1+1=3?

Ugle<3

Glad i forumet
Jeg som aldri trodde jeg noen gang ville ha barn. Hva skjedde?
Følelsen kom snikende, men jeg feide den hele tiden bort og sa til meg selv at barn er ikke noe for meg. Helt til en dag jeg innså at ønske var der. Etter noen samtaler med mannen min, som ble lettere sjokkert, ble vi enige om å vente et halvt år av praktiske grunner før vi skulle begynne prøvingen.
Jeg sluttet med pillene i januar, begynte med folat i mars/april, og nå har det plutselig blitt tid for å begynne prøvingen.

Etter å ha lest en del tråder her inne, skjønner jeg at dette kan ta tid...
Jeg håper virkelig at det ikke tar så alt for mange forsøkene før det sitter, for jeg er en ekstremt utolmodig sjel. Krysser fingrene og håper på det beste. :D
 
Det ble egentlig ikke noe av PP 1 i juni, så det blir nesten litt feil å si at vi går inn i PP 2 nå i juli.. Av diverse grunner valgte vi å vente enda en måned før vi begynner prøvingen for alvor.
Tanta har endelig dratt sin vei (forrige uke), og forventet EL er 21. juli. Dette er kun beregnet fra app, da jeg verken tester eller temper.
Lurer litt på å bestille meg EL-tester. Noen som vet hvor de har billige, men pålitelige tester? :)
 
Det ble egentlig ikke noe av PP 1 i juni, så det blir nesten litt feil å si at vi går inn i PP 2 nå i juli.. Av diverse grunner valgte vi å vente enda en måned før vi begynner prøvingen for alvor.
Tanta har endelig dratt sin vei (forrige uke), og forventet EL er 21. juli. Dette er kun beregnet fra app, da jeg verken tester eller temper.
Lurer litt på å bestille meg EL-tester. Noen som vet hvor de har billige, men pålitelige tester? :)
Jeg bestiller fra Billigtester. Syntes de er bra.
 
Velkommen i gjengen :-D vi har akkurat starta selv, etter en livstid som "nei, barn er ikke for meg. " Får håpe vi begge får et kort opphold i prøve-forumet ;-)
 
Velkommen i gjengen :-D vi har akkurat starta selv, etter en livstid som "nei, barn er ikke for meg. " Får håpe vi begge får et kort opphold i prøve-forumet ;-)
Ja det håper jeg virkelig! Jeg er ikke så veldig tålmodig av meg..
 
Lykke til :)
 
Her er testene mine fra CD 15 (nederst) til CD 19 (øverst).

Den øverste testen ble tatt i går kveld, og er ikke tørket enda. Ser veldig positiv ut i mine øyne i alle fall.
Etter at den tørka ble den lik som testen fra CD 18, den nest øverste, så jeg er fortsatt litt usikker om den faktisk var positiv? Men det er vel mer gjeldende når de leses av innenfor de 10 første minuttene, enn mange timer etterpå...

Jeg får ta en test senere idag å se om den er negativ.
ImageUploadedByBV Forum1437501646_285122.jpg
 
Ganske sikker på at dagens test er svakere enn i går. Kan ikke regnes som positiv lengre etter min mening. Klarer desverre ikke få tydelig nok bilde av det, og når jeg legger den på siden av de andre så ser den jo mye sterkere ut ettersom de blir svakere etter at de har tørket..

Uansett, jeg regner i alle fall gårsdagen, CD 19 som EL. :)
 
Definitivt el i går og dagen føre :D ettersom at det er fra 0-48 timer el varer. Håper det ble lagt inn aksjer og at ventetiden går fort! Finn på masse :D det er min plan for at dpo-går grisefort!
 
.
 
Last edited:
Av forskjellige grunner ble det ikke lagt inn aksjer EL-dagen og dagene etter, men begge de to dagene før. Har derfor ikke så veldig stor tro på at det gikk denne PP'en, men det er vel en liten mulighet. :)
Så var det bare å vente da... Åh, jeg er dårlig på å vente! :meh:
Heldigvis er denne uken fullstappet med ting å gjøre, så jeg tror nok dagene kommer til å gå fort.
Forventet IKM er tirsdag 4. august, men jeg lurer på om jeg skal prøve den aller første testen søndag 2. august. :p
 
8/9 DPO

Har hatt murringer i noen dager, og vært litt uggen. Spesielt når jeg legger meg. Begge deler kan selvsagt være tilfeldig, men håper jo det er en grunn. :) Prøver å vente 3 dager til med å teste, altså på søndag. Kjenner det kan bli litt vanskelig. :p
 
9/10 DPO

Tror dere jeg klarte å holde meg fra å prøve..? Haha, nei! Blendahvit test idag. Vet ikke hvorfor jeg trodde noe annet. For det første er det tidlig, og for det andre så vet jeg jo at det egentlig ikke er så stor kjangs denne mnden.
 
10/11 DPO

Siden jeg begynte å teste i går, så fortsatte jeg likegreit idag også.
Den var nok helt blank, men i noen minutter var jeg sikker på at jeg kunne skimte en ultrasvak antydning til strek. Jeg håpet såå at den skulle bli sterkere, men etter 10 minutter var den helt vekk igjen. Det var sikkert bare søvnen i øynene mine som spillte meg et puss. :p
Jeg har ikke gitt helt opp enda da. Planen var jo at jeg ikke skulle teste før i morgen, og IKM er jo ikke før tirsdag... *håååper*
 
Back
Topp