01.01.2020

Godt nytt år damer! SÅ fødeklar nå:laughing002:laughing002
 
Hurra! De kommer nok på løpende bånd nå som det går an å slippe å holde pusten :hilarious: Godt nyttår alle :cool:❤️
 
Har ikke termin før 18.01 men jeg er klar!:angelic::p
 
Godt nytt år alle sammen!
 
Hehe, har fulgt med på den artikkelen der (måtte jo sjekke hvor tidlig førstemann i landet var) og den oppdateres jo stadig vekk. Vi er ikke med der, de tar vel kun førstemann i det aktuelle fylket. Ikke så nøye med presseomtale da :joyful: Ikke sånn at jeg orker å ringe de for å komme med :hilarious: Lurer på hvordan de finner ut av det egentlig? Ringer de alle sykehusene i landet, eller er det sykehusene som ringer inn nyttårsbarna når foreldrene vil det?

sto i NRK-artikkelen at NTB og de ulike avisene ringer rundt til sykehusene 1 januar, og hun jordmora på Stord ble sitert på at hun har ventet på telefon :)
 
Hehe, har fulgt med på den artikkelen der (måtte jo sjekke hvor tidlig førstemann i landet var) og den oppdateres jo stadig vekk. Vi er ikke med der, de tar vel kun førstemann i det aktuelle fylket. Ikke så nøye med presseomtale da :joyful: Ikke sånn at jeg orker å ringe de for å komme med :hilarious: Lurer på hvordan de finner ut av det egentlig? Ringer de alle sykehusene i landet, eller er det sykehusene som ringer inn nyttårsbarna når foreldrene vil det?
Ble ikke du første i ditt fylke da? Synes å ha lest det i lokalavisa
 
Jeg juksa vel litt når jeg skrev klokkeslett her, han ble født litt over ett, men runda bare til ett fordi jeg ikke tenkte det var så nøye med tanke på oss her i forumet :inpain: I den offentlige «konkurransen» er det jo mange flere med og da går de etter minuttene.
Det har forøvrig vært overraskende mange nyttårsbabyer på sykehuset der jeg er! Desember-termin har jo brukt å være så upopulært, så tenkte det ville bli rolige forhold. Men her er det mange :woot:

Jeg tror du uansett fikk nyttårsbarnet her inne! :)
 
Godt nytt år og gratulerer til dere som har født❤️
Jeg er såååå klar nå har termin i dag, men det er rolig

kjenner jeg er klar nå

lykke til alle som venter nå i Januar ❤️
 
Back
Topp