Ser noe der ja [emoji4]Jeg og mannen synes vi ser noe her. Ettermiddagsurin 8 dpo.. ikkje godt å få det på bilde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser noe der ja [emoji4]Jeg og mannen synes vi ser noe her. Ettermiddagsurin 8 dpo.. ikkje godt å få det på bilde
Vil si at den er positiv [emoji4]
Gjør det [emoji4] håper den er sterkere [emoji4] hvor lenge har dere prøvd?Håpe det på! prøvd en stund nå, så hadde vært veldig greit. Ta en ny test i morgen Just in case
Gjør det [emoji4] håper den er sterkere [emoji4] hvor lenge har dere prøvd?
Har heller ikke brukt noe prevensjon de siste årene. Så bestemte oss ca samtidig som dere da å prøve skikkelig. [emoji4]Jeg sluttet på pillene for 1,5 år siden. Vi hadde ikke bestemt oss for å prøve da,, men vi var ikke forsiktige heller typ. Bestemte oss for å begynne å prøve i september/oktober i for![]()
Har heller ikke brukt noe prevensjon de siste årene. Så bestemte oss ca samtidig som dere da å prøve skikkelig. [emoji4]
GratulererVis vedlegget 251179 fikk denne i dag! [emoji16] litt ironisk at etter såååå lang prøving (pp25) å 2 mislykket ICSI bak oss så skulle vi få denne i dag! 1 april [emoji85] håper virkelig ikke monitoren drar en aprilspøk! [emoji13]
Gratulerer så masseTusen takk5+5 om jeg regnet riktig og det virker det som på dagens test
![]()
så kjekt å se etter alle de tulletestene en periode 
Gikk ikke så bra med den digitale i dag, den sa ikke gravid så da begynner jeg vel nok snart å blø regner jeg med.
Fremdeles positiv babyplan men ikke noe sterkere enn i går.
Oppe i dag, nede i går.
Gikk ikke så bra med den digitale i dag, den sa ikke gravid så da begynner jeg vel nok snart å blø regner jeg med.
Oppe i dag, nede i går.
Så fortjent da, etter en så lang vei! GratulererVis vedlegget 251179 fikk denne i dag! [emoji16] litt ironisk at etter såååå lang prøving (pp25) å 2 mislykket ICSI bak oss så skulle vi få denne i dag! 1 april [emoji85] håper virkelig ikke monitoren drar en aprilspøk! [emoji13]
Så leit!Gikk ikke så bra med den digitale i dag, den sa ikke gravid så da begynner jeg vel nok snart å blø regner jeg med.
Oppe i dag, nede i går.
Ble visst lurt vi.. blendahvit i dagikke opplevd før å få svaaaak strek, på flere, på ettermiddag kveld...
Håper detmen var litt forskjell.
Her er bilde av babyplan tidlig test. Øverste er fra i går og nederste er fra i dag. Der ser jeg økning.
Gratulerer så masseså kjekt å se etter alle de tulletestene en periode
![]()

Testet svakt positiv i uke 4+4 på 31 dagers syklus, tre dager senere testet jeg med samme merke og fikk endelig to like sterke streker (uke 5) og digital i går 'gravid 3+' (uke 5+5)Å så dumtsynes faktisk den øverste testen ser sterkere ut enn den nederste...
JSyns du? Men er så rart at den digitale sier ikke gravid. Men clearblue fertilitetsmonitor sa gravid i dag å. Syns hele greiene er så merkelig.
Tror det må være noe galt med den digitale. Den er mer følsom enn monitoren. Kanskje den ikke fikk nok urin på segSyns du? Men er så rart at den digitale sier ikke gravid. Men clearblue fertilitetsmonitor sa gravid i dag å. Syns hele greiene er så merkelig.