Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lillegutt har bursdag 20 mai og vi har også stor familie. Vi skal feire jenta i huset samtidig så her blir det i hvertfall rosa og blå metallic ballonger og stæsj Vet ikke helt om jeg skal tørre å dekorere med så mye lys og duker
Lillegutt har bursdag 20 mai og vi har også stor familie. Vi skal feire jenta i huset samtidig så her blir det i hvertfall rosa og blå metallic ballonger og stæsj Vet ikke helt om jeg skal tørre å dekorere med så mye lys og duker
Aha! Papirduker er nok tingen, det hadde jeg glemt Jeg kjøpte hvit velour på Jysk og har brukt dem til festligheter. Men da går vi for papir i år! Blir nok bare lys på kakene til jenta (fjortiz tenk..! ) Vil nødig dele ut brannslokningsapparater og parykkerSå artig! Jeg har alltid kjøpt papir eller plastikk duker til bordene når vi har feiret barnebursdag Veldig kjekt, å bare hive etterpå Levende lys er ikke aktuellt, husker vennina mi svidde av "halve" håret sitt i en barnebursdag en gang. Kan le av det nå, men det var lite artig den gang
Gratulerer så mye til dere begge!!Da har vi feiret 1års dag 2 ganger, over 2 helger, inkludert sammen med min bursdag i dag
Vi har feiret med egenbakt kake begge gangene, (eplekake + bløtkake sist helg, gulrotkake i dag) sammen med litt voksenmat i form av lefserull med spekemat eller røkelaks å velge i.
Det har vært med 1 baby/småtass begge feiringene, så snuppa har hatt litt å leke med Enkelt pyntet bord, men tallerkener og glass i plastikk, siden snuppa og småtassen griper etter alt de ser på bordet. Mange fine og praktiske gaver ble det og
Morro med en liten 1-årig prinsesse i hus Men jammen har dette året gått fort, når jeg tenker over det!