1.års gave

Det forstår jeg godt, jeg tygde sunn gullhjertet jeg fikk til min dåp, men tro,håp og kjørlighet anhenget har jeg enda:)

Gullhjertet kostet ca 600kr. Så tenker vi bruker det nok litt forsiktig i starten, men samtidig er det heller ikke helt krise om det blir ødelagt eller mistet.

Vi fikk ikke så mye smykker i dåpen, og gullhjerte er en ting jeg ønsker hun skal ha, så da kjøper vi det i 1 års gave å håper det er noe hun kan ta med seg til voksen alder:)

Syns det høres kjempe fint ut. Elsker slike gaver :) jenta mi fikk dukkevogn i tre, skal godt gjøres å ødelegge så lenge den ikke står ute.

Han fikk gåbil
For meg er det viktig å gi gave også fra oss foreldre:)

Så fin gave :)
Det er viktig for meg også, og kanskje enda mer viktig for storesøsteren.

Våre får alltid så masse gaver at vi har valgt å ikke kjøpe verken jul eller bursdagsgaver ennå. Sier ifra til familie hva de ønsker seg / trenger.
De er 3 og snart 2 år.

Min fikk trehjulssykkel med styrestang og bøyle/sele. Den er mye brukt den dag i dag og nå er han 3. Veldig grei siden man kan ta av bøylen og stanga :)

Min fikk trehjulssykkel med styrestang og bøyle/sele. Den er mye brukt den dag i dag og nå er han 3. Veldig grei siden man kan ta av bøylen og stanga :)

Åå sånn hadde eldste mi! Hadde glemt den, var jo genial :D

Ja den er helt super! Tror det er det beste kjøpet vi har gjort :D

Må tenke litt på den ja! Han har så mange kjøre rundt på leker nå.. men sykkelen er jo lur for oss..

Fra mamma fikk hun bøker, puslespill i tre, gummistøvler og tøfler. Fra svigers fikk hun ei bunadssølje, fra pappa fikk hun klær han hadde kjøpt i USA

Back
Topp