Vil ha nummer tre
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Nå kan vi alle begynne å føde Jeg er klar !
Godt nytt år alle sammen
Godt nytt år alle sammen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt nytt år!Nå kan vi alle begynne å føde Jeg er klar !
Godt nytt år alle sammen
Jeg havna i januar, jeg! 01.01.2020 kl 1 kom bebis
Hehe, har fulgt med på den artikkelen der (måtte jo sjekke hvor tidlig førstemann i landet var) og den oppdateres jo stadig vekk. Vi er ikke med der, de tar vel kun førstemann i det aktuelle fylket. Ikke så nøye med presseomtale da Ikke sånn at jeg orker å ringe de for å komme med Lurer på hvordan de finner ut av det egentlig? Ringer de alle sykehusene i landet, eller er det sykehusene som ringer inn nyttårsbarna når foreldrene vil det?
Ble ikke du første i ditt fylke da? Synes å ha lest det i lokalavisaHehe, har fulgt med på den artikkelen der (måtte jo sjekke hvor tidlig førstemann i landet var) og den oppdateres jo stadig vekk. Vi er ikke med der, de tar vel kun førstemann i det aktuelle fylket. Ikke så nøye med presseomtale da Ikke sånn at jeg orker å ringe de for å komme med Lurer på hvordan de finner ut av det egentlig? Ringer de alle sykehusene i landet, eller er det sykehusene som ringer inn nyttårsbarna når foreldrene vil det?
Jeg juksa vel litt når jeg skrev klokkeslett her, han ble født litt over ett, men runda bare til ett fordi jeg ikke tenkte det var så nøye med tanke på oss her i forumet I den offentlige «konkurransen» er det jo mange flere med og da går de etter minuttene.
Det har forøvrig vært overraskende mange nyttårsbabyer på sykehuset der jeg er! Desember-termin har jo brukt å være så upopulært, så tenkte det ville bli rolige forhold. Men her er det mange