Har vært inne på dette forumet jevnlig og sluker alt av informasjon og erfaringer. Synes det virker litt fint med en dagbok for å dele egne tanker og erfaringer, og gjerne også se tilbake på denne tiden senere 
Litt om meg(/oss):
Jeg er 23 år, samboer er 24. vi har nylig kjøpt hus og begge har endelig «voksenjobber». Hva er da neste steg? For oss føltes livet nesten komplett, men det var fortsatt et savn etter noe mer, noen å dele kjærligheten og omsorgen med. Noen som ser verden på en annen måte og skaper liv og lyd i hjemmet.
Jeg har alltid visst at jeg vil ha barn, og helst så tidlig som mulig. Samboer har alltid hatt lyst på barn, men vært litt der at han vil vente litt. I september 2023, etter mange lange og dype samtaler, gikk endelig p-pillene i bosset. Vi var klar!
Nå er vi på PP4.
Status:
PP1: første syklus uten prevensjon, 50 dager.
PP2: 28 dager
PP3: 32 dager, mistenker kjemisk
PP4: 34 dager
PP5: 32 dager

Litt om meg(/oss):
Jeg er 23 år, samboer er 24. vi har nylig kjøpt hus og begge har endelig «voksenjobber». Hva er da neste steg? For oss føltes livet nesten komplett, men det var fortsatt et savn etter noe mer, noen å dele kjærligheten og omsorgen med. Noen som ser verden på en annen måte og skaper liv og lyd i hjemmet.
Jeg har alltid visst at jeg vil ha barn, og helst så tidlig som mulig. Samboer har alltid hatt lyst på barn, men vært litt der at han vil vente litt. I september 2023, etter mange lange og dype samtaler, gikk endelig p-pillene i bosset. Vi var klar!
Nå er vi på PP4.
Status:
PP1: første syklus uten prevensjon, 50 dager.
PP2: 28 dager
PP3: 32 dager, mistenker kjemisk
PP4: 34 dager
PP5: 32 dager
Last edited:

irriterende hvis syklusene skal begynne å bli lange nå…