⭐️ SHOPPINGTRÅD ⭐️

Jeg endte faktisk opp med å kjøpe den brukt, så da ble det et enda bedre tilbud:p hele 400 kr. Kjøpte den i grå. Den er helt fantastisk, både til soffasliting og til å sove med:happy: Jeg kjøpte derimot bilstol, ny babycall (da jeg ikke er fornøyd med den vi har) og caboo close på black friday:facepalm: Litt i tidligste laget å kjøpe enda, men klarte ikke å styre meg.

ah det er ju helt topp! I østfold ligger de brukte bbhugmme till nesten samma pris som det i helgen så da fant jag ut att jag like greit kunde köpa ny!

cabo close lurte jag med litt på, men må holde igen litt ännu! Tänker att det är lättare å få med mannen på shopping när magen syns och julestöket är över :Heartpink

Vi har bare kjøpt et par sokker og en bukse. Synes det er så lite nøytrale klær, gleder meg til vi forhåpentligvis får vite kjønn :)

Diffuser til barnerommet
20181111141415_elephant.diffuser.onwhite.sm_543x702.jpg

Og fantastisk komfortabelt mammatøy fra Run&Relax :)

Ikke kjøpt så mye enda, men en 3-pakk med snipp og snapp pjamaser kikket jeg hjem fra HM her om dagen ❤️

Vedlegg

• A07D9274-003D-4CB8-AB31-C338E8DBBC62.png
    A07D9274-003D-4CB8-AB31-C338E8DBBC62.png
    491,1 KB · Visninger: 15
Jeg synes det er ganske mye jalla der ute til babyer. Fæle farger og dårlige stoff så jeg har handlet kontinuerlig i snart 9 måneder [emoji13] Ser jeg noe fint så kjøper jeg det rett og slett [emoji28]

Kjøpte et babynest i går Vis vedlegget 276970

Og kjøpte seng for lenge siden. Klør etter å ta den frem, men må jo se hvordan dette går først...

Vis vedlegget 276971

Fornøyd med babynestet? Hvordan var stoffet? :) Jeg må også få kjøpt dette. Elsker senga:)

Vi har ei jente fra før og venter gutt nå. I utgangspunktet litt nervøs for å få gutt, men jeg har ialle fall en unnskyldning til å kjøpe nye klær :joyful:

här trengs väl så og si bara en packe bleier och inotyol :laughing021 Skal ikke köpa så mye, men efter jul skal jag börja sy litt nytt :love017

Back
Topp