⭐️ IKM UKE 37 ⭐️

Vis vedlegget 274687Vis vedlegget 274688
Vis vedlegget 274698


Hjeeelp!! Ser dere en strek? Skyggestrek?? Kjemisk? Eller er jeg gravid? Etter to spontanaborter de siste 8 månedene, vet jeg ikke om det er håpet som ser en strek her eller om det virkelig er en strek. Skal ha mensen enten i morgen eller om tre dager (litt usikker på syklusen). Dette er tatt med morgenurinen, skulle ikke streken vært sterkere isåfall??

Du er gravid! Gratulerer [emoji4]
 
Tør ikke si takk, men prøver meg likevel : Tusen takk[emoji173]️ Men, hvorfor er ikke streken sterkere? Og hvordan vet jeg at det ikke er en skyggestrek?[emoji31] eller eventuelt en kjemisk?

1. Fordi alle produserer hcg ulikt
2. Fordi den en veldig synlig med klar rosa farge
3. Det kan du ikke vite. Mister du før 5+0 betegnes det som kjemisk.

Dette går mest sannsynlig bra - oddsen er på din side [emoji5]
 
1. Fordi alle produserer hcg ulikt
2. Fordi den en veldig synlig med klar rosa farge
3. Det kan du ikke vite. Mister du før 5+0 betegnes det som kjemisk.

Dette går mest sannsynlig bra - oddsen er på din side [emoji5]

Tusen takk for svar[emoji173]️ håper virkelig det går bra denne gangen! Selvom tankene er litt mørke etter dårlig erfaring, så er håpet der
 
Vis vedlegget 274687Vis vedlegget 274688
Vis vedlegget 274698


Hjeeelp!! Ser dere en strek? Skyggestrek?? Kjemisk? Eller er jeg gravid? Etter to spontanaborter de siste 8 månedene, vet jeg ikke om det er håpet som ser en strek her eller om det virkelig er en strek. Skal ha mensen enten i morgen eller om tre dager (litt usikker på syklusen). Dette er tatt med morgenurinen, skulle ikke streken vært sterkere isåfall??

Når vi hadde strek som jeg hadde problemer med å se, vil jeg tørre å påstå at jeg ser strek her[emoji2]
 
Orker egentlig ikke å stå opp og møte folk. På grunn av barna må jeg det, å følge i barnehagen er ille. Mange med baby mager og det er så sårt. Skulle egentlig vært høygravid med den jeg mistet i uke 9 i april.. å alle de kjemiske som gir meg snev av håp som ender med tr. Disse dagene er værst, jeg vet at det kommer bedre dager

Huff:( vi også mistet i april (rett før uke 12), synes også det har vært vanskelig å tenke på at termin nærmet seg frem til vi nå fikk positiv test igjen. Håper den kommer for deg også snart[emoji173]️
 
Jeg kan settes på TR.
Gratulerer til alle gravide, og lykke til videre til resten :Heartpink
 
Da kan jeg føres oss på Tante Rød, og jeg flytter over til ny IKM gruppe :)
 
Har vært deppa i flere dager nå fordi jeg ikke har trodd jeg er gravid, og det har vært tøft for meg etter sa og sånn. Hadde nesten gitt opp håpet, men synes jeg skimter noe på denne? Ettermiddagsurin!
IMG_6505.JPG
 
Har vært deppa i flere dager nå fordi jeg ikke har trodd jeg er gravid, og det har vært tøft for meg etter sa og sånn. Hadde nesten gitt opp håpet, men synes jeg skimter noe på denne? Ettermiddagsurin! Vis vedlegget 274754
Jeg redigerer den for deg. Nå ser du den godt?
 

Vedlegg

  • Negative Image_1536851322221.jpg
    Negative Image_1536851322221.jpg
    540,8 KB · Visninger: 58
IMG_6546.JPG


Tusen takk for redigert bilde, @fjernkontroll! [emoji3] Jeg tok en eBay-test også, og den ble enda sterkere! Jeg tror dette faktisk stemmer [emoji7]

Jeg er 10dpo! Og det er i alle fall spennende, for de tre tidligere gangene jeg har vært gravid så har jeg ikke fått positiv før 11/12 dpo :O Og nå ble jeg uggen/småkvalm 2dpo. Kanskje tvillingdrømmen min går i oppfyllelse også! Nei, det er nok for godt til å være sant :) Jeg håper bare at jeg ikke mister denne også (har mistet 2)[emoji173]️
 
Vis vedlegget 274762

Tusen takk for redigert bilde, @fjernkontroll! [emoji3] Jeg tok en eBay-test også, og den ble enda sterkere! Jeg tror dette faktisk stemmer [emoji7]

Jeg er 10dpo! Og det er i alle fall spennende, for de tre tidligere gangene jeg har vært gravid så har jeg ikke fått positiv før 11/12 dpo :O Og nå ble jeg uggen/småkvalm 2dpo. Kanskje tvillingdrømmen min går i oppfyllelse også! Nei, det er nok for godt til å være sant :) Jeg håper bare at jeg ikke mister denne også (har mistet 2)[emoji173]️

Gratulerer!! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Vis vedlegget 274762

Tusen takk for redigert bilde, @fjernkontroll! [emoji3] Jeg tok en eBay-test også, og den ble enda sterkere! Jeg tror dette faktisk stemmer [emoji7]

Jeg er 10dpo! Og det er i alle fall spennende, for de tre tidligere gangene jeg har vært gravid så har jeg ikke fått positiv før 11/12 dpo :O Og nå ble jeg uggen/småkvalm 2dpo. Kanskje tvillingdrømmen min går i oppfyllelse også! Nei, det er nok for godt til å være sant :) Jeg håper bare at jeg ikke mister denne også (har mistet 2)[emoji173]️
Ja, se der ja! Gratulere så mye :Heartred
Jeg fikk heller ikke positiv test før 10 dpo, og da så svak at man måtte vrenge øynene for å klare å se den :smiley-bounce022
 
Da fikk jeg en positiv digital[emoji173]️[emoji173]️ på IKM-dagen. Men, kjenner jeg blir litt bekymra for den svake a1-testen. Syns nesten den er svakere enn den jeg tok i går. Hva tenker dere? Det nederste bildet er fra i går.
IMG_2372.JPG

Vis vedlegget 274822
 
Back
Topp