1 Februrar 2012 Skravletråd :)

Ja, tia flyyyr nå om dagen synes jeg. Er desverre ikke i form og veldig kvalm. Må lissom ligge helt stille på sofaen for og ikke kaste opp Håper det går over snart! Kjenner jeg gleder meg veldig til andre trimester!

*Nyperose* skrev:
Jeg har fri i dag så sitter i sofaen og gjør ingenting egentlig. Skal stram brette litt klær og vaske enda noen maskiner. TryllTryll; jeg ble satt 14 dager tilbake på ordinær ul sist så de kan sette tilbake på ordinær selvom legen din har satt 5. Jeg regner med å bli satt en uke tilbake i forhold til mens termin for jeg hadde en lenger syklus enn det legen regnet ut ifra.

Det veit jeg :) 
Men siden jeg er ganske sikker på at jeg får termin rundt 16. September, men legen bruker sin terminregning, så vil jeg få Ordinær UL (ifølge min termin) tidligere, mens legens termin kommer til å bli i uke 17-18.
Altså, jeg er bare 15-16 uker på vei, i følge mine beregninger når jeg skal på ord. UL ;-)

Jeg bare spør altså, mener ikke å være frekk =) 
Men det trenger kanskje ikke å være noen fordel å bare være 15-16 uker på vei ved ordinær ultralyd? 
De har jo satt at den skal være mellom 17 og 19 uker fordi det da er lettere å måle barnet riktig (for å se eventuelle avvik på vekst), og for å se eventuelle skader på barnet osv. 

Nope, det er det ikke.. Vil jo helst være 18 uker :) er jeg så kort på vei når jeg skal på ul, kan det hende de setter opp en ny ul når jeg er litt lengre på vei.. Håper det vertfall.. :)

Ja det kan det jo hende de gjør =) 
Blir spennende når det nærmer seg de tider uansett!
Vi har allerede bestemt at vi vil vite kjønn. 
Sist var vi litt uenige, men endte opp med å ville vite det likevel!

Fru H skrev:
Ja det kan det jo hende de gjør =) 
Blir spennende når det nærmer seg de tider uansett!
Vi har allerede bestemt at vi vil vite kjønn. 
Sist var vi litt uenige, men endte opp med å ville vite det likevel!

Så spennende!

Vi og skal vite (om de ser)..
Men er mer spent på om alt er bra med spiren. 
Er jo ingen selvfølge å få friske barn. Og vert super heldig 2 gangen alt. <3

Ja det er selvfølgelig viktigere at alt står bra til :-) Jeg er veldig spent på størrelse jeg da, siden storebror var så stor og det endte med ks. Det blir spennende og se!

Fru H skrev:
Ja det er selvfølgelig viktigere at alt står bra til :-) Jeg er veldig spent på størrelse jeg da, siden storebror var så stor og det endte med ks. Det blir spennende og se!

Ja. Var ikke han nærmere 5kg? Om jeg ikke husker feil? :)
Jeg syns jenta mi var stor, og hun var 3,8.. Håper ikke denne er større enn henne.. :P

Gutten vår var 3,8 han også, mer enn stort nok! :P

4880, 54 cm og 39 rundt hodet :) og så var han stjernekikker i tillegg så det var ikke rart han ikke kom seg ut :-D

*TryllTryll* skrev:
Åååh, heldig du er! Er under dyna som frister mest her også om dagene.. ;)

Jeg er vel en av de som desverre ikke har klart å finni ut hva jeg vil bli før etter jeg fikk barn. Så nå driver jeg å utdanner meg som helsefagarbeider.. :) Vurderer å studere videre til spedbarn og barselspleie etter jeg har fått fagbrevet. :)

Hehe, var rimelig deilig å legge seg igjen i formiddag ja ;p

Spennende det da :)
Jeg veit enda ikke hva jeg skal bli, jeg.. Har VELDIG lyst til å jobbe som spedbarns- og barselpleier, men vi får se..:)
Frem til nå har det vært uaktuelt siden jeg har vært aleine med sønnen min, og dermed ikke villet jobbe turnus.. Nå er jo situasjonen annerledes :)
Selv går jeg hudpleien akkurat nå, så får vi se om jeg får videre med det eller om jeg begynner på noe nytt seinere igjen :p

Back
Topp