1 eller 2 streker?

Michelle93

Flørter med forumet
IMG_0523.JPG

IMG_0664.JPG

IMG_0665.JPG

Jeg tok denne testen tidligere i dag. Er bare 1 dag over ikm men har MANGE symptomer.
Så en strek og tenkte ikke noe mer over det, sendte bildet til ei venninne siden ho var spent på resultatet. Og plutselig sier ho: Vent.. Er ikke det en stek? Ho sendte bildet tilbake til meg med ring rundt og sa så jeg det også.. Venninna mi ser svakt svakt en strek der det er tatt ring rundt, når ho nevnte det så ser jeg den å. Men veldig veldig svakt. Har tidligere innbilt meg at jeg ser to streker, derfor har jeg ei annen venninne som alltid gir meg beskjed om det, men denne gangen så ho det også.
Lurer bare på om det er andre her som ser den? Eller er vi nå 3 stk som er helt på bærtur?[emoji23]

Ser ut som den streken er på feil plass. Den skulle ha vært litt til høyre.

Den streken tror jeg er på feil sted. Jeg har fått flere sånne opp gjennom tiden. Men håper for all del den er positiv og du får ha lykke til med videre testing:)

Jeg vet den er plassert litt rart, har tidligere fått sånne tester og vært gravid. Begge gangene, selv om ikke det var lenge. Men takk for bekreftelse :)
Skal ta ny test i morgen på morgen urin:)

ser klart to streker, men som de andre sier så er den på feil plass. ta en ny i morgen, da får du nok et solid svar siden du er over ikm :) du får oppdatere oss!

ser klart to streker, men som de andre sier så er den på feil plass. ta en ny i morgen, da får du nok et solid svar siden du er over ikm :) du får oppdatere oss!

Tusen takk for bekreftelse. Tok akkurat en til, må alltid ta to første dagen:P Men skal kjøpe igjen så jeg tar i morra og hvis den også er positiv så er det rett til lege
IMG_0666.JPG

Vedlegg

• IMG_0668.JPG
    IMG_0668.JPG
    901,9 KB · Visninger: 221
Tusen takk for bekreftelse. Tok akkurat en til, må alltid ta to første dagen:p Men skal kjøpe igjen så jeg tar i morra og hvis den også er positiv så er det rett til lege Vis vedlegget 258177
tror da jammen at jeg ser en svaaak strek her også jeg :-D så gøy da!

Etter så mange tester med innbilning av to streker, du aner ikke hvor godt det er å få høre at det jeg ser er riktig :)
Skal ringe legen evt i morra å få time for å ta blodprøve, hvis den kommer tilbake positiv så kan jeg nyte det :)

IMG_0674.JPG

Tok denne nå. Glemte til morgenen. Men svært negativ. Jeg ser ihvertfall ikke antydning til noe annet enn negativ. Så gleden varte ikke lenge..

Nei, så dritt..! :( hvilken type test var de første..? (Kanskje et slag man burde styre unna...)

Nei, så dritt..! :( hvilken type test var de første..? (Kanskje et slag man burde styre unna...)

Den forrige var RFSU tidlig test. Kan være denne ikke er så følsom som den forrige. Skal teste i morra tidlig for sikkerhetsskyld.

Hatt symptomer i 3 mnd nå uten grunn

Håper på positiv i morgen på morgenurin.
Har hatt en kjemisk graviditet, en SA og en MA siden oktober i fjor. Så håper virkelig ikke på en ny kjemisk graviditet. Gått med en haug av symptomer siden begynnelsen av februar, legen sitter å klør seg i hue[emoji23][emoji85]

IMG_0507.JPG

Beklager dårlig oppdatering. Har tatt UL i forbindelse med en legevakt tur. Er ikke gravid. Hvis ikke det var mine hormoner som tuller så var det nok en kjemisk graviditet. Min form og alle symptomene skyldes mest sannsynlig for høyet verdi av noe kalt Prolaktin som er et hormon i hypofysen

Back
Topp