg. Gleder meg til å komme over til 2. trimester nå :) 
1. Trimester er og har vert slitsom!!

Men er definitivt verdt det når skatten kommer til verden <3

Jeg sa det nettopp til sambo, "Herregud, det er 1.FEBRUAR idag!"..:p
Har ingen store planer for dagen. Tenkte jeg skulle lufte hunden nå, før jeg kryper under dyna igjen og sover en dupp :)
Iløpet av dagen blir det en tur på butikken. Ikke at jeg er til så stor hjelp der, for jeg har ikke lyst på noenting i disse dager. Oh well :)
Hva studerer du, TryllTryll? :)

Åååh, heldig du er! Er under dyna som frister mest her også om dagene.. ;)

Jeg er vel en av de som desverre ikke har klart å finni ut hva jeg vil bli før etter jeg fikk barn. Så nå driver jeg å utdanner meg som helsefagarbeider.. :) Vurderer å studere videre til spedbarn og barselspleie etter jeg har fått fagbrevet. :)

Tida flyr avgårde om dagen, men kunne godt flydd enda litt fortere også ;) Under en mnd igjen av første trimester her i gården idag :)

Heldig du er Shiry.  :) Grattis med 9 fullgåtte uker! :)

Her føles det ut som en evighet til jeg er 12 uker :P
Jeg ble jo satt 11 dager tilbake på tidlig ul.. Den er kjip! :S

11 dager? Det hørtes veldig mye ut. Da blir det jo spennende å se hva ordninær ul sier. Skal du på flere tidlig ul før den tid?
 Jeg var heldig der, ble satt 7 dager frem siden han kunne regne ganske nøyaktig fra når el var. Var hos han da også.

Jeg skal på jobb, kveldsvakt (noe jeg angrer på at jeg sa ja til). Formen er ennå litt shabby.
Ellers ikke så mye som skjer idag!! Tiden flyr ja, mildt sagt!!

Shiry skrev:
11 dager? Det hørtes veldig mye ut. Da blir det jo spennende å se hva ordninær ul sier. Skal du på flere tidlig ul før den tid?
 Jeg var heldig der, ble satt 7 dager frem siden han kunne regne ganske nøyaktig fra når el var. Var hos han da også.

Jeg har lange sykluser da.. :) 
Legen mener mens termin er 5. september, men den terminen på tidlig  UL stemmer med min egen bergning. Altså 16. September :) Hadde 40 dagers syklus den mnd jeg ble gravid.
Men siden jeg må følge legens termin får jeg forhåpentligvis ordinær ul tidligere :P 

Shiry skrev:

Legen mener mens termin er 5. september, men den terminen på tidlig  UL stemmer med min egen bergning. Altså 16. September :) Hadde 40 dagers syklus den mnd jeg ble gravid.
Men siden jeg må følge legens termin får jeg forhåpentligvis ordinær ul tidligere :P 

Det var TØFT å komme opp av senga i dag!!! Ikke noe særlig kvalme, men jeg er så utrolig trøtt og sliten av å være forkjølet nå! Det går aldri over!! Fikk til slutt dusjet og levert lillemann i Bhg! Nå sitter jeg i sofaen og drikker te og strikker litt før jeg skal på møte med sjefen min. Vi skal avtale noen prøvevakter jeg skal ha for å prøve og komme tilbake til jobb! Det blir jammen meg godt etter å ha gått hjemme siden 1.november :-) håper bare det fungerer greit!

*TryllTryll* skrev:

Shiry skrev:

Da skjønner jeg jo plutselig at det kan skille så mye :) Litt treg på formiddagen idag.

Jeg hadde tenkt å ha en rolig fridag i dag! Deilig etter mye jobbing. Skal prøve å legge meg litt nedpå etterpå og sove. Trøtt om dagen, men ellers i strålende form. Blir vel tidlig henting av barna i bhg i dag også. Kose oss litt ekstra når jeg har fri. Men jammen ble det vanskelig å få tankene over på noe annet enn de to små jeg så på ul i stad....

Skjønner jeg godt det må vere. :)

Gud, så herlig da. <3 2 stk som venter tvillinger her på september nå! :D

Jeg har fri i dag så sitter i sofaen og gjør ingenting egentlig. Skal stram brette litt klær og vaske enda noen maskiner. TryllTryll; jeg ble satt 14 dager tilbake på ordinær ul sist så de kan sette tilbake på ordinær selvom legen din har satt 5. Jeg regner med å bli satt en uke tilbake i forhold til mens termin for jeg hadde en lenger syklus enn det legen regnet ut ifra.

Detta med utrenign av termin er no finuerlige greier. Tror alle jeg har vært hos har gitt meg forskjellig termin...

Nå sitter jeg på jobb å hutrer og fryser på jakt etter en god komle oppskrift. Det er sambo sin favoritt og nå er det på tide jeg lærer meg den.

Går fort framover nå ja :P Men jeg lurer på om det er vanlig å gå på UL så tidlig i svangerskapet? ser det er mange som har hatt UL allerede og jeg har jo ikke hatt vanlig kontroll hos legen enda.

Det er ikke helt vanlig med ul så tidlig i svangerskapet, men mange får ekstra oppfølging eller opplever smerter/blødinger som må sjekkes ut nøyere.

Jeg har ul ca hver 2-3 uker og det vil jeg ha frem til ordinær ul pga komplikasjoner.

aha, var det jeg trodde, men var så mange liksom. Trist at så mange opplever komplikasjoner/blødninger og liknende, men bra at dere er i trygge hender.

Min søster måtte  til UL da hun gikk gravid hver uke i starten. Det pga hun hadde to stk velfungerende livmorer :S

Hei jenter!
Etter to dager der jeg har prøvd meg litt på jobb, blir det hjemmedag i dag. Tatt skikkelig på dessverre, så må passe på. Kvalmen er ikke så ille lenger heldigvis (må bare ikke presse meg så mye, for da kommer den), men er så sinnsykt sliten og trøtt om dagen. Skal så lite til før jeg er helt slakt.

Har levert snuppen i bhg, og slaver nå foran tv'n. Skikkelig kaldt i huset i dag, så måtte fyre litt gitt. Må nok en tur på sykehuset etterpå, for begge bestefedrene mine ligger nå på sykehuset:(. Det tror jeg er dagen min dere:).

Back
Topp