Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lillegutt har bursdag 20 mai og vi har også stor familie. Vi skal feire jenta i huset samtidig så her blir det i hvertfall rosa og blå metallic ballonger og stæsjVet ikke helt om jeg skal tørre å dekorere med så mye lys og duker
![]()
Lillegutt har bursdag 20 mai og vi har også stor familie. Vi skal feire jenta i huset samtidig så her blir det i hvertfall rosa og blå metallic ballonger og stæsjVet ikke helt om jeg skal tørre å dekorere med så mye lys og duker
![]()
Aha! Papirduker er nok tingen, det hadde jeg glemtSå artig!Jeg har alltid kjøpt papir eller plastikk duker til bordene når vi har feiret barnebursdag
Veldig kjekt, å bare hive etterpå
Levende lys er ikke aktuellt, husker vennina mi svidde av "halve" håret sitt i en barnebursdag en gang. Kan le av det nå, men det var lite artig den gang
![]()

Gratulerer så mye til dere begge!!Da har vi feiret 1års dag 2 ganger, over 2 helger, inkludert sammen med min bursdag i dag
Vi har feiret med egenbakt kake begge gangene, (eplekake + bløtkake sist helg, gulrotkake i dag) sammen med litt voksenmat i form av lefserull med spekemat eller røkelaks å velge i.
Det har vært med 1 baby/småtass begge feiringene, så snuppa har hatt litt å leke medEnkelt pyntet bord, men tallerkener og glass i plastikk, siden snuppa og småtassen griper etter alt de ser på bordet. Mange fine og praktiske gaver ble det og
Morro med en liten 1-årig prinsesse i husMen jammen har dette året gått fort, når jeg tenker over det!