1.august!

Skulle akkurat til å dra til mamma.. men så hoppa Liana i senga vår mens jeg var ute og gjorde klar vogna, og sambo holdt på med Leoh.. og hun skalla øyebrynet i kanten på nattbordet:( :( :(
Skikkelig kutt:eek::( sambo har dratt til legevakten for å få det sjekket.. vet ikke hvor dypt kuttet var! Håper det bare er en skramme!:(
Uff stakkars :(

Surfer mobilt!

Vi har vært på multebærtur. Var morro med Hermine som iherdig plukka i bøtta si og så spiste hun fra bøtte ;) Da hun så kom over blåbær ble hun helt i hundre og ropte "BLÅBÆÆÆÆR" og lo så det trilla :D

Nå vasker snuppa opp sammen med pappaen (en veldig morsom aktivitet, velsigne de små) og jeg skal dusje. Så blir det grillet reinbiff til middag :)
Vis vedlegget 70730

Utrolig koselige bilder :D herlig med sånne turer:)

Enda godt det gikk så bra da!
Hehe, tøffa, ser ikke ut til å plage henne noe særlig da! :)

Ja jeg er så glad for at hun ikke traff øyet! Det hadde nok vært verre:(

Hehe men nei, hun bryr seg lite om det nå.. syns plasteret var fint å greier:cool: men nevner at pappan tok på plasteret..og var fornærma på han en god stund..haha.. men ikke så rart, han og en lege måtte holde hun fast mens en sykepleier satte på stripsa!

Så da sitter jeg her med brillene mine. Fryktelig uvant. Og nå forstår jeg hvorfor jeg taster feil så mye hehe. .. såååå deilig :-D :-D at så lite kan utgjøre en forskjell :-)

Hva gjør dere?

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Utrolig koselige bilder :D herlig med sånne turer:)
Ja, det er herlig å komme seg ut på tur og bare kose seg sammen :) ...morro å se Hermine oppdage verden på nytt i år også! :D

Den gleden da hun oppdaga at hun fant BÆR i lyngen :rolleyes: :P

Ja jeg er så glad for at hun ikke traff øyet! Det hadde nok vært verre:(

Hehe men nei, hun bryr seg lite om det nå.. syns plasteret var fint å greier:cool: men nevner at pappan tok på plasteret..og var fornærma på han en god stund..haha.. men ikke så rart, han og en lege måtte holde hun fast mens en sykepleier satte på stripsa!
Haha, litt som da vi skulle få ut ei flis av fingeren på Hermine :P

Så da sitter jeg her med brillene mine. Fryktelig uvant. Og nå forstår jeg hvorfor jeg taster feil så mye hehe. .. såååå deilig :-D :-D at så lite kan utgjøre en forskjell :-)

Hva gjør dere?

Haha, bra det var en årsak da :P

Her er det bare autocorrect å skylde på for stavefeil ;)

T sover søtt i teltet :p
Jeg var ikke trøtt nok kl 21 til å bli liggende med han lenger enn til han hadde sovnet, så jeg måtte inn en tur :p
Men nå skal jeg også legge meg :D
Digg at det er litt kjøligere ute også!

Haha, bra det var en årsak da :P

Her er det bare autocorrect å skylde på for stavefeil ;)
Ja og autocorrect her ;-) Klarer aldri å se feilen før jeg har postet :-D

Bruker du briller forresten?

T sover søtt i teltet :p
Jeg var ikke trøtt nok kl 21 til å bli liggende med han lenger enn til han hadde sovnet, så jeg måtte inn en tur :p
Men nå skal jeg også legge meg :D
Digg at det er litt kjøligere ute også!
Koselig da ♡
Håper dere sover godt. Og at dere har gode underlag å ligge på :-)

Koselig da ♡
Håper dere sover godt. Og at dere har gode underlag å ligge på :)

Haha det kan du være sikker på at vi har :p
Vi kjøpte teltet sommeren 2012 og skulle på telttur i slutten av juli.
Nærmest høygravid var det uaktuelt for meg å ligge på noe annet enn en tykk oppblåsbar madrass, så det kjøpte vi da :D

Auuuuuu.... Måtte stå opp.... Menssmerter fra helvete....
Hadde ikke naproxen,men paravet bare :(
Håper det hjelper....

Er det kaldt å sove ute Tea? Sitter i stua,gjennomtrekk å jeg hakker tenner hehehhehe........

Sent from my iPad using BV Forum

Haha det kan du være sikker på at vi har :p
Vi kjøpte teltet sommeren 2012 og skulle på telttur i slutten av juli.
Nærmest høygravid var det uaktuelt for meg å ligge på noe annet enn en tykk oppblåsbar madrass, så det kjøpte vi da :D
Hørtes deilig ut :) Og ikke blir det så kaldt heller da :)

Sent from my iPad using BV Forum

Ja, det er herlig å komme seg ut på tur og bare kose seg sammen :) ...morro å se Hermine oppdage verden på nytt i år også! :D

Den gleden da hun oppdaga at hun fant BÆR i lyngen :rolleyes: :P

Hehe oppdagelsen blir vel sikkert like stor neste år å :D som den første snøen blir igjen :)

Back
Topp