⭐️ SHOPPINGTRÅD ⭐️

Bamsemums- 19’+21’+23’

Forumet er livet
Junibarna 2019
Vårspirene 2021
✨️Julestjernene2023✨️
Er det noe jeg er god på så er det shopping! Flere mener faktisk jeg har et lite problem... [emoji849]

Tenkte det ville vært hyggelig å dele innkjøpene våre. Dele litt inspirasjon [emoji1]

Har dere kjøpt noe fint enda? [emoji173]️

Jeg synes det er ganske mye jalla der ute til babyer. Fæle farger og dårlige stoff så jeg har handlet kontinuerlig i snart 9 måneder [emoji13] Ser jeg noe fint så kjøper jeg det rett og slett [emoji28]

Kjøpte et babynest i går IMG_0333.jpg

Og kjøpte seng for lenge siden. Klør etter å ta den frem, men må jo se hvordan dette går først...

Image1538758624.846718.jpg

Jeg har ikke kjøpt noe enda men har begynt å sett etter stoff til babynestet som skal sy :) har flere ferdige men vil sy et helt nytt et til meg selv ❤️

Ikke begynt og kjøpe noe enda.. men har sett på mye og det er veldig mye fint og kjøpe :D

Tørr ikke kjøpe noe enda, men har sett på masse :)

Sett masse fint, men syns det er lite nøytrale klær, så vil vente med å handle det til vi vet kjønnet :)

Vet hvilken seng og vogn vi vil ha :)

Har heldigvis sprinkelseng, klær og klær etter storesøster:Heartbigred masse rosa, så visst det blir gutt får han masse fine klær å gå ilaughing6

Har lyst å kjøpe noe garn å lære meg å strikke, og kanskje et babynest, meen vil vente noen veker/mnd til:)

Har bare kjøpt to bodyer foreløpig. Blir nok mer etterhvert når man har vært på ultralyd osv :)

Har ikke kjøpt noe enda, men klær har vi.
Eneste vi må kjøpe er ny sprinkelseng, siden minsten fremdeles bruker den, og så må vi ha ny vogn, må ha søsken vogn :)

Bilsete/vogn skal vi kjøpe nytt, men ellers skal vi satse på bruktmarkedet så langt det går og er hygienisk. Da sparer vi både penger og miljøet for den lille. Jeg har fått dilla på å tråle diverse Facebook-grupper etter kupp siden vi kjøpte hus.

Ikke kjøpt noe enda, men må kjøpe ny bilstol og ny madrass til sprinkelseng:happy: Klær har vi masse av fra før om det blir gutt, men kommer uansett til å kjøpe litt etter ul hvertfall :D Dessuten er det sommerbarn nå og høstbarn sist, så får se hvor mye vi får brukt :happy:

Jeg synes det er ganske mye jalla der ute til babyer. Fæle farger og dårlige stoff så jeg har handlet kontinuerlig i snart 9 måneder [emoji13] Ser jeg noe fint så kjøper jeg det rett og slett [emoji28]

Kjøpte et babynest i går Vis vedlegget 276970

Og kjøpte seng for lenge siden. Klør etter å ta den frem, men må jo se hvordan dette går først...

Vis vedlegget 276971

Den senga er så fin i trefarge, den skal jeg kjøpe også [emoji7]

De har bare lagd et lite antall av de så jeg var så stressa på å få den i hus [emoji849][emoji85] Tror du fortsatt får kjøpt den et par plasser [emoji5]

Nå ble jeg litt stressa [emoji28] jeg har tenkt at jeg kan vente noen mnd. Har termin 01.nov og har 2 vugger på plass for første tida men mulig jeg må vurdere å handle raskt [emoji23]

Skjønner at man velger å vente litt, men når man er gravid for fjerde gang på ett år er det ikke noe særlig vits å vente lenger. Det blir et barn til slutt om det ikke blir dette og jeg koser meg med å handle inn. Hadde måttet vente ekstremt lenge om jeg skulle ventet til over 12 uker, og selv da er det ingen garanti [emoji17][emoji4]

Tror jo det blir jente, haar så lyst å handle inn masse rosa jenteklær! Avventer liiitt da:p

Bestilte denne boken i kveld [emoji7] Gleder meg sååå til å fylle den ut! Har hatt lyst på den i hele år, og endelig kan jeg kjøpe den til mitt eget barn [emoji173]️
IMG_7178.jpg
IMG_7177.jpg
IMG_7179.jpg

Vi har mildt sagt masse ting. Kjøpte duplo senest i dag :p

Jeg har kjøpt en bok for å dokumentere alt fra svangerskapet :happy: Skrev en del forrige gang også og det er så gøy å lese! Men da skrev jeg ikke noe etter uke 26 eller noe sånn, og det er stusselig :(

Back
Topp