Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En sterk bekkenbunn hjelper deg både i svangerskapet, under fødsel og etterpå! Hindrer lekkasjer og gir også strammere skjedemuskler= bedre sexHar alltid vært og kommer alltid til å være dårlig på det! Husker ikke hvorfor man skal gjøre det en gang...er det for at man ikke skal tisse på seg etter man har født?
Hæ? Nå?Tid for å gjøre knipeøvelser, damene![]()
Egentlig utenom svangerskap også, men veldig viktig i svangerskap siden all glatt muskulatur slapper mer av pga hormoner. Risikoen for at en begynner å lekke urin ufrivillig er tilstede. Bare noen ganger for dagen holder! Som når du skal stoppe strålen når du tisser, så klemmer du så hardt du kan i først 5, 10, 15 sekunder. Skal love deg du forstår hvorfor det er lurt første gang du må tisse etter fødselHæ? Nå?
I all verden.... Hvordan? Hva? Hvor ofte? Hvor mye? Hæ?
Alt mulig man må lære seg asså..
Takk for forklaringen!!! Begynner allerede nå!Egentlig utenom svangerskap også, men veldig viktig i svangerskap siden all glatt muskulatur slapper mer av pga hormoner. Risikoen for at en begynner å lekke urin ufrivillig er tilstede. Bare noen ganger for dagen holder! Som når du skal stoppe strålen når du tisser, så klemmer du så hardt du kan i først 5, 10, 15 sekunder. Skal love deg du forstår hvorfor det er lurt første gang du må tisse etter fødsel![]()
Er det bra a?KniiiipDaglig rutine når jeg tisser om morningen.
Samme her. Er da jeg komme på det.Kniper hver gang jeg ser tråden.
Bra vi er flere! Får like dårlig samvittighet hver gang jeg ser denSamme her. Er da jeg komme på det.![]()