⭐️Graviditetstestene våre April 2018⭐️

Hei! Noen som vet når ca ukesindikatoren bikker 2-3? Fikk positiv test 10 dpo med 1-2. Fikk fortsatt 1-2 nå idag på 14 dpo[emoji31]
Skal sies at dagens urin var tatt np i kveld med ganske uttynnet urin[emoji85] Er så nervøs for at ikke hcg skal stige, har test neste fredag
Er helt likt som deg. Termin 10 jan?

Etter det jeg har funnet ut så sjekker jeg på morgenurin søndag 16 dpo, tenker 2-3 kan dukke opp da :) fikk også 1-2 på 10 dpo :)
 
Hei. Fikk beskjed av hausken at vi ikke kunne bli gravid på egenhånd pga lav antall sperm. Har hatt kremete utflod i de siste 5 dagene og mye stikking.. tok en clearblue early idag og jeg har lest at den er kjent for skyggestreker.. er 9 dpo i dag.
 

Vedlegg

  • 43F78DE0-96BB-4685-8A02-DB7AAC0C3285.jpeg
    43F78DE0-96BB-4685-8A02-DB7AAC0C3285.jpeg
    1.020,5 KB · Visninger: 103
Hei. Fikk beskjed av hausken at vi ikke kunne bli gravid på egenhånd pga lav antall sperm. Har hatt kremete utflod i de siste 5 dagene og mye stikking.. tok en clearblue early idag og jeg har lest at den er kjent for skyggestreker.. er 9 dpo i dag.
Prøv en test med rødt fargestoff om du har muligheten. CB har dessverre mye skyggestreker.
 
Hei. Fikk beskjed av hausken at vi ikke kunne bli gravid på egenhånd pga lav antall sperm. Har hatt kremete utflod i de siste 5 dagene og mye stikking.. tok en clearblue early idag og jeg har lest at den er kjent for skyggestreker.. er 9 dpo i dag.

Jeg fikk svakere strek enn dette på min i mars og jeg var gravid :) holder dessverre på å miste nå men det har ingenting med den testen å gjøre. Vet det er flere som har fått falsk på den men ikke alle får det :) ville prøvd en annen.
 
Er helt likt som deg. Termin 10 jan?

Etter det jeg har funnet ut så sjekker jeg på morgenurin søndag 16 dpo, tenker 2-3 kan dukke opp da :) fikk også 1-2 på 10 dpo :)

Sånn som jeg har regna har jeg termin rundt den 7? Hadde sist mens 29 mars :) men så rart at vi er likt dpo da [emoji85] Har hatt ivf frys, kanskje det har noe å si? [emoji13]
Tenkte å vente til mandag værtfall, mannen er litt oppgitt av at jeg svir av svindyre tester så ofte når det tydelig står gravid
 
Sånn som jeg har regna har jeg termin rundt den 7? Hadde sist mens 29 mars :) men så rart at vi er likt dpo da [emoji85] Har hatt ivf frys, kanskje det har noe å si? [emoji13]
Tenkte å vente til mandag værtfall, mannen er litt oppgitt av at jeg svir av svindyre tester så ofte når det tydelig står gravid
Jeg hadde ikke eggløsning på cd 14, så kan være det. Egget mitt «slapp» cd 12 med positiv dagen før :) mens 3 april, så regninga passer :)
Krysser bare fingrene for at jeg ikke føder tidlig :p
 
Jeg hadde ikke eggløsning på cd 14, så kan være det. Egget mitt «slapp» cd 12 med positiv dagen før :) mens 3 april, så regninga passer :)
Krysser bare fingrene for at jeg ikke føder tidlig :p

Håper bare at lille holder seg i mageb til fullgått svangerskap [emoji120] Har vært mange år med prøving, snørr å tårer nå [emoji22][emoji31]
 
Image1524932043.626031.jpg


Og da sprakk jeg[emoji85]Dagens Blenda! Tenkte jeg ikke skulle teste denne pp pga litt bom på el og dalende temperatur, men det klarte jeg tydligvis ikke[emoji23][emoji38]9DPO, ettermiddag.
 
IMG_1544.JPG
e
IMG_1542.JPG

Tok en test i går for jeg skulle til et vennepar å ta et glass vin, glømte å se på testen etter jeg hadde tatt den. Så på den nå, den er tatt på utvannet kveldsurin.. hva tenker dere, skygge?
 
Back
Topp