Marian 87: etterlyser deg på generelt... du vant topp 100 juni. Kontakt Tamara 
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper detEr det post på lørdager? Ikke her.. kjipt
Hvor bestilte du fra?
Koselig navnOm det er meg du mente, så bestilte jeg fra en butikk som heter "Trollmors barnemote".. men hun har bare facebook sidesååå mye fint der!
Koselig navnjeg mente deg ja :-D
Au stakkars liten... :'(Skulle akkurat til å dra til mamma.. men så hoppa Liana i senga vår mens jeg var ute og gjorde klar vogna, og sambo holdt på med Leoh.. og hun skalla øyebrynet i kanten på nattbordet![]()
![]()
Skikkelig kuttsambo har dratt til legevakten for å få det sjekket.. vet ikke hvor dypt kuttet var! Håper det bare er en skramme!
![]()
Ok spennendeHehe ja.. det er 1 eller 2 damer som driver en klesbutikk (husker ikke hvor).. vet den har noe av Dora å![]()
Au stakkars liten... :'(
Samme som skjedde med Wael på søndag. Rett i safen til pappa på gulvet der.... 2 sek og pang!
Gråt hun masse? Er legen langt fra dere?
Håper de kommer fort inn og at hun ikke må sy. Kjipt med arr :-( :-(
Ok spennendeDe har Dora ting ja? :-D :-D
Sånn blir Khalid og. Skikkelig dårlig stemning om de slår seg... jeg og blir stressa men hjelper ikke å bli sint .... er vel deres måte å vise omsorg på? Hehe. ....Er så fort gjort!hun gråt ikke så ekstremt egentlig, var mest sur fordi vi holdt hun fast for å holde papir over.. men sambo blir så stresset og sur i sånne situasjoner! Så jeg er redd det kan smitte over på hun.. legevakten tar bare 3-5 min med bil
virker som om det verste av blødningen stoppa opp..så ikke sikkert det er så dypt..
Sånn blir Khalid og. Skikkelig dårlig stemning om de slår seg... jeg og blir stressa men hjelper ikke å bli sint .... er vel deres måte å vise omsorg på? Hehe. ....
Blodet er det verste. ... stakkar. Er ikke noe deilig :-(
Håper det ikke er masse venting.

SøtaJa det gjør alt bare verre syns jeg.. som du sier, jeg å blir litt stressa.. men jeg prøver det jeg kan for å ikke vise det for barnadet gjør ikke han..hehe.. men man reagerer vel forskjellig?
De ventet ikke så lenge, og var ikke så dypt! Så holdt med å ha på plaster i 5 dager..
Vis vedlegget 70720
Vis vedlegget 70718
Søtaaktive barn hehe.
Nei det hjelper ingenting.. hjelper visst ikke å si noe da heller blir bare galt

Enda godt det gikk så bra da!Skulle akkurat til å dra til mamma.. men så hoppa Liana i senga vår mens jeg var ute og gjorde klar vogna, og sambo holdt på med Leoh.. og hun skalla øyebrynet i kanten på nattbordet![]()
![]()
Skikkelig kuttsambo har dratt til legevakten for å få det sjekket.. vet ikke hvor dypt kuttet var! Håper det bare er en skramme!
![]()
Hehe, tøffa, ser ikke ut til å plage henne noe særlig da!Ja det gjør alt bare verre syns jeg.. som du sier, jeg å blir litt stressa.. men jeg prøver det jeg kan for å ikke vise det for barnadet gjør ikke han..hehe.. men man reagerer vel forskjellig?
De ventet ikke så lenge, og var ikke så dypt! Så holdt med å ha på plaster i 5 dager..
Vis vedlegget 70720
Vis vedlegget 70718
Jeg har allerede sendt MailMarian 87: etterlyser deg på generelt... du vant topp 100 juni. Kontakt Tamara
Høres ut som at dere får en fin kveld, håper regnet har gitt seg!T og jeg har fått handlet til grilling og kveldskos ute i hagen![]()
Nabojenta har kommet på besøk da lillesøsteren har vært uheldig i dag og havnet på sykehus. Da tilbudte vi oss å ha henne her slik at pappaen også kunne reise og være sammen med lillesøster og mammaen!
Akkurat nå regnet det kraftig, men når det har tørket litt og sola kommer skal vi grille før vi etterhvert begynner prosjekt telt![]()