⭐️APRIL 2018 ⭐️

Nå er jeg forvirret! Tok en test i går (25 mul) og fikk en svaaaaak knapt synlig strek. Våknet i dag med en gnagende smerte på venstre side i underlivet, og litt brunlig klumpete blod på papiret (beklager detaljene). Tok en test til, og streken var sterkere enn i går... lurer på om jeg skal være glad el lei meg nå... hadde innsett fredag for 8 dager siden.
 
Noen av dere som har opplevd blødning etter uttak?Uttak mandag, men avbrutt innsett. Ingen blødninger overhode annet enn litt utover dagen på uttaket. Skal nevnes at det skjedde i dag, mens jeg var på HotYoga (ca.38 grader) hvor det er endel bøy og tøy. Kom hjem, og nå har jeg endel blødning. Syklusstart skal etter skjema ikke komme før neste helg så kan vel ikke være det?HJÆLP!
 
Du kan se i dagboka mi :D husker ikke helt nå, men var ganske fine streker tidlig. Noe du også har ;) jeg tror begge har festa seg [emoji173]

Jeg var inne for å se nå, jeg får krysse fingrene[emoji1]
 
Nå er jeg forvirret! Tok en test i går (25 mul) og fikk en svaaaaak knapt synlig strek. Våknet i dag med en gnagende smerte på venstre side i underlivet, og litt brunlig klumpete blod på papiret (beklager detaljene). Tok en test til, og streken var sterkere enn i går... lurer på om jeg skal være glad el lei meg nå... hadde innsett fredag for 8 dager siden.

Her du satt inn blasto?
Bare vent til testdato.
 
Til alle som liker å teste tidlig:
Dag etter befruktning/HCG i urin!!!
 

Vedlegg

  • 09336F43-BF2A-405D-834E-CCA525EB3A6F.jpeg
    09336F43-BF2A-405D-834E-CCA525EB3A6F.jpeg
    51,4 KB · Visninger: 74
Back
Topp