1.års gave

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Hva fikk barnet/barna deres til 1 års dagen av dere foreldre?

Gåbil, blir fortsatt brukt mye snart et år senere

Ingenting :p (de fikk så mye fra alle kanter, og gadd ikke å kjøpe noe bare for å kjøpe)

Ingenting :p (de fikk så mye fra alle kanter, og gadd ikke å kjøpe noe bare for å kjøpe)

Åå sånn klarer ikke jeg. Elsker bursdager! Har tatt vare på det eldste fikk av oss til sin ett årsdag. Ønsker derfor å kjøpe noe holdbart til minstemann også, så kanskje vi kan ta vare på hans gave også så kan de ta de videre til sine barn!

Åå sånn klarer ikke jeg. Elsker bursdager! Har tatt vare på det eldste fikk av oss til sin ett årsdag. Ønsker derfor å kjøpe noe holdbart til minstemann også, så kanskje vi kan ta vare på hans gave også så kan de ta de videre til sine barn!
Jo, forresten, de fikk jo hver sin ting (bare fordi jeg syns de var så fine). Nemlig en stor elefantbamse som på bildet :p

Vedlegg

• Screenshot_20190629-223414.jpg
    Screenshot_20190629-223414.jpg
    19 KB · Visninger: 3
En stor Bruder lastebil og penger på konto. Bilen er enda i bruk, dog den mangler noen ting her og der :p men han har tross alt blitt 5 år.

En stor Bruder lastebil og penger på konto. Bilen er enda i bruk, dog den mangler noen ting her og der :p men han har tross alt blitt 5 år.

Bra gave! Blir nok noen sånne etterhvert..

Tenker å kjøpe et gullhjerte smykke til henne:-) anhenger kan brukes pp lenger kjede etterhvert som hun vokser:-)

Tenker å kjøpe et gullhjerte smykke til henne:) anhenger kan brukes pp lenger kjede etterhvert som hun vokser:)

Åå så fin gave!
Jenta mi brukte smykkene fra dåpen, alle røk og en del mistet vi helt :( så nå er jeg veldig skeptisk til smykker på de små..

Tror vi kjøpte gåbil til de første, til neste etårs dag blir det ny sandkasse i hagen =)

Åå så fin gave!
Jenta mi brukte smykkene fra dåpen, alle røk og en del mistet vi helt :( så nå er jeg veldig skeptisk til smykker på de små..

Det forstår jeg godt, jeg tygde sunn gullhjertet jeg fikk til min dåp, men tro,håp og kjørlighet anhenget har jeg enda:-)

Gullhjertet kostet ca 600kr. Så tenker vi bruker det nok litt forsiktig i starten, men samtidig er det heller ikke helt krise om det blir ødelagt eller mistet.

Vi fikk ikke så mye smykker i dåpen, og gullhjerte er en ting jeg ønsker hun skal ha, så da kjøper vi det i 1 års gave å håper det er noe hun kan ta med seg til voksen alder:-)

Back
Topp