⭐IKM uke 31⭐

Når tenker dere å teste? Forrige graviditet testet jeg svakt positivt 9 DPO og fikk positiv digital på ettermiddagen 10 DPO. Veeeet jo at det er fornuftig å vente til IKM, både psykisk og økonomisk, men testene i skuffen roper ganske høyt på meg når dag 9 nærmer seg altså

Sist PP skulle jeg dryge den til 11 dpo for å unngå skuffelser ved evt negativ test, men da kom TR før jeg rakk og teste:(:hilarious: Så tenker kanskje en tidlig test 9/10 dpo denne pp'n:)
 
Deilig å lesa at det ikkje berre er meg. :shy:
Føler meg litt fæl for at eg "tvinger" han med. Men han angrer jo ikkje på førstemann, så eg trur ikkje han vil angre på neste heller. Og denne gongen skal eg ta meir permisjon, for no har vi hus, så då treng vi ikkje spare og ha mest mulig inntekt for å "imponere" banken.

Skjønner:Heartpink Tror disse mennene må ha litt tid på seg.

Jeg må innrømme at jeg gleder meg til å ha permisjon igjen, og det virker som mannen også gjør:p Men i går kom han med forslag om at vi skulle få i oss hund siden jeg allerede skal være hjemme i permisjon:facepalm: Der er vi aldeles ikke enige:hilarious:
 
Nei, er mer redd for at den ikke slår ut før og jeg kaster bort tester. Sannsynligheten er vel bare rundt 20 % for positiv test hvis man faktisk er gravid 8 DPO, men er godt mulig jeg tar en tidligere. Har gjester også, så litt derfor jeg vurderer å vente.
Ja, var det jeg mente at selv om den er positiv/negativ så er det ikke sikkert resultat før nærmere ikm:p
 
Skjønner:Heartpink Tror disse mennene må ha litt tid på seg.

Jeg må innrømme at jeg gleder meg til å ha permisjon igjen, og det virker som mannen også gjør:p Men i går kom han med forslag om at vi skulle få i oss hund siden jeg allerede skal være hjemme i permisjon:facepalm: Der er vi aldeles ikke enige:hilarious:
Enig med deg. Ingen hund. Dei er søte, då, men klarar meg med å helse på/låne hund. Der er i alle fall mannen og eg enige. :happy:
Eg ønsker meg høns, men mannen vil ikkje ha. Eller vi kan få, men då må eg gjere alt. Kan da ikkje vere SÅ mykje jobb med tre høns? Og så får vi egg! :hungry: Penger spart på egg, og alle brødrestene blir nytta. Vinn-vinn. Kan jo ta med brødsmuler og skalkar frå butikken også.
 
Jeg bruker også å ha ømme pupper, helt fra EL til TR, nå er de ikke øm i det hele tatt:rolleyes: Er i tillegg ganske kvalm, men ikke lammende kvalm slik jeg ble tidlig når jeg var gravid. Kvalmen kan sikkert komme av kostholdsendring eller stress :( Har egentlig skikkelig troa nå, spesielt siden jeg følte på meg for 8 måneder siden når vi begynte å prøve at jeg skulle få termin i april :wacky:

Å, krysser fingrene for at det klaffer for oss begge nå:dummy: jeg tok nettopp en test, klarte ikke vente :facepalm: den viste en svaak strek, syns det er litt tidlig, kanskje el kom tidligere en jeg trodde. Samtidig er rfsu testene kjent for skyggestreker, så jeg tør ikke håpe enda. Nå er jeg tom for tester og har heller ikke mulighet til å teste før på mandag :nailbiting:
April er en så fin måned å få baby! Min første ble født i april :shy:
 
Eg har avansert til tre kapslar wildyam to gongar om dagen. Sist eg prøvde tok eg to kapslar to gongar dagleg frå eggløysing til mens.
Syns eg må tisse oftare. Trur eg hadde det sånn då eg brukte wildyam sist også. Nokon som veit om det har samanheng? Nokon andre som har opplevd?
 
Å, krysser fingrene for at det klaffer for oss begge nå:dummy: jeg tok nettopp en test, klarte ikke vente :facepalm: den viste en svaak strek, syns det er litt tidlig, kanskje el kom tidligere en jeg trodde. Samtidig er rfsu testene kjent for skyggestreker, så jeg tør ikke håpe enda. Nå er jeg tom for tester og har heller ikke mulighet til å teste før på mandag :nailbiting:
April er en så fin måned å få baby! Min første ble født i april :shy:
Det ligg i familien å få baby i april. :hilarious: Ingen andre mnd. med fleire bursdagar.
 
Enig med deg. Ingen hund. Dei er søte, då, men klarar meg med å helse på/låne hund. Der er i alle fall mannen og eg enige. :happy:
Eg ønsker meg høns, men mannen vil ikkje ha. Eller vi kan få, men då må eg gjere alt. Kan da ikkje vere SÅ mykje jobb med tre høns? Og så får vi egg! :hungry: Penger spart på egg, og alle brødrestene blir nytta. Vinn-vinn. Kan jo ta med brødsmuler og skalkar frå butikken også.

Jeg og kunne tenkt meg høns :) Har jo godt plass til de, så ser ikke helt problemet, og de kan få brød/mat rester. Så ja, absolutt enig med deg at det er en vinn-vinn situasjon:D
 
Å, krysser fingrene for at det klaffer for oss begge nå:dummy: jeg tok nettopp en test, klarte ikke vente :facepalm: den viste en svaak strek, syns det er litt tidlig, kanskje el kom tidligere en jeg trodde. Samtidig er rfsu testene kjent for skyggestreker, så jeg tør ikke håpe enda. Nå er jeg tom for tester og har heller ikke mulighet til å teste før på mandag :nailbiting:
April er en så fin måned å få baby! Min første ble født i april :shy:
Heldige dere, dere har i alle fall en fra før:p Her er vi på jakt etter baby nr 1, men andre svangerskap ettersom nr 1 endte i MA:wtf: Krysser fingre for alle ossxsmile9
 
Å, krysser fingrene for at det klaffer for oss begge nå:dummy: jeg tok nettopp en test, klarte ikke vente :facepalm: den viste en svaak strek, syns det er litt tidlig, kanskje el kom tidligere en jeg trodde. Samtidig er rfsu testene kjent for skyggestreker, så jeg tør ikke håpe enda. Nå er jeg tom for tester og har heller ikke mulighet til å teste før på mandag :nailbiting:
April er en så fin måned å få baby! Min første ble født i april :shy:
Jeg blir så skuffet av blenda tester og skyggestreker så skal prøve å holde meg så lenge fra å teste at jeg får et tydlig svar. Det er så fort gjort å bare tisse på en test i farta så får se hvor lenge jeg holder meg unna :hilarious: Håper det var en babystrek for deg og at testen blir sterkere i morgen :D
 
Uff jeg kjenner jeg skulle droppa den testen i morges. Sist fikk jeg positiv kveld 9 dpo, men det var nok på sensitivitet 25. Og disse her er 10 :/ så da skulle det nok ha vistes. Jeg er så lei av skuffelsen hver mnd.. neste PP har vi nådd et halvt år med full innsats og ingen resultat å skryte av, ikke så mye som en skygge :( vet mange har prøvd lenger enn oss, men de tidligere gangene gikk det med en gang..

Føles så urettferdig, og blir redd for at vi ikke skal få det til.. blir sliten av hele greia :/
 
Med noe korte lutealfaser, tror jeg min IKM blir på slutten av uke 31, så henger meg på her:greet025

Er i dag CD18 og EL-testene ser slik ut. Synes den siste ser nesten positiv ut, hva tenker dere? Tenker aksjer CD18-20 dersom testen blir positiv i morgen. Blir det riktig? Eller er det lurt med to dager i tillegg til dagen med positiv test, altså CD18-21 i mitt tilfelle. Blir aldri klok på dette:whacky024
 

Vedlegg

  • 2FB8A7D8-C192-45B7-B536-92A88C463AD9.jpeg
    2FB8A7D8-C192-45B7-B536-92A88C463AD9.jpeg
    33,3 KB · Visninger: 32
Med noe korte lutealfaser, tror jeg min IKM blir på slutten av uke 31, så henger meg på her:greet025

Er i dag CD18 og EL-testene ser slik ut. Synes den siste ser nesten positiv ut, hva tenker dere? Tenker aksjer CD18-20 dersom testen blir positiv i morgen. Blir det riktig? Eller er det lurt med to dager i tillegg til dagen med positiv test, altså CD18-21 i mitt tilfelle. Blir aldri klok på dette:whacky024
Ja kjør på. Så fort som f.. betre å halde på for lenge enn stoppe før tida.
 
Ja kjør på. Så fort som f.. betre å halde på for lenge enn stoppe før tida.

Takk for svar! Så sant, så sant:happy: Er bare det at vi opplever at det kan bli for mye av det gode også:smiley-ashamed004

Tenker du og at den er nesten positiv?
 
Var først i de andre ikm ukene, nå er jeg sist :p føler meg så langt bak dere alle ;)
Vi er som sagt før på ferie hos familie, tror jeg er 1dpo i dag (kanskje i morgen)
Vi har fått til litt aksjer, ikke mye og ikke noe kvalitetstid :p tviler på det blir baby denne pp’n
 
Var først i de andre ikm ukene, nå er jeg sist :p føler meg så langt bak dere alle ;)
Vi er som sagt før på ferie hos familie, tror jeg er 1dpo i dag (kanskje i morgen)
Vi har fått til litt aksjer, ikke mye og ikke noe kvalitetstid :p tviler på det blir baby denne pp’n
Er nok helt sist i uke 31 jeg også:) Med EL like rundt hjørnet.

Kvaliteten må kosen gjør vel ikke så mye, så samt dere faktisk får lagt inn aksjer. Jeg har troa!

Vi er også på familieferie med litt begrensede muligheter, kan du si:smiley-ashamed004
 
Back
Topp