⭐️ IKM UKE 37 ⭐️

Fortsatt strek, blødde i dag tidlig så stoppet det opp. Begynte litt igjen i stad. Mest brune crinone rester[emoji37]
IMG_0517.JPG
IMG_0518.JPG
øverste testen tok jeg nå 12 dpo. Virker som om kroppen kjemper for å holde på graviditeten en stund til. Bare for å gjøre det ekstra ille.
 
Fortsatt strek, blødde i dag tidlig så stoppet det opp. Begynte litt igjen i stad. Mest brune crinone rester[emoji37]Vis vedlegget 274658Vis vedlegget 274659 øverste testen tok jeg nå 12 dpo. Virker som om kroppen kjemper for å holde på graviditeten en stund til. Bare for å gjøre det ekstra ille.
Synes nesten den ser hakket sterkere ut. Har du testet idag?
 
Masse lykke til til alle dere som ikke ble gravid denne pp! :Heartred håper dere får spiren deres fort :Heartred
 
Synes nesten den ser hakket sterkere ut. Har du testet idag?

Nei, har ikke testet enda. Ingen blod i natt, men kom når jeg tørket meg i stad. Denne kjemiske har likhetstrekk med den jeg hadde i mai. Da fikk jeg positive tester over en uke, de økte svakt. Jeg blødde underveis, da blødde jeg i 14 dager. Men hadde mer smerter, men det var første syklus etter utskrapning i april
 
Nei, har ikke testet enda. Ingen blod i natt, men kom når jeg tørket meg i stad. Denne kjemiske har likhetstrekk med den jeg hadde i mai. Da fikk jeg positive tester over en uke, de økte svakt. Jeg blødde underveis, da blødde jeg i 14 dager. Men hadde mer smerter, men det var første syklus etter utskrapning i april
Jeg håper det er en termin spire selv om du er skeptisk!
 
Image1536820665.015682.jpg
Image1536820688.369628.jpg

Vis vedlegget 274698


Hjeeelp!! Ser dere en strek? Skyggestrek?? Kjemisk? Eller er jeg gravid? Etter to spontanaborter de siste 8 månedene, vet jeg ikke om det er håpet som ser en strek her eller om det virkelig er en strek. Skal ha mensen enten i morgen eller om tre dager (litt usikker på syklusen). Dette er tatt med morgenurinen, skulle ikke streken vært sterkere isåfall??
 
Last edited:
Orker egentlig ikke å stå opp og møte folk. På grunn av barna må jeg det, å følge i barnehagen er ille. Mange med baby mager og det er så sårt. Skulle egentlig vært høygravid med den jeg mistet i uke 9 i april.. å alle de kjemiske som gir meg snev av håp som ender med tr. Disse dagene er værst, jeg vet at det kommer bedre dager
 
Back
Topp