Bare jeg som glemmer dette heeeele tiden???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare jeg som glemmer dette heeeele tiden???
Hahahaha, ååhh, herligFlaut...tissa på meg når jeg nøs og det var ikke bare en dråpe og to,Sitter å kniper som bare det nå
![]()
Når vi har jentetrening så er hu som trener oss osteopat, og jeg kan ikke sammenligne det med når man har sex.. vi gjør slik; knip og ta heisen til 7 egt, hold noen sek og ta heisen til 10 egt og slipp.. dette gjør vi 10×3☺ du skal ikke knipe med rumpa. Og etterhvert kan du prøve å få kontakt med bare venstre side og bare høyere.. man skal altså ikke se knipe øvelsene utenifra☺ håper du skjønte...Jeg har et litt rart spørsmål når det kommer til kniping. Jeg er ikke noe flink til dette. Men jeg lurer på om det egentlig er det samme man gjør når man har sex? Jeg føler det er på det samme måten jeg kniper da (for å oppnå en orgasme). Og hvis det er det så kan jeg jo føle at jeg er flink til å gjøre detsorry for private og detaljerte ting er, for dere som tar dere nær eller synes jeg ikke burde spørre. Dette er bare alltid en ting jeg har tenkt på
![]()
Aldri tenkt over om jeg kniper rompa, men vet iallfall at jeg strammer underlivet til jeg nesten ikke har noe pust igjenNår vi har jentetrening så er hu som trener oss osteopat, og jeg kan ikke sammenligne det med når man har sex.. vi gjør slik; knip og ta heisen til 7 egt, hold noen sek og ta heisen til 10 egt og slipp.. dette gjør vi 10×3☺ du skal ikke knipe med rumpa. Og etterhvert kan du prøve å få kontakt med bare venstre side og bare høyere.. man skal altså ikke se knipe øvelsene utenifra☺ håper du skjønte...