⭐IKM uke 31⭐

Er nok helt sist i uke 31 jeg også:) Med EL like rundt hjørnet.

Kvaliteten må kosen gjør vel ikke så mye, så samt dere faktisk får lagt inn aksjer. Jeg har troa!

Vi er også på familieferie med litt begrensede muligheter, kan du si:smiley-ashamed004
Ja, litt rart blir det her i hvertfall :p
 
Du kan prøve igjen kanskje 20/21 og se om der er forskjell :) og i morgen tidlig

Har kun tre EL-tester igjen og ingen mulighet for å skaffe flere. De siste syklusene har jeg hatt positiv test i to dager, så tenker jeg bør rasjonere litt.

Tenker kanskje én på dagtid i morgen (som jeg håper er positiv) og en til på dagtid torsdag (som jeg antar er positiv, evt. neg). Da har jeg igjen én som kan tas på fredag og den er forhåpentligvis negativ. På lørdag har jeg mulighet til å supplere med nye EL-tester dersom ikke fått neg. tidligere.
 
Stinky - 30 - PP2 - B2 - EL ca 17/07 - IKM 31.07

Vi prøver egentlig ikke da vi ble enige om å vente til august/september. Men jeg hiver meg med likevel :)
 
Wæææ.. fikk litt rosa utflod på papiret nå når jeg skulle legge meg. Er 7 DPO, kan det være en festeblødning? Noen som har hatt festeblødning? Hvor lenge etterpå fikk dere eventuelt positiv test?

Eventuelt er det tante rød som gir litt spotting i forkant, men syns det var veldig tidlig etter eggløsning i så fall. Har også hatt skikkelig ømme pupper, det stikker nesten litt i dem? I tillegg til at niplene er veldig ømme, noe jeg ikke pleier å ha.
 
Wæææ.. fikk litt rosa utflod på papiret nå når jeg skulle legge meg. Er 7 DPO, kan det være en festeblødning? Noen som har hatt festeblødning? Hvor lenge etterpå fikk dere eventuelt positiv test?

Eventuelt er det tante rød som gir litt spotting i forkant, men syns det var veldig tidlig etter eggløsning i så fall. Har også hatt skikkelig ømme pupper, det stikker nesten litt i dem? I tillegg til at niplene er veldig ømme, noe jeg ikke pleier å ha.
Kan være festeblødning :) håper det
 
Wæææ.. fikk litt rosa utflod på papiret nå når jeg skulle legge meg. Er 7 DPO, kan det være en festeblødning? Noen som har hatt festeblødning? Hvor lenge etterpå fikk dere eventuelt positiv test?

Eventuelt er det tante rød som gir litt spotting i forkant, men syns det var veldig tidlig etter eggløsning i så fall. Har også hatt skikkelig ømme pupper, det stikker nesten litt i dem? I tillegg til at niplene er veldig ømme, noe jeg ikke pleier å ha.
Kan godt være festeblødning. Hadde smårosa på papiret med andre min. Var gravid :happy: krysser fingre for deg jeg!
 
Super svak strek i går og pittelitt mer synlig i dag, håper ikke det er skygge:sour: Bare 8 dpo i dag men er veldig kvalm og har god luktesans. I tillegg til «hormonstrek» fra navlen til skambeinet som har blitt enda mer tydelig

Har fått så mange skyggestreker på babyplan sine tester men koser meg med håpet enn så lenge :rolleyes:
 

Vedlegg

  • 282E8DDC-1DAE-4E79-BDA3-7A1286759604.jpeg
    282E8DDC-1DAE-4E79-BDA3-7A1286759604.jpeg
    31,2 KB · Visninger: 81
  • C4241534-14A5-4ADC-BA1C-435C43F483D2.jpeg
    C4241534-14A5-4ADC-BA1C-435C43F483D2.jpeg
    26,6 KB · Visninger: 76
Brysta føles ikkje så ømme i dag som i forgårs, men innbiller meg at areolene er litt mørkare. Er lenge sidan eg har sett på dei, så kan vera eg tar feil. :shy: er berre 6dpo no, så er jo enno tidleg.

Herregud så treigt tida går!
Viss det skulle verte noko denne mnd så må vi vente heilt til april for termin. Ei veninne skal ha i februar, og det er jo nesten rett rundt hjørnet. For då er det berre ut året, og så "eit par" veker og så rett i perm.
 
Super svak strek i går og pittelitt mer synlig i dag, håper ikke det er skygge:sour: Bare 8 dpo i dag men er veldig kvalm og har god luktesans. I tillegg til «hormonstrek» fra navlen til skambeinet som har blitt enda mer tydelig

Har fått så mange skyggestreker på babyplan sine tester men koser meg med håpet enn så lenge :rolleyes:

Spennende med alt du kjenner i kroppen! Det er vel neppe normalt dersom mensen er på vei. Krysser fingrene for spire!
 
Brysta føles ikkje så ømme i dag som i forgårs, men innbiller meg at areolene er litt mørkare. Er lenge sidan eg har sett på dei, så kan vera eg tar feil. :shy: er berre 6dpo no, så er jo enno tidleg.

Herregud så treigt tida går!
Viss det skulle verte noko denne mnd så må vi vente heilt til april for termin. Ei veninne skal ha i februar, og det er jo nesten rett rundt hjørnet. For då er det berre ut året, og så "eit par" veker og så rett i perm.

Spennende å se om spiren sitter denne mnd. Virker jo lovende!

Februar er nok en fin terminmåned, men det ville april vært også! Etter snøen er borte, fine vårmåneder med passelig varme i vente. Krysser fingrene for april!
 
Super svak strek i går og pittelitt mer synlig i dag, håper ikke det er skygge:sour: Bare 8 dpo i dag men er veldig kvalm og har god luktesans. I tillegg til «hormonstrek» fra navlen til skambeinet som har blitt enda mer tydelig

Har fått så mange skyggestreker på babyplan sine tester men koser meg med håpet enn så lenge :rolleyes:

Åå, så spennende! Krysser fingrene for tydelig strek i morgen!!
 
Håper veldig på spire, men kvalmen kan sikkert komme av at jeg er sliten også, ikke godt å viteo_O

Nei, det er det som er så rart. Alltid vanskelig å vite om det faktisk er graviditet, eller ikke. Tester du i dag, eller venter du en dag eller to?


Jeg er på CD19 og har en nær positiv test i dag også, burde egentlig visst den ikke er positiv allerede og testet litt senere i dag:happy118 Fortsatt EL-smerter og litt ømme bryster har kommet siden i går. Slimet virker også ok, pleier ikke så sånn kjempestrekkbart.

Mannen ba om innføring i fertilityfriend og er mer med på prøvingen denne gangen, så da blir det daglige aksjer fremover!
 
Nei, det er det som er så rart. Alltid vanskelig å vite om det faktisk er graviditet, eller ikke. Tester du i dag, eller venter du en dag eller to?


Jeg er på CD19 og har en nær positiv test i dag også, burde egentlig visst den ikke er positiv allerede og testet litt senere i dag:happy118 Fortsatt EL-smerter og litt ømme bryster har kommet siden i går. Slimet virker også ok, pleier ikke så sånn kjempestrekkbart.

Mannen ba om innføring i fertilityfriend og er mer med på prøvingen denne gangen, så da blir det daglige aksjer fremover!
Så herlig med ein engasjert mann! :hello2
Kunne ønske min var meir engasjert. :bag:
 
10 dpo og gidder ikke teste mer etter negativ i går :p
Det ble nok ikke denne pp heller, kjenner at puppene er mindre ømme og tempen sank. Så forbereder meg mentalt på pp6 :) Blir ikke å kaste vekk flere tester, og venter bare på ikm.
 
Nei, det er det som er så rart. Alltid vanskelig å vite om det faktisk er graviditet, eller ikke. Tester du i dag, eller venter du en dag eller to?


Jeg er på CD19 og har en nær positiv test i dag også, burde egentlig visst den ikke er positiv allerede og testet litt senere i dag:happy118 Fortsatt EL-smerter og litt ømme bryster har kommet siden i går. Slimet virker også ok, pleier ikke så sånn kjempestrekkbart.

Mannen ba om innføring i fertilityfriend og er mer med på prøvingen denne gangen, så da blir det daglige aksjer fremover!
Kommer til å teste igjen i kveld, har mange tester heldigvis:hilarious:

Så kjekt med engasjert mann! Slik er min også, han spør om tempen min hver dag:love7
 
Back
Topp