Nå har jeg to da.. Men vil bare si at folk er ILLE til å si det samme om meg!!!!!!!!
Og nå er situasjonen min sånn at jeg aldri i hele mitt liv har sagt at jeg ønsker barn, men plutselig sto jeg med positiv test og var da 3mnd på vei så det var bare å holde pusten å hive seg i det! Jeg ønsket søsken til førstemann med en gang han ble født (nettop fordi jeg ville gi han søsken, men det var noe jeg selv ønsket) og 20mnd etter kom lillebror.
Jeg har ikke angret ett sekund og jeg er glad den overraskelsen kom så jeg får oppleve denne lykken, men uansett hvor mange ganger jeg sier jeg er ferdig maser folk og de fnyser nesten av meg og påstår blankt at JEG VIL ha flere...... Jeg sier ganske klart ifra hva jeg mener når folk sier sånt, og jeg har spart til sterilisering en stund, men folk maser og påstår at JEG ØNSKER fler :/
Det er merkelig, det er en merkelig ting å si.. Det er en merkelig ting å blande seg inn i og det er merkelig å o det hele tatt nevne noe om det....
Andre mennesker har ikke noe med ditt liv og dine ønsker og dine valg å gjøre!!! Her må man bare kjenne på sin egen magefølelse og drite en laaaaang en i besserwissere som tror de forstår ditt liv bedre enn deg selv XD