⭐️ IKM uke 47 ⭐️

Frem til februar?! hehe, ja disse mannfolka trenger vell en pause de også :)
Hehe

Nja, var vel egentlig ikke sånn at vi skulle prøve nå heller (det bare ble sånn); var vel alltid meningen å utsette til over nyåret - men mulig han mykner og at vi kan starte i januar? :p
En mnd skal jeg da alltids klare å vente
 
Blir det noe mer testing i morgen? :) Dette er spennende :D
Tørr ikke teste mer. Skal til gyn på fredag så da får jeg vel vite om der er noe :) veldig spennende. Men tenker at alle tester burde slå ut så sent som dette, så har ikke helt troa lenger. Ingen tegn til tante rød, bortgjemt lukket slilkemyk og hard tapp... ømme bryst.. er jeg ikke gravid så må jeg sjekke hodet hihi :))
 
Tørr ikke teste mer. Skal til gyn på fredag så da får jeg vel vite om der er noe :) veldig spennende. Men tenker at alle tester burde slå ut så sent som dette, så har ikke helt troa lenger. Ingen tegn til tante rød, bortgjemt lukket slilkemyk og hard tapp... ømme bryst.. er jeg ikke gravid så må jeg sjekke hodet hihi :))
Trolig har du jo bare sent utslag. Men skjønner godt at du setter det på "hold" litt!
 
Tror TR har meldt sin ankomst :(
Kom en del blødning med slim(!) imorges, så vet ikke helt hva det kan være?
Egentlig har jeg IKM for to dager siden i flg kalkulatoren, men egne beregninger sier 4. desember.
Neg test imorges før TR kom. Eller kan man fortsatt være gravid mon tro?

Hvis det er TR, så begynner jeg iallefall 2 runde med Femar nå lørdag ;)
 
c3b6618d5cdba1b90af213c8dc819d0b


EL var en uke senere en antatt, så henger litt i 48 :) I helga tok jeg denne. Svak men blå strek. Hva tror dere? Kanskje litt tidlig å teste enda. Cbd ble negativ igår. Nå skal jeg prøve å vente med å teste til fredag/lørdag :)
 
c3b6618d5cdba1b90af213c8dc819d0b


EL var en uke senere en antatt, så henger litt i 48 :) I helga tok jeg denne. Svak men blå strek. Hva tror dere? Kanskje litt tidlig å teste enda. Cbd ble negativ igår. Nå skal jeg prøve å vente med å teste til fredag/lørdag :)
Hvor mange dpo ? Har fått flere slike siste dagene- til og med sterkere.. men negative bt... så enten så er CB noe skikkelig drit eller så er både du å jeg gravid:) lykke til :) krysser fingrene for deg :)
 
Hvor mange dpo ? Har fått flere slike siste dagene- til og med sterkere.. men negative bt... så enten så er CB noe skikkelig drit eller så er både du å jeg gravid:) lykke til :) krysser fingrene for deg :)
Ca. 10-11 tror jeg. Hva med deg? Har også tatt to typer rfsu, som også ble svakt positive. Tar en av de i morgen for å se om det er noe stigning :)
Håper jo så at vi begge er gravide! Så vi kan flytte over i august forumet :-D
 
Etter flere svaaake positive tester og flere dager på overtid så kom tanta som ett BRAK inatt med mye smerter ! Så da kan du føre meg på TR :)
 
Hehe

Nja, var vel egentlig ikke sånn at vi skulle prøve nå heller (det bare ble sånn); var vel alltid meningen å utsette til over nyåret - men mulig han mykner og at vi kan starte i januar? :p
En mnd skal jeg da alltids klare å vente

Hehe samme her, har en som ikke stresser like mye som meg. jeg burde kanskje lære litt av han?
 
Tror TR har meldt sin ankomst :(
Kom en del blødning med slim(!) imorges, så vet ikke helt hva det kan være?
Egentlig har jeg IKM for to dager siden i flg kalkulatoren, men egne beregninger sier 4. desember.
Neg test imorges før TR kom. Eller kan man fortsatt være gravid mon tro?

Hvis det er TR, så begynner jeg iallefall 2 runde med Femar nå lørdag ;)
Høres ut som TR det ja :(
Masse lykke til neste pp! <3
 
Etter flere svaaake positive tester og flere dager på overtid så kom tanta som ett BRAK inatt med mye smerter ! Så da kan du føre meg på TR :)
Usj så kjedelig :( Kan jo høres ut som om du har hatt en kjemisk da! Masse lykke til neste pp <3
 
Back
Topp