⭐️ SHOPPINGTRÅD ⭐️

Kjøpt denne for litt over en hundrelapp brukt. Koster over 700 ny
Snapchat-762812682.jpg
Jeg er optimismen sjøl for tiden!

Kjøpte en Ole brum body fra Cubus før eg var gravid, syns det babynestet som bamsemums la ut i begynnelsen, var veldig fint :)

Jeg har nettopp bestilt det første «store» babykjøpet! Bilstol + base. Babybanden har 30 % på blant annet Cybex denne uken, og siden vi sparte 1600 kr slo jeg til uten samtykke fra mannen [emoji85][emoji13] Men tipper det er ok når jeg forteller om prisforskjellen og setets egenskaper. Det viktigste for han er at setet er trafikksikkert og kan roteres mot døråpningen.

Jeg har alltid ønsket meg roterende sete jeg også, men så langt har jeg ikke funnet et roterende sete som også kan festes på barnevognen, før NÅ! Cybex Cloud Z i-size er vinneren! [emoji2][emoji3590] Det er oppfølgeren av Cloud Q i-size som har lay-flat løsningen, men Cloud Z er i tillegg 15 % lettere og kan roteres 180 grader. I tillegg kan den samme basen brukes på Cybex Sirona Z som er neste sete, og som kan roteres 360 grader. ER så fornøyd nå! Har grublet på dette med bilstolløsninger i 7 uker nå [emoji28] Se så fint da:

IMG_7634.jpg
IMG_7635.jpg

Jeg har nettopp bestilt det første «store» babykjøpet! Bilstol + base. Babybanden har 30 % på blant annet Cybex denne uken, og siden vi sparte 1600 kr slo jeg til uten samtykke fra mannen [emoji85][emoji13] Men tipper det er ok når jeg forteller om prisforskjellen og setets egenskaper. Det viktigste for han er at setet er trafikksikkert og kan roteres mot døråpningen.

Jeg har alltid ønsket meg roterende sete jeg også, men så langt har jeg ikke funnet et roterende sete som også kan festes på barnevognen, før NÅ! Cybex Cloud Z i-size er vinneren! [emoji2][emoji3590] Det er oppfølgeren av Cloud Q i-size som har lay-flat løsningen, men Cloud Z er i tillegg 15 % lettere og kan roteres 180 grader. I tillegg kan den samme basen brukes på Cybex Sirona Z som er neste sete, og som kan roteres 360 grader. ER så fornøyd nå! Har grublet på dette med bilstolløsninger i 7 uker nå [emoji28] Se så fint da:

Vis vedlegget 280963
Vis vedlegget 280964

Dette var veldig god reklame! Hahah! Jeg vil også ha som kan roteres. Må kanskje ta oss en tur bort på babybanden for å se om det får plass i bilen vår [emoji28]

Sitter å lager shoppingliste nå. Har kjøpt overraskende mye gjennom dette året og er ikke så mye vi trenger egentlig, men greit med en oversikt. Vi skal til USA i romjulen og jeg tar med en ekstra koffert - har tenkt å gå bananas!! Hvor mange bodyer i en størrelse trenger man egentlig? Det kan vel gå en 2-3 bare ila en dag, eller? Og jeg gidder ikke å måtte stresse med klesvask fordi babyen har lite tøy. Er det helt galskap med typ 10-15 bodyer i annen hver størrelse?

Sitter å lager shoppingliste nå. Har kjøpt overraskende mye gjennom dette året og er ikke så mye vi trenger egentlig, men greit med en oversikt. Vi skal til USA i romjulen og jeg tar med en ekstra koffert - har tenkt å gå bananas!! Hvor mange bodyer i en størrelse trenger man egentlig? Det kan vel gå en 2-3 bare ila en dag, eller? Og jeg gidder ikke å måtte stresse med klesvask fordi babyen har lite tøy. Er det helt galskap med typ 10-15 bodyer i annen hver størrelse?

Syns det er så vanskelig å svare på.
Noen kan jo ha en størrelse en stund mens andre vokser Raskt ut av de, også er det flere barn som gulper mye, eller bæsjer ut av bleia...:grumpy:
Eg kjøpte ikkje så mange bodyer, men skulle ønske eg hadde flere, bale å måtte vaske heile tiden...også er det lurt med omslagsbodyer, slipper man å tre den over hode :)

Syns det er så vanskelig å svare på.
Noen kan jo ha en størrelse en stund mens andre vokser Raskt ut av de, også er det flere barn som gulper mye, eller bæsjer ut av bleia...:grumpy:
Eg kjøpte ikkje så mange bodyer, men skulle ønske eg hadde flere, bale å måtte vaske heile tiden...også er det lurt med omslagsbodyer, slipper man å tre den over hode :)

Ja, har bare kjøpt omslagsbodyer hittil og kommer bare til å kjøpe det også. Blir jo sommerbarn og bomullsbodyer er ikke så dyre som ull heldigvis. Tror jeg satser på masse klær jeg. Gøy å shoppe og kjipt å vaske [emoji13]

I str 62 hadde vi 20 bodyer til frøkna(som nå er 2), utrolig kjekt å slippe å vaske klær hver dag! Ho var gulpebaby + bæsja seg en god del ut også :-P Så kjekt med mange skift syns jeg! Og kan ikke bruke tørketrommelen ved hver vask(ble høy strømregning her en periode), så veldig kjekt med mange bodyer syns jeg ;-) Og omslagsbodyer er gull! Slippe å dra body med bæsj over huet :-P

I str 62 hadde vi 20 bodyer til frøkna(som nå er 2), utrolig kjekt å slippe å vaske klær hver dag! Ho var gulpebaby + bæsja seg en god del ut også :-P Så kjekt med mange skift syns jeg! Og kan ikke bruke tørketrommelen ved hver vask(ble høy strømregning her en periode), så veldig kjekt med mange bodyer syns jeg ;-) Og omslagsbodyer er gull! Slippe å dra body med bæsj over huet :-P

Good to know! Da blir det nok noe av det samme her [emoji1][emoji1]

Det vi uansett trenger til neste er:
- ny madrass til sprinkelsenga(og største frøken må få seg stor seng, bruker fortsatt sprinkelsenga).
- bagdelen til Britax smile 2 vogna(siden simovogna fortsatt er barnehagevogn)
- tripptrapp stol med newborn sete, hadde ikke det med første, ønsker det nå :-)

Dersom det blir jente igjen trenger vi veldig lite nye klær, kommer sikkert til å få endel, om det blir gutt så må vi ha litt ekstra klær, men mye av det vi har kan jo brukes, er jo bare farger ❤️

Endelig 12 fullgåtte så om alt er bra på ul på onsdag skal jeg feire med første innkjøp :D Blir vel «bare» en body men stas uansett :) har kjelleren full av babyutstyr så må vel ned å se over en del før jeg gjør de store innkjøpene. Babyside crib med tilbehør skal jeg kjøpe uansett da :)

Vi skal også ha drn sengen bare i hvit eller grå har 3 jenter fra før så jenteklær har vi en del av selv om mye er gitt bort. Har bestemt oss for vogn men litt tidlig å kjøpe enda.

jag med gjorde det i helgen! Gleder mig till den kommer! Selv om mannen fortsatt funker greit å spoone så vet jag att når magen kommer och bekkenet sier ifra så blir puta bedre! :Heartpink vilken farge kjøpte du?
Jeg endte faktisk opp med å kjøpe den brukt, så da ble det et enda bedre tilbud:p hele 400 kr. Kjøpte den i grå. Den er helt fantastisk, både til soffasliting og til å sove med:happy: Jeg kjøpte derimot bilstol, ny babycall (da jeg ikke er fornøyd med den vi har) og caboo close på black friday:facepalm: Litt i tidligste laget å kjøpe enda, men klarte ikke å styre meg.

Back
Topp