⭐️APRIL 2018 ⭐️

Bringebærpudding

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julikulene 2020
:happy:Da ingen andre gjorde det, lager jeg en april-gruppe for oss som skal igang da :) skriv gjerne som dette:
Nick - hvilket barn - IVF/ICSI/FER - stimulerer - uttak - innsett - evt testdato

Lykke til alle sammen :D

:angelic:Venter på oppstart:
TipsiM - B1 - #1 IVF #2FER - Naturlig syklus - Ullevål - Antibiotika og Prednisolon - Innsett uke 17 riksen
Evis84- B2- 1 IVF/ICSI - lang protokoll- Ivf klinikken oslo- mulig uttak veke 17.
Andemor - B1-2.IVF-Riksen

:happy:Stimulerer:
Fru M - B2 - 1ICIS (etter avbrutt) - kort protokoll - uttak/innsett uke 17
Bellabanan - Ivf?
Wag - 1ICIS/etter Ivf
Ønskebaby18


:wacky:Ruger:
Solidarisk - 1IVF/3FER - (scratching) - innsett uke 16 eller 17


:HeartredGravid:
Sheipo - B1 - Ivf? - innsett uke 15
Pink- B? - 2IVF - lang protokoll - mulig uttak uke 15
Igrid91, 1.b, 1ivf, 2FER, Progynova og lutinus, unn tromsø
Tullips - B1 - 2ICSI - rekovelle
Appelsin12 - B1, 2ICSI/2FER - mulig innsett
rose-hjerte - B1- 1.IVF/1.Fer -innsett 27/04 - testdato 10/5
YoghurtNøtt - B1 - 1.IVF, 4.FER. Naturlig syklus - innsett uke 16/17. - (AB-kur og babyklister)
Bølgebølge - B1 - 6 IVF/ICSI - kort protokoll - gonal f og oragutan
Solidarisk

Ikke gravid:
Laufey - B1 - 1ICSI/1FER (blasto) - Naturlig syklus - St Olavs
Marihlen- prøver å blir foreldre for første gang - ICSI - har tidligere brukt synarela, gonal f, ovitrelle og bruker per dags dato lutinus - uttak 6.4.18 - innsett 8.4.18 - testdato 20.4.18
Sanvitalia - B2 - 6IVF - muligens uttak uke 15
Bringebærpudding - B1 - 1ICSI/1FER - naturlig syklus - innsett uke 15 - (AB-kur og babyklister) - Porsgrunn
Star - B? - IVF2 - mulig innsett uke 17

Ikke oppdatert/avbrutt/ikke innsett:
❤️Ferskingen - 1ivf - kort protokoll
 
Last edited:
Ligger en april-gruppe litt lenger ned, med trådstarter ønsket at noen overtok mtp listen her på førstesiden :) så kanskje vi kan bruke denne istedet da? [emoji4]

YoghurtNøtt - B1 - 1.IVF, 4.FER. Naturlig syklus (AB-kur og babyklister) - innsett uke 16/17.
 
Ligger en april-gruppe litt lenger ned, med trådstarter ønsket at noen overtok mtp listen her på førstesiden :) så kanskje vi kan bruke denne istedet da? [emoji4]

YoghurtNøtt - B1 - 1.IVF, 4.FER. Naturlig syklus (AB-kur og babyklister) - innsett uke 16/17.
Var sånn jeg tolket det og det og jeg aner kkke hvordan man tar over en annen tråd :p håper det er greit for alle :)
 
Ligger en april-gruppe litt lenger ned, med trådstarter ønsket at noen overtok mtp listen her på førstesiden :) så kanskje vi kan bruke denne istedet da? [emoji4]

YoghurtNøtt - B1 - 1.IVF, 4.FER. Naturlig syklus (AB-kur og babyklister) - innsett uke 16/17.
Ja vi må gjerne bruke denne i stedet :)
 
Jeg skal ha forsøk i april :)

Bølgebølge - B1 - 6 IVF/ICSI - kort protokoll
 
Håper på egguttak uke 17 :smiley-angelic001
 
Jeg er forhåpentligvis også her etter lap forrige onsdag med omfattende sanering av Endometriose[emoji846]

TipsiM - B1 - #1 IVF #2FER - Naturlig syklus - Ullevål - Antibiotika, GnRh agonist 3,75 og Prednisolon - Innsett uke 17 Riksen
 
Vi er mangen med innsett i uke uke 17 :D
 
Når jeg ringte riksen sa sykepleieren bare «Åneiii, ikke enda en uke 17, det er så fullt...». Påsken gjør at det hoper seg litt opp tror jeg. Jeg tror de strekker seg ekstra langt den uken for å ikke skuffe noen[emoji1305][emoji846] Kred til dem for det! Jeg er dog litt redd jeg bikker over på 18. Fikk satt 3,75 Procren Depot rett etter operasjon som jeg mistenker kan forstyrre og utsette syklus. Noen som har erfaring med det?
 
Når jeg ringte riksen sa sykepleieren bare «Åneiii, ikke enda en uke 17, det er så fullt...». Påsken gjør at det hoper seg litt opp tror jeg. Jeg tror de strekker seg ekstra langt den uken for å ikke skuffe noen[emoji1305][emoji846] Kred til dem for det! Jeg er dog litt redd jeg bikker over på 18. Fikk satt 3,75 Procren Depot rett etter operasjon som jeg mistenker kan forstyrre og utsette syklus. Noen som har erfaring med det?

Ikke erfaring! Ja, håper jeg fremdeles har reservert plass i april ;-)

Men tror det blir uke 16 på meg :)
 
Innsett uke 14 hvis alt går etter planen her, starter med stikking på lørdag prøver på søsken, er på Fertilitetssenteret etter 3 mislykkede fryseforsøk på Riksen i fjor :)
 
Hei :) Da mensen har latt vente på seg kommer jeg mest sannsynlig over i denne gruppa :)
Trykte på litt fort [emoji23]
Starter hvertfall på provera på mandag hvis mensen ikke kommer.Planlagt behandling er FER med progynova og lutinus. 1ivf, 2fer. 26 og 28 år, ingen barn fra før. Uregelmessig mens og lite svømmere. Bor i tromsø, og hører til på unn. Lykke til alle [emoji171]
 
Gøy, mest fryseforsøk i april :).

Gjennomførte scratching i går, og det gjør jeg nok aldri igjen. Jeg syns det var helt sykt vondt!! Vondere enn å ta ut mine 46 egg, men da hadde jeg jo bedøvelse.

Får håpe det gjør susen på embryoene mine!
 
Innsett uke 14 hvis alt går etter planen her, starter med stikking på lørdag prøver på søsken, er på Fertilitetssenteret etter 3 mislykkede fryseforsøk på Riksen i fjor :)

Så spennende meg ferskforsøk :) Ønsker deg lykke til!
Er det første ferskforsøk i prøvingen på søsken?
 
Gøy, mest fryseforsøk i april :).

Gjennomførte scratching i går, og det gjør jeg nok aldri igjen. Jeg syns det var helt sykt vondt!! Vondere enn å ta ut mine 46 egg, men da hadde jeg jo bedøvelse.

Får håpe det gjør susen på embryoene mine!

Uffda! Men nå er det iallefall overstått! Håper det gjør nytten :D
 
Jeg begynner å bli nervøs for det kommende forsøket.. har nå hatt to avbrutte på rad pga ingen befruktning og få egg ut, til tross for mange eggposer i riktig størrelse. Er så redd for å få avbrutt igjen.
Siden sist har jeg hatt en lap for å forsøke å bedre forholdene litt. Er så spent på om det vil ha effekt. :)
 
Jeg begynner å bli nervøs for det kommende forsøket.. har nå hatt to avbrutte på rad pga ingen befruktning og få egg ut, til tross for mange eggposer i riktig størrelse. Er så redd for å få avbrutt igjen.
Siden sist har jeg hatt en lap for å forsøke å bedre forholdene litt. Er så spent på om det vil ha effekt. :)

Huff, da skjønner jeg at du gruer deg. Hva gjorde de på lap?
 
Back
Topp