⭐️ Terminliste ⭐️

BettiBoop - 40år - B1 - Ålesund - 3.juli :Heartpink

Opprinnelig termindato var 23.juni, men ble flyttet til 3.juli etter ordinær ultralyd. Men siden jeg skal ha planlagt keisersnitt, pga min helsesituasjon, så regner jeg med at det blir et juni-barn.
 
29år barn nr 3 Bergen 10 juni
Koselig at du vil bli med oss her inne, ville du laget deg et brukernavn så skal jeg få deg på terminlista :) og da gjerne skrive med brukernavnet ditt forran ❤️
 
Hadde opprinnelig termin i juli, men ble flyttet frem på OUL. Er vel på tide å melde seg inn her også da :smiley-ashamed004 Er jo fortsatt stor sannsynlighet for at jeg føder i juli, men får henge litt i begge termingrupper:love017

Martine91 - 33 - B1 - Oslo - 29.06:Heartblue

Samme skjedde med meg, flytta flere dager frem og plutselig termin i mai, men blir nok junibaby likevel :hilarious: men koselig å henge i begge grupper! Velkommen til oss❤️
 
Hadde opprinnelig termin i juli, men ble flyttet frem på OUL. Er vel på tide å melde seg inn her også da :smiley-ashamed004 Er jo fortsatt stor sannsynlighet for at jeg føder i juli, men får henge litt i begge termingrupper:love017

Martine91 - 33 - B1 - Oslo - 29.06:Heartblue
Velkommen! Gøy med flere fra Oslo her inne! :D Hvilket sykehus skal du føde på? Jeg skal til Rikshospitalet en eller annen gang i månedsskiftet mai/juni :)
 
Velkommen! Gøy med flere fra Oslo her inne! :D Hvilket sykehus skal du føde på? Jeg skal til Rikshospitalet en eller annen gang i månedsskiftet mai/juni :)
Takk for det! Har fødeplass på Ullevål. Har flere venninner som har født der og de har vært storfornøyde alle sammen. Vanskelig å skulle velge når man ikke har noen erfaringer selv, men satser på det blir bra :happy: Har hørt mye bra om Rikshospitalet også:)
 
Termin 2 juli, fødte 30. juni. :Heartred
Hvis du vil på terminlista ville du fult ut det her;
brukernavn - alder - barn i rekken - fødested - termindato

så plotter jeg deg inn ❤️
 
Hvis du vil på terminlista ville du fult ut det her;
brukernavn - alder - barn i rekken - fødested - termindato

så plotter jeg deg inn ❤️
Koselig :love017 Gleder meg!

Freia1997 - 27 - B1 - Bærum - 02.07

Fødte 30.06 etter å ha blitt satt i gang 29. :Heartred
 
Back
Topp