1.august!

Anita : så flink du er da :-) viktig å støvsuge og vaske masse fremover med en liten krabat i hus hehe. ...
Hva skal dere idag da?

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Fruh : kos dere på telttur i hagen hehe...
Er du i bedre form? :-)

Og Anita håper pakken din kommer idag :-D :-D

Kom hjem fra synsundersøkelse nå. Og jeg trengte lesebriller. Kanskje derfor jeg har så mye hodepine. Så ut som en gammel lærerinne :-)

Alt bra med dere? :-)

Tipper du ser bra ut:D kan nok hjelpe på hodet;)

Anita : så flink du er da :-) viktig å støvsuge og vaske masse fremover med en liten krabat i hus hehe. ...
Hva skal dere idag da?

Ja greit å være litt ekstra nøye nå fram til han kan gå!

Vet ikke helt hva vi skal.. om mamma og dem kommer hjem fra hytta, så kan det hende vi drar dit:)

Skal snart ut i posten for å sjekke :P posten er litt treig nå på sommeren.. haha..

Nå har det så vidt brytet ut 2 tenner hos Leoh:D en fortann oppe og er et bitte lite hull i tannkjøttet nede:)

Ja greit å være litt ekstra nøye nå fram til han kan gå!

Vet ikke helt hva vi skal.. om mamma og dem kommer hjem fra hytta, så kan det hende vi drar dit:)

Skal snart ut i posten for å sjekke :P posten er litt treig nå på sommeren.. haha..
Ja :)
Håper pakka kom :)

Sent from my iPad using BV Forum

Vi har cært i barnehagen til ungene. Stengt nå til de starter :)
Vært på matbutikken og handlet inn masse mat.
Kjøpt sjokolade,potetgull og muffins, og kanelboller så her skal vi kose oss idag... Eller rettere sagt jeg ;)
Ungene kjøpte jeg et kinderegg og en liten mini-sjokolade til :)

Her blåser det masse ... Så bassenget hadde flydd over til jordet på andre siden av huset,selvom det er gjerdet inn hehe..

Hva gjør dere på? :)

T og jeg har fått handlet til grilling og kveldskos ute i hagen :D
Nabojenta har kommet på besøk da lillesøsteren har vært uheldig i dag og havnet på sykehus. Da tilbudte vi oss å ha henne her slik at pappaen også kunne reise og være sammen med lillesøster og mammaen!
Akkurat nå regnet det kraftig, men når det har tørket litt og sola kommer skal vi grille før vi etterhvert begynner prosjekt telt :D

Vi hadde det motsatte av stort og fancy og var utrolig fornøyde - mange sier fortsatt at det er den beste festen de har vært på i lang tid :D
Superfornøyde med den avgjørelsen. ¨Det viktigste for oss var å ha en markering på at vi elsker hverandre og å samle de nærmeste for å feire :)

Så kjekt å høre at dere er fornøyde :) jeg også tror at det er koseligere og kjekkere med slike bryllup...jeg mener...med over 100 gjester så rekker man knapt å hilse på alle, og det blir mange man egentlig ikke har noe særlig kontakt med til vanlig. Og ofte litt drivere enn om man er sammen med nær familie og gode venner ;) Tror nok at det blir et lite, intimt og koselig et, men skal høre på begges ideer først. For om det er superviktig med et stort et, så skal han få det, men da blir det på budsjett ;-p

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har cært i barnehagen til ungene. Stengt nå til de starter :)
Vært på matbutikken og handlet inn masse mat.
Kjøpt sjokolade,potetgull og muffins, og kanelboller så her skal vi kose oss idag... Eller rettere sagt jeg ;)
Ungene kjøpte jeg et kinderegg og en liten mini-sjokolade til :)

Her blåser det masse ... Så bassenget hadde flydd over til jordet på andre siden av huset,selvom det er gjerdet inn hehe..

Hva gjør dere på? :)

Nå tar Lene helg!:cool: haha..

Jeg sløver i sofan:P

Back
Topp