⭐️ IKM uke 47 ⭐️

Hei, ny her :)
IKM 25 Nov (tror jeg) :) Litt ustabile sykluser, men skal teste så jeg vet når jeg forhåpentligvis har EL :)
Har prøvd å bli gravid siden mars 2015, så håper snart på baby i magen <3
 
Hei, ny her :)
IKM 25 Nov (tror jeg) :) Litt ustabile sykluser, men skal teste så jeg vet når jeg forhåpentligvis har EL :)
Har prøvd å bli gravid siden mars 2015, så håper snart på baby i magen <3
Hei og velkommen hit! :) Du er ført opp på listen!
Leit å høre at dere har prøvd så lenge :( Får dere noe hjelp nå? :)
 
Hei og velkommen hit! :) Du er ført opp på listen!
Leit å høre at dere har prøvd så lenge :( Får dere noe hjelp nå? :)

Takk for det! :)

Ja, man blir jo litt utålmodig etterhvert.. Men men, sånn er det dessverre, for mange :/

Var igjennom lap nå for noen uker siden, har endometriose (noe jeg visste før lap) så det i seg selv kan jo lage hindringer på veien.. Men ellers var eggeledere åpne så sjangsen for å bli gravid på egenhånd var absolutt der :) Samboer har også levert sædprøve, som var bra :) Vi fortsetter å prøve, men det blir også sendt inn søknad om Ivf.. :)
 
Åh ja da kan det jo høre litt sånn ut! :eek: Skal prøve å holde meg til 12 dpo denne gangen, eller ihvertfall 10 dpo :p Er såå testetøs :oops:

Jeg er også testetøs ;) så håper jeg greier å vente selv :) har nå i gen tester i hus, og har ikke planer om å kjøpe noen før ikm om tanta ikke kommer.. så får vi se om jeg greier å holde meg til planen :p :cool:
 
Jobbreise til motsatt side av landet, en båttur og to fly unna :p Men jeg kommer hjem på kvelden ved forventet el, så jeg håper at egget klarer å vente litt :)

Samme her. Mannen er i Las Vegas, kommer hjem samme dag som forventet EL. Krysser alt jeg har på at den kan være en dag senere iallefall også får vi bare hive oss rundt med en gang han kommer inn døra.
 
Reise gjør prøvingen litt vanskeligere... jeg har ikke tålmodig til sånt. Hehe
Her ser jeg at vi bare må kjøre på når vi kan! Er en del reising i jobben og da kan det fort ta lang tid før klaffings. Men det skal jo gå denne gangen. Med en kjappings kl halv seks om morran i Zzzzzøvne! :p
 
Jeg er forresten i pp4 (etter senabort) om du vil ha med sånn info, Flareon :) Jeg har skikkelig tro på en hel haug med streker på kryss og tvers her inne om noen uker ;) FORDI VI FORTJENER DET! Så til de grader.... :)
 
Takk for det! :)

Ja, man blir jo litt utålmodig etterhvert.. Men men, sånn er det dessverre, for mange :/

Var igjennom lap nå for noen uker siden, har endometriose (noe jeg visste før lap) så det i seg selv kan jo lage hindringer på veien.. Men ellers var eggeledere åpne så sjangsen for å bli gravid på egenhånd var absolutt der :) Samboer har også levert sædprøve, som var bra :) Vi fortsetter å prøve, men det blir også sendt inn søknad om Ivf.. :)
Skjønner at muligheten er der, men hvis man kan få god hjelp så vil man jo gjerne det i stede for å slite alene :)
Kan jeg spørre om hvordan du viste at du hadde endo før lap? :) Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har mistanker om at jeg selv har det.
 
Samme her. Mannen er i Las Vegas, kommer hjem samme dag som forventet EL. Krysser alt jeg har på at den kan være en dag senere iallefall også får vi bare hive oss rundt med en gang han kommer inn døra.
ahh typisk! Satser på at el er bittelitt forsinket :D
 
Jeg er forresten i pp4 (etter senabort) om du vil ha med sånn info, Flareon :) Jeg har skikkelig tro på en hel haug med streker på kryss og tvers her inne om noen uker ;) FORDI VI FORTJENER DET! Så til de grader.... :)
Det er valgfritt men førte det opp :p Så flott at du er så optimistisk! Det liker jeg :D heia heia!
 
Hei :joyful: Flott ikm tråd Flareon :joyful: da melder jeg meg inn hit :) etter 2 dager med lett spotting kom heksa for fult i dag :banghead: regner med med ikm 23.11 pp4
 
Skjønner at muligheten er der, men hvis man kan få god hjelp så vil man jo gjerne det i stede for å slite alene :)
Kan jeg spørre om hvordan du viste at du hadde endo før lap? :) Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har mistanker om at jeg selv har det.

Ja, det er sant.. :)

Jeg visste det fordi jeg har hatt to lapraskopier før denne, denne jeg var igjennom nå var for å sjekke passasje igjennom eggledere og for å se hvordan det var der inne. :)
Har slitt med magen/underlivet siden første mens. Mye smerter.
Etter jeg begynte å ha sex ble smertene bare verre, mer smerter igjennom hele syklusen og under samleie.

Har du vært igjennom lap da?
Kanskje en ide om det er endometriose mistanke :)
 
Back
Topp