⭐️Graviditetstestene våre April 2018⭐️

Håpe det på! prøvd en stund nå, så hadde vært veldig greit. Ta en ny test i morgen Just in case
Gjør det [emoji4] håper den er sterkere [emoji4] hvor lenge har dere prøvd?

Gjør det [emoji4] håper den er sterkere [emoji4] hvor lenge har dere prøvd?

Jeg sluttet på pillene for 1,5 år siden. Vi hadde ikke bestemt oss for å prøve da,, men vi var ikke forsiktige heller typ. Bestemte oss for å begynne å prøve i september/oktober i for :)

Jeg sluttet på pillene for 1,5 år siden. Vi hadde ikke bestemt oss for å prøve da,, men vi var ikke forsiktige heller typ. Bestemte oss for å begynne å prøve i september/oktober i for :)
Har heller ikke brukt noe prevensjon de siste årene. Så bestemte oss ca samtidig som dere da å prøve skikkelig. [emoji4]

Vis vedlegget 251179 fikk denne i dag! [emoji16] litt ironisk at etter såååå lang prøving (pp25) å 2 mislykket ICSI bak oss så skulle vi få denne i dag! 1 april [emoji85] håper virkelig ikke monitoren drar en aprilspøk! [emoji13]
Gratulerer

Gikk ikke så bra med den digitale i dag, den sa ikke gravid så da begynner jeg vel nok snart å blø regner jeg med.
Fremdeles positiv babyplan men ikke noe sterkere enn i går.

Oppe i dag, nede i går.

Vedlegg

• IMG_20180402_1.png
    IMG_20180402_1.png
    463,6 KB · Visninger: 225
  • IMG_20180401_4.png
    IMG_20180401_4.png
    313,5 KB · Visninger: 192
Gikk ikke så bra med den digitale i dag, den sa ikke gravid så da begynner jeg vel nok snart å blø regner jeg med.

Oppe i dag, nede i går.

Å så dumt :( synes faktisk den øverste testen ser sterkere ut enn den nederste...

Ble visst lurt vi.. blendahvit i dag :(ikke opplevd før å få svaaaak strek, på flere, på ettermiddag kveld...

Oppe i dag, nede i går.

Så dumt.. Kjett med disse falske forhåpningene.. Jeg skal ta en digital test idag,så veldig spent
Så får lykke til neste PP da! ❤

Vis vedlegget 251179 fikk denne i dag! [emoji16] litt ironisk at etter såååå lang prøving (pp25) å 2 mislykket ICSI bak oss så skulle vi få denne i dag! 1 april [emoji85] håper virkelig ikke monitoren drar en aprilspøk! [emoji13]
Så fortjent da, etter en så lang vei! Gratulerer ;)

Oppe i dag, nede i går.
Så leit!

Håper det :) men var litt forskjell.

Her er bilde av babyplan tidlig test. Øverste er fra i går og nederste er fra i dag. Der ser jeg økning.

Det gjør jeg og!! Så spennende ❤️
Det beste er jo sikkert om du klarer å vente to dager med å teste. Men jeg testet hver dag. Hehe... og så la jeg de ved siden av hverandre så kunne jeg liksom hele tiden se stigning. Men vanskelig det der ;)

Gratulerer så masse:Heartpink så kjekt å se etter alle de tulletestene en periode :wacky:

Tusen takk!:Heartred

Æsj ja! Det har vært så mye og mange tulle perioder at jeg denne gangen ikke orket mer strimmeltester og symptomjakt, og gikk først en over tiden jeg trodde jeg skulle få tr på 28 dagers syklus, og når den ikke kom så jeg igjennom appen på mobilen og så gjennomsnittlig syklus på 31 dager og ventet, men gikk over tiden på den også :joyful: Testet svakt positiv i uke 4+4 på 31 dagers syklus, tre dager senere testet jeg med samme merke og fikk endelig to like sterke streker (uke 5) og digital i går 'gravid 3+' (uke 5+5)

Syns du? Men er så rart at den digitale sier ikke gravid. Men clearblue fertilitetsmonitor sa gravid i dag å. Syns hele greiene er så merkelig.
J
Ja, syns det var økning der :D så merkelig [emoji21] kanskje ta deg en tur til legen å måle HCG?

Syns du? Men er så rart at den digitale sier ikke gravid. Men clearblue fertilitetsmonitor sa gravid i dag å. Syns hele greiene er så merkelig.
Tror det må være noe galt med den digitale. Den er mer følsom enn monitoren. Kanskje den ikke fikk nok urin på seg o_O prøv en til, syns også det er stigning på strimlene dine! :)

Back
Topp