⭐️IKM uke 52 ⭐️

Jeg har en dårlig følelse nok en gang :( Som nevnt tidligere, svak strek også i dag, og merket at det var lys rød farge på det jeg tørket etter sex nå.. Hoff, frykter at det ikke fikk festet seg godt denne gangen heller:(
Huff, krysser fingre og tær for deg! Syns virkelig det er deres tur nå! ❤
 
Ikm i går og det "noe" på ebay testen var mer synlig i dag :woot:
 

Vedlegg

  • IMG_20191229_170329.jpg
    IMG_20191229_170329.jpg
    28,5 KB · Visninger: 147
Tok denne i ettermiddag - apotek 1 sin tidligtest. Syns den er svak til å være tatt på 14 dpo..:oops: Fikk ikke gravid på digital på morgenen. Tenker at streken burde vært sterkere på en tidligtest? Er i alle fall over ikm og ingen spotting å spore heldigvis :smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • 20191230_143229.jpg
    20191230_143229.jpg
    13,8 KB · Visninger: 110
  • 20191230_143203.jpg
    20191230_143203.jpg
    12,5 KB · Visninger: 104
Tok denne i ettermiddag - apotek 1 sin tidligtest. Syns den er svak til å være tatt på 14 dpo..:oops: Fikk ikke gravid på digital på morgenen. Tenker at streken burde vært sterkere på en tidligtest? Er i alle fall over ikm og ingen spotting å spore heldigvis :smiley-angelic001
Nei strek er strek, tar jo ofte litt tid å få høyt hCG nivå. Jeg hadde sånn strek 14 dpo sist. Fikk ikke sterk strek før 16 dpo
 
Nei strek er strek, tar jo ofte litt tid å få høyt hCG nivå. Jeg hadde sånn strek 14 dpo sist. Fikk ikke sterk strek før 16 dpo

:Heartred Takk for svar! Syns bare det virker som det går så fort til alle andre :rolleyes: Der noen har enda sterkere strek allerede 11/12 dpo:shy: Er vel bare jeg som tar som en selvfølge at det bare er kjemisk igjen.. :facepalm: Greier ikke å forestille meg enda at det faktisk er en liten spire som har festet seg godt og vokser:oops:
 
:Heartred Takk for svar! Syns bare det virker som det går så fort til alle andre :rolleyes: Der noen har enda sterkere strek allerede 11/12 dpo:shy: Er vel bare jeg som tar som en selvfølge at det bare er kjemisk igjen.. :facepalm: Greier ikke å forestille meg enda at det faktisk er en liten spire som har festet seg godt og vokser:oops:

Her er fra sist.

Kan ikke snakke for meg denne gangen, for nå fikk jeg strek usedvanlig tidlig. Men det viser jo at hvert svangerskap er forskjellig ❤️❤️✨
 

Vedlegg

  • IMG_20191221_210153.jpg
    IMG_20191221_210153.jpg
    30,6 KB · Visninger: 113
TR er dessverre på plass her... :banghead: Lykke til til dei som fortsatt er med i gamet, grattis til dei heldige gravide og styrkeklemmar til dei som må prøva vidare. ❤️
 
Takk som spør ❤️ nei, jeg har ikke hatt noe mer farge eller noe som helst. Er 13/14 DPO nå og har alltid fått TR 12 DPO. Ikke noe på G-test ( men en utvanna test jeg tok nå nettopp) tenker jeg tester i morgen tidlig igjen. :)
Hvordan gikk testingen?? ❤️❤️
 
Jeg kan settes på ikke gravid :( Streken på tidligtest er mye svakere enn i går, så da er dette nok en kjemisk:'/

Lykke til videre alle:Heartred
 
Back
Topp