Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koselig at du vil bli med oss her inne, ville du laget deg et brukernavn så skal jeg få deg på terminlista29år barn nr 3 Bergen 10 juni
Hadde opprinnelig termin i juli, men ble flyttet frem på OUL. Er vel på tide å melde seg inn her også daEr jo fortsatt stor sannsynlighet for at jeg føder i juli, men får henge litt i begge termingrupper
Martine91 - 33 - B1 - Oslo - 29.06![]()
men koselig å henge i begge grupper! Velkommen til ossVelkommen! Gøy med flere fra Oslo her inne!Hadde opprinnelig termin i juli, men ble flyttet frem på OUL. Er vel på tide å melde seg inn her også daEr jo fortsatt stor sannsynlighet for at jeg føder i juli, men får henge litt i begge termingrupper
Martine91 - 33 - B1 - Oslo - 29.06![]()
Takk for det! Har fødeplass på Ullevål. Har flere venninner som har født der og de har vært storfornøyde alle sammen. Vanskelig å skulle velge når man ikke har noen erfaringer selv, men satser på det blir braVelkommen! Gøy med flere fra Oslo her inne!Hvilket sykehus skal du føde på? Jeg skal til Rikshospitalet en eller annen gang i månedsskiftet mai/juni
![]()
Har hørt mye bra om Rikshospitalet ogsåBettiBoop - 40år - B1 - Ålesund - 3.juli
Opprinnelig termindato var 23.juni, men ble flyttet til 3.juli etter ordinær ultralyd. Men siden jeg skal ha planlagt keisersnitt, pga min helsesituasjon, så regner jeg med at det blir et juni-barn.
Da blir det junibarn!!Da har jeg fått dato for keisersnitt.. 28.juni

Hvis du vil på terminlista ville du fult ut det her;Termin 2 juli, fødte 30. juni.![]()
KoseligHvis du vil på terminlista ville du fult ut det her;
brukernavn - alder - barn i rekken - fødested - termindato
så plotter jeg deg inn![]()
Gleder meg!